Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olympialaiset 2024 OFFICIAL

Vierailija
17.07.2024 |

Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28

Kommentit (10479)

Vierailija
5881/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotteko te itse urheilua ollenkaan, keskityttekö te ollenkaan lajiin, suoritukseen, urheilutapahtumaan? Tässä ketjussa on aika vähän aitoa urheilukeskustelua. Yksi omituisimmista ketjuista johon olen törmännyt.

Katson. Välillä kuuntelen selostusta ja teen muuta samalla. 

Vierailija
5882/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomesta mukana yhtään painonnostajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5883/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanadalaisen sisältöä voi luonnehtia aikuisviihteeksi, sillä hän esittelee videoilla alastonta vartaloaan, erityisesti rintojaan ja takapuoltaan.

Vartaloni on yksi maailman kauneimmista, joten olen siitä hyvin ylpeä. Minulla on ulkonäkööni vahva itseluottamus. Haluan hyödyntää kauneuttani kuin Pamela Anderson ja Marilyn Monroe, Newman kommentoi Iltalehdelle viime kesänä.

Kaunis nainen kyllä mutta nyt on sellaista settiä mitä mi voi vain ymmärtää. Noin muutoinkaan ja hänhän vielä kisaa finaalissa. Varmasti tienaa ihan hyvin mutta eihän kaikki julkisuus tulevaisuudenkaan suhteen ole pelkästään positiivista. 

Vierailija
5884/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thanks to everyone who ever believed in me, supported me, or skated with me. I still cant believe that I just skated in the Olympic finals and placed 5th! It was my biggest dream for so long, and now its a reality. Its been a long journey, and Im more than ready to do it all over again.

Skateboarding always wins 

-Heili Sirviö

Näin inspirioidaan kokonainen sukupolvi nuoria, näytetään mallia.

fredu kirjottanu?

miksei suomeksi?

Vierailija
5885/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanadalaisen sisältöä voi luonnehtia aikuisviihteeksi, sillä hän esittelee videoilla alastonta vartaloaan, erityisesti rintojaan ja takapuoltaan.

Vartaloni on yksi maailman kauneimmista, joten olen siitä hyvin ylpeä. Minulla on ulkonäkööni vahva itseluottamus. Haluan hyödyntää kauneuttani kuin Pamela Anderson ja Marilyn Monroe, Newman kommentoi Iltalehdelle viime kesänä.

Kaunis nainen kyllä mutta nyt on sellaista settiä mitä mi voi vain ymmärtää. Noin muutoinkaan ja hänhän vielä kisaa finaalissa. Varmasti tienaa ihan hyvin mutta eihän kaikki julkisuus tulevaisuudenkaan suhteen ole pelkästään positiivista. 

taidat olla rasisti?

Vierailija
5886/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotteko te itse urheilua ollenkaan, keskityttekö te ollenkaan lajiin, suoritukseen, urheilutapahtumaan? Tässä ketjussa on aika vähän aitoa urheilukeskustelua. Yksi omituisimmista ketjuista johon olen törmännyt.

On keskusteltu Säynätsalostakin enemmän kuin urheilusta.

painia, painonnostoa, yms. on hauska katsoa koska niissä kilpailee osallistujia maista joista ei muuten juurikaan kuule, ei ainakaan missään positiivisessa kontekstissa.

Minäkin ihmettelin mikä on Png. Se oli Papua New Guinea. 

Vierailija
5887/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thanks to everyone who ever believed in me, supported me, or skated with me. I still cant believe that I just skated in the Olympic finals and placed 5th! It was my biggest dream for so long, and now its a reality. Its been a long journey, and Im more than ready to do it all over again.

-Heili Sirviö

Isukkikin inspiroi kaikkia kivasti kiristämällä Suomen olympiakomiteaa, että fyffeä mun lapselleni pihaleikkeihin, tai hän ei enää leiki Suomen väreissä.

Vierailija
5888/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painonnosto näyttää kiinnostavan enemmän mies- kuin naisyleisöä.

Kyllä ainakin täällä nainen sitä katselee. 

Painonnostossa on muuten sama homma kuin telinevoimistelussa, että näihin huippuihin aina valikoituu pienikokoiset hlöt. Molemmissa syynä, että pienestä koosta on lajissa hyötyä. Jollakin 2 -metrisellä on huomattavasti vaikeampaa kammeta nuo painot pitkille käsilleen ja suoristaa jalkansa kuin pienellä.

Vierailija
5889/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laji kuin laji: aasialaiset + aussit osaa ja pärjää.

