Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olympialaiset 2024 OFFICIAL

Vierailija
17.07.2024 |

Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28

Kommentit (10479)

Vierailija
5861/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä painonnostossa naisten raskaassa sarjassa on varmaan av-mamman näköistä osallistujaa.🏋🏻

Ei ole. Av-mammat eivät ole lihaksia nähneetkään. 

Vierailija
5862/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä painonnostossa varmaan kaikki käyttävät kiellettyjä aineita.💊💉

Varmasti käyttää - no se tekee kilpailusta tavallaan myös "reilun" tällä tasolla kun ne puhtaat nostajat eivät pääse lähellekään olympian karsintarajoja. Siitä huolimatta olen jostain syystä pikkutytöstä alkaen tykännyt katsoa sitä. Samoin kuin maailman vahvin mies/nainen -kisoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5863/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti käyttää - no se tekee kilpailusta tavallaan myös "reilun" tällä tasolla kun ne puhtaat nostajat eivät pääse lähellekään olympian karsintarajoja. Siitä huolimatta olen jostain syystä pikkutytöstä alkaen tykännyt katsoa sitä. Samoin kuin maailman vahvin mies/nainen -kisoja.

oletko nyt "iso" tyttö

Vierailija
5864/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilma Murron kilpasisko tekee aikuisviihdettä olympiakylässä: Voinko istua naamallesi?

Alysha Newman myy eroottista sisältöä olympiatarjouksella.

Vierailija
5865/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadalaisen sisältöä voi luonnehtia aikuisviihteeksi, sillä hän esittelee videoilla alastonta vartaloaan, erityisesti rintojaan ja takapuoltaan.

Vartaloni on yksi maailman kauneimmista, joten olen siitä hyvin ylpeä. Minulla on ulkonäkööni vahva itseluottamus. Haluan hyödyntää kauneuttani kuin Pamela Anderson ja Marilyn Monroe, Newman kommentoi Iltalehdelle viime kesänä.

Vierailija
5866/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi lähteä Ikeaan ostamaan pari muotoonommeltua lakanaa kun täysin samanlaisia ei muualla oikein ole, esim. Prismassa myytävät ovat huonoja, mutta en nyt jaksa. Matkatkin kestää noin 30 minuuttia suuntaansa. Ehkä huomenna jaksan. Mielummin istun kotona katsomassa olympialaisia ja selaamassa palstaa kun istun liikennevälineessä.

Vierailija
5867/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

milläs meriiteillä nämä tyttö golffarit on tuonne lennätetty?

Golf on niin helkkarin vaikea laji että huonona päivänä huippupelaajatkin matelevat. Nytkin Charlie Hull ja Leona Maquire ovat vain sijan tai kaksi suomalaisten yläpuolella, vaikka ovat lajin ehdottomia huippuja.

Vierailija
5868/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/alyshanewman

toivotaan ettei pyllyjä kuvata

Vierailija
5869/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Suomen golf-naiset epäonnistuivat tänään, mutta iltapäivälehdissä mennään kyllä liian pitkälle, tämähän on kuitenkin vain urheilua "Hirveä suoritus Suomen kaksikko häpäistiin olympialaisissa"

Vierailija
5870/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukat vatsalihakset!

Vierailija
5871/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletko nyt "iso" tyttö

47 kg joten noiden kisojen isot tytöt nostelisi minua suorille käsille mennen tullen.

Vierailija
5872/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotteko te itse urheilua ollenkaan, keskityttekö te ollenkaan lajiin, suoritukseen, urheilutapahtumaan? Tässä ketjussa on aika vähän aitoa urheilukeskustelua. Yksi omituisimmista ketjuista johon olen törmännyt.

Vierailija
5873/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariisin kisoissa ei ole kyllä paljon pyllyjä kuvattukaan. Esim. pituushypyn kuvaus oli  hyvin varovaista.  Ylehän se on itse kunnostautunut kuvaamaan mm naisten juoksujen lähtöä takaapäin.

Vierailija
5874/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotteko te itse urheilua ollenkaan, keskityttekö te ollenkaan lajiin, suoritukseen, urheilutapahtumaan? Tässä ketjussa on aika vähän aitoa urheilukeskustelua. Yksi omituisimmista ketjuista johon olen törmännyt.

ketään ei pakota sua tänne

Vierailija
5875/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanadalaisen sisältöä voi luonnehtia aikuisviihteeksi, sillä hän esittelee videoilla alastonta vartaloaan, erityisesti rintojaan ja takapuoltaan.

Vartaloni on yksi maailman kauneimmista, joten olen siitä hyvin ylpeä. Minulla on ulkonäkööni vahva itseluottamus. Haluan hyödyntää kauneuttani kuin Pamela Anderson ja Marilyn Monroe, Newman kommentoi Iltalehdelle viime kesänä.

Jotkut naisurheilijat sitten ihan omilla toimillaan vapaaehtoisesti pyyhkivät pois kaikki ne toiveet siitä, että naisurheilijoita kohdeltaisiin paremmin ja kaikki seksismi, kuolaaminen,vääränlainen kuvaaminen ja niukkoihin urheiluasuihin pukeutuminen loppuisi. Varmasti moni naisurheilija tosiaan naiskatsojan tavoin toivoisi tätä, mutta sitten kilpasisko vähät välittää tästä tehden itse itsestään seksiobjektin. Kohta varmaan joku poliitikkokin perustaa OF-tilin ja sitten valittaa kun uskottavuus menee nollaan valitettuaan toki jo aikaisemmin kun ei oikein oteta tosissaan, vaikka on jo lähtökohtaisesti surkea poliitikko.

Vierailija
5876/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On keskusteltu Säynätsalostakin enemmän kuin urheilusta.

painia, painonnostoa, yms. on hauska katsoa koska niissä kilpailee osallistujia maista joista ei muuten juurikaan kuule, ei ainakaan missään positiivisessa kontekstissa.

Vierailija
5877/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonnosto näyttää kiinnostavan enemmän mies- kuin naisyleisöä.

Vierailija
5878/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset haluu kulkea yläosattomissa ja sitten valitetaan kun pylly näkyy urheilussa

Vierailija
5879/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt sanoa jo useammassa viestissä, että tasa-arvo on urheilusta vielä kaukana ja että sääntöjen pitäisi olla naisille ja miehille, toki omissa sarjoissaan samat. Tämä toive ja pyrkimys tasa-arvosta ei suinkaan tarkoita sitä, että ihmisien, joiden sukupuolen kanssa on epäselvyyttä pitäisi päästä väärään sarjaan urheilemaan, vaan ihan muuta. Nämä, joilla epäselvyyttä sukupuolestaan voisivat osallistua sitten vaikka ratsastukseen kun siinä on kaikille vain yksi sarja ja osallistujan sukupuoli kaikilla tavoin on neutraali asia niin kaikilta ihmeellisiltä epäselvyyksiltä vältytään.

Vierailija
5880/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thanks to everyone who ever believed in me, supported me, or skated with me. I still cant believe that I just skated in the Olympic finals and placed 5th! It was my biggest dream for so long, and now its a reality. Its been a long journey, and Im more than ready to do it all over again.

Skateboarding always wins 

-Heili Sirviö

Näin inspirioidaan kokonainen sukupolvi nuoria, näytetään mallia.