Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä kuussa kävi rahallisesti huonommin ja mies valittaa nyt

Vierailija
17.07.2024 |

kun kävin kaupassa hakemassa salaattiainekset, pähkinöitä, kaurahiutaleita ja leipää + siihen päälliset (lisää salaattia, juustoa, makkaraa, kurkku, tomaatti jne).

Kuulemma olisi pitänyt ostaa jotain muuta? Meillä molemmilla on palkkapäivä 25.7. seuraavaksi ja miestä nyt harmittaa kun joutuu ottamaan säästötililtämme, että saa ruokaa? Mies olisi ilmeisesti jättänyt salaatit hankkimatta ja pähkinät. 

Mut on lapsesta saakka opetettu, että salaattia ja muita vihanneksia ja hedelmiä syödään jokaisena päivänä. 

Mitä te olisitte ostaneet? Onko nämä nyt täysin hirveät.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo olivat kyllä typerät ostokset rahapulassa. Rahapulassa olisi pitänyt vaan ostaa kaikkein halvinta ja  täyttävintä ruokaa, vaikka ei olekaan terveellistä.

Todellako? Mitä esimerkiksi? 

Tätä mieskin sanoi, mutta en osaa terveellisestä luopua. En tykkää roskaruoasta. Ap.

Esim pakastevihannekset ovat roskaruokaa? Maailmasi on kovin mustavalkoinen jos halvempi ruoka on = roskaruokaa. 

Vierailija
22/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jättänyt ainakin nämä ostamatta, leipää + siihen päälliset (lisää salaattia, juustoa, makkaraa, kurkku, tomaatti jne). 

Leipä on turhaa höttöä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette kaksi työssäkäyvää ihmistä, mutta auton remontin jälkeen ei jää rahaa ruokaan. Onko teillä elätettävänä 12 lasta, vai mikä mättää teidän taloudenpidossa?

Autoon meni reilu 1000€ vaikka työ tehtiin itse. plus 300€ rengas. Ap.

Vierailija
24/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun käydä kirjastosta vaikka lainaamassa penninvenyttäjän keittokirja.

Eihän salaatissa mitään ravintoarvoa ole.

Opiskele alaa

Vierailija
25/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niinku "Mitään turhia ei osteta!" Sitten itse tulee viinapullojen kanssa joka toinen päivä. 

Ja nainen kaivaa kassista kolme eri väristä kynsilakkaa, yms.

Vierailija
26/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1300€ autoon?

Vierailija
27/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette kaksi työssäkäyvää ihmistä, mutta auton remontin jälkeen ei jää rahaa ruokaan. Onko teillä elätettävänä 12 lasta, vai mikä mättää teidän taloudenpidossa?

Autoon meni reilu 1000€ vaikka työ tehtiin itse. plus 300€ rengas.

Just. Onko se auto edes yli tonnin arvoinen? 

Vierailija
28/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö sun käydä kirjastosta vaikka lainaamassa penninvenyttäjän keittokirja.

Eihän salaatissa mitään ravintoarvoa ole.

Opiskele alaa

Salaatti, kurkku ja tomaatti on 96% vettä. Jos niistä jotain ravintoarvoa haluaa saada niitä pitää syödä ihan helvetisti. 

Vierailija
29/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoon meni reilu 1000€ vaikka työ tehtiin itse. plus 300€ rengas.

Just. Onko se auto edes yli tonnin arvoinen? 

Jos ei olisi ja olisi ollut kannattavampaa ostaa kokonaan uusi auto, olisimme niin tehneet. Ap.

Vierailija
30/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut omat rahat eikä kenelläkään ole mitään sanottavaa ostoksiini. 

Vierailija
31/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sun mies ole vain stressaantunut ja siksi valittaa turhasta.

Vierailija
32/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

300e renkaasta?! Reilu 1000e korjauksiin? Eipä se terveellinen ruoka teidän aivotoiminnassa ainakaan näy.😂

Vierailija
33/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1300€ autoon?

Itse olen sinkku ja auton korjausta tälle vuodelle 1400e. Säästötililtä oli otettava ja nyt tiukka talous seuraavat kolme kuukautta. 

Vierailija
34/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

300e renkaasta?! Reilu 1000e korjauksiin? Eipä se terveellinen ruoka teidän aivotoiminnassa ainakaan näy.😂

Samalla akselilla olevien renkaiden tulee olla samanarvoiset. On ostettu kaksi rengasta? 

Vierailija
35/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla tuskin on koskaan ollut autoa. Auto on yllättävän kallis jos siihen tulee vika. Kytkinremontti esim. saattaa maksaa 300-2000€. Jos kyseessä automaattivaihteinen, maksaa se huomattavasti enemmän. Lisäksi sähkövian autoihin eivät ole halpoja. Kannattaa sinunkin vähän opiskella lisää. Luultavasti Ap päässyt erittäin halvalla kun tehneet itse työn, oli kyseessä mikä viha tahansa. -Sivutuuli-

Vierailija
36/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla tuskin on koskaan ollut autoa. Auto on yllättävän kallis jos siihen tulee vika. Kytkinremontti esim. saattaa maksaa 300-2000€. Jos kyseessä automaattivaihteinen, maksaa se huomattavasti enemmän. Lisäksi sähkövian autoihin eivät ole halpoja. Kannattaa sinunkin vähän opiskella lisää. Luultavasti Ap päässyt erittäin halvalla kun tehneet itse työn, oli kyseessä mikä viha

On mulla auto. Huutokaupasta 250e ostettu Focus. Jos siihen tulee vika ajan sen romuttamolle ja ostan huutokaupasta uuden tilalle. Tuolla korjauksen hinnalla olisi saanut kaksi autoa.😂

Vierailija
37/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla tuskin on koskaan ollut autoa. Auto on yllättävän kallis jos siihen tulee vika. Kytkinremontti esim. saattaa maksaa 300-2000€. Jos kyseessä automaattivaihteinen, maksaa se huomattavasti enemmän. Lisäksi sähkövian autoihin eivät ole halpoja. Kannattaa sinunkin vähän opiskella lisää. Luultavasti Ap päässyt erittäin halval

Jep ja romuttamolle joka vuosi. 👍🏼 Voi luoja.

Vierailija
38/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla tuskin on koskaan ollut autoa. Auto on yllättävän kallis jos siihen tulee vika. Kytkinremontti esim. saattaa maksaa 300-2000€. Jos kyseessä automaattivaihteinen, maksaa se huomattavasti enemmän. Lisäksi sähkövian autoihin eivät ole halpoja. Kannattaa sinunkin vähän opiskell

Jep ja romuttamolle joka vuosi. 👍🏼 Voi luoja.

Miksi ne joka vuosi pitäisi romuttamolle viedä? Ei 2000-luvun autot ole mitään 1970-luvun autoja. 

Vierailija
39/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla tuskin on koskaan ollut autoa. Auto on yllättävän kallis jos siihen tulee vika. Kytkinremontti esim. saattaa maksaa 300-2000€. Jos kyseessä automaattivaihteinen, maksaa se huomattavasti enemmän. Lisäksi sähkövian autoihin eiv

Miksi ne joka vuosi pitäisi romuttamolle viedä? Ei 2000-luvun autot ole mitään 1970-luvun autoja. 

Niinpä, suomen autokanta on noin 14-vuotta. 

Vierailija
40/45 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lainata rahaa toiselle. Se ostaa jolla on sitä rahaa.