Vierailija
5890/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Heili Sirviö

Isukkikin inspiroi kaikkia kivasti kiristämällä Suomen olympiakomiteaa, että fyffeä mun lapselleni pihaleikkeihin, tai hän ei enää leiki Suomen väreissä.

eiköhän heidi kohta kyllästy, tuossa iässä harrastukset vaihtuu tiuhaan

Vierailija
5891/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavat lajit jota katson miesten käsipallon Tanska - Ruotsi 18.15 ja skeittaus 18.20. Nyt taustalla pyörii painonnosto mutta sitä en seuraa sinällään. Klo 19 jälkeen kolmanneksi seiväshyppy. Noin iltasetin alkajaisiksi. Sitähän sä kysyit. 

Vierailija
5892/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taidat olla rasisti?

Rasisti?!?

Vierailija
5893/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaajat on keksineet uuden narratiivin, iso paha rahanahne Fredu, sekä ei suomalainen Heili. Ulkkikset tulee ja vie meidän skeittiolympiapaikat ja rahat. Voimaantuneet persut ja mitkälie on aktivoituneet.

Vierailija
5894/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painonnostossa on muuten sama homma kuin telinevoimistelussa, että näihin huippuihin aina valikoituu pienikokoiset hlöt. Molemmissa syynä, että pienestä koosta on lajissa hyötyä. Jollakin 2 -metrisellä on huomattavasti vaikeampaa kammeta nuo painot pitkille käsilleen ja suoristaa jalkansa kuin pienellä.

Sarja on 61 kg. Totta kai ne on pieniä.

Vierailija
5895/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilukeskustelua on yritetty mutta aika mahdotonta täältä on enää poimia asiallisia kommentteja kaikenmaailman ryönän seasta. Eikä jaksa vastaillakaan kysymyksiin joista huomaa että ei tosiaan ole mitään hajua mistään urheilulajista, karsintajärjestelmistä, yleisestä tulostasosta...jnejne 

Vierailija
5896/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonnosto on mielestäni yksi mielenkiintoisimmista olympialajeista, vaikka itseäni ei ole koskaan kiinnostanut punttisaleilla käynti pätkääkään. Se on erittäin tekninen ja myös taktinen laji, joka kuitenkin tekniikan ja taktiikan lisäksi vaatii raakaa voimaa. Se kaikki valmistautuminen psyykkaus ja sen jälkeen nopea suoritus ja se on sen jälkeen tulos tai ulos. Hieno perinteinen laji, kun taas voimanostot sun muut voimamieslajit eivät kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
5897/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarja on 61 kg. Totta kai ne on pieniä.

Mitä lyhyemmät raajat sitä lyhyemmät liikeradat. Penkkipunnerrus (ei olympialaji) on hyvä esimerkki. Sekä pienet naiset että isot äijät nostavat mielettömiä painoja mutta naurettavan lyhyellä liikkeellä.

Vierailija
5898/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina mukava katsoa aidosti doupattuja

Vierailija
5899/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen koripallotähti Lauri Markkasen jättisopimus on varmistunut. Markkasen agentti Michael Lelchitski kertoi asiasta ESPN:lle.

Markkanen on solminut viiden vuoden jatkosopimuksen Utah Jazzin kanssa. Sopimuksen arvo on 238 miljoonaa dollaria eli noin 218 miljoonaa euroa.

Siinä päivän kovin uutinen urheilun puolelta Suomalaisten osalta vaikkei olympialaisia koskekaan. 

Vierailija
5900/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painonnosto on mielestäni yksi mielenkiintoisimmista olympialajeista, vaikka itseäni ei ole koskaan kiinnostanut punttisaleilla käynti pätkääkään. Se on erittäin tekninen ja myös taktinen laji, joka kuitenkin tekniikan ja taktiikan lisäksi vaatii raakaa voimaa. Se kaikki valmistautuminen psyykkaus ja sen jälkeen nopea suoritus ja se on sen jälkeen tulos tai ulos. Hieno perinteinen laji, kun taas voimanostot sun muut voimamieslajit eivät kiinnosta pätkääkään.

Samalla salilla mun kanssa käy pari kundia jotka treenaavat painonnostoa valmentajan kanssa. Eivät näytä kummoisilta lihasmöykyiltä mutta se raudan määrä on älytön. Hieno katsoa kun nostetaan isoja rautoja upealla tekniikalla. Raaan voiman lisäksi vaatii hyvää liikkuvuutta ja - kuten sanoit - tekniikkaa ja kisataktiikkaa.