Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä inhoatte miestenne sukulaisissa?

Vierailija
17.07.2024 |

Harva pitää miestensä sukulaisista. Kertokaa mitä erityisesti inhoatte heissä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa heistä on mukavia ja toiset ystävällisesti huomioivia, mutta joistakin en pidä, koska kommentoivat epäystävällisesti toisten kehoja, syömisiä ja puhuvat lapsille epäarvostavasti sekä muutenkin paikalla olemattomasta ihmisistä rumasti. Osaa näistä tapahtuu kyllä ihan omassakin suvussani, joten oikea kysymys lienee, mitä inhoatte ihmisissä, joiden kanssa joudutte olemaan välillä tekemisissä, vaikkei aina niin huvittaisi...

Vierailija
2/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on miehen sukulaisia. Ne puolustaa miestä,  ajattelee miehen parasta eikä minun parasta niin kuin minun sukulaiset ja Ne paljastaa minun henkisen ja taloudellisen hyväksikäytön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni inhoaa minun sukuani niin että kyllä niinkin päin.

Vierailija
4/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä myös se, että ne miehen sukulaiset eivät pidä miehen vaimosta ihan vaan siksi, koska on tuon miehen rakkain nainen.

Vierailija
5/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko on oikeasti kamala ihminen. Niin itseään täynnä ja olevinaan jotain. 

Vierailija
6/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän sukulaiset olivat hirvittävän toksisia. Tuntui, että vihasivat kaikki toisiaan ja yrittivät päteä ja silti halusivat tavata todella usein. 

Kauheinta oli anoppi, joka esim syyllisti omaa lastaan, kun tämä kävi äitinsä mökillä. Piti mm tuoda itse polttopuut, yms. Omat vanhempani eivät todellakaan ole tuollaisia. 

Vierailija
7/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä myös se, että ne miehen sukulaiset eivät pidä miehen vaimosta ihan vaan siksi, koska on tuon miehen rakkain nainen.

Miehen sukulaisilla ei ole niitä rakkauden värilaseja silmillä niin helle paljastuu naisen todellinen luonne ja käytös kun mies ei sitä itse huomaa rakastuneena

Vierailija
8/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja äiti kohtelevat kolmea aikuista lastaan täysin eriarvoisesti. Lapsuudesta asti. Ollaan yhteydessä vain jouluisin.

Vierailija
9/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun anoppi on niin rahoissaan. Osti meillekin sähköauton, vaikka ei ois haluttu,

Vierailija
10/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei ole minkäänlaisissa tekemissä kanssamme, joten hankala sanoa. 

Vierailija
11/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kyllä ihan kaikkea.

Miehen isän veljen vaimo on ok, mutta eihän hän olekaan sitten enää miehen sukulainen.

Vierailija
12/17 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita nousukkaita kaikki, semmosia uusvarakkaita, jotka brassailee tavaroilla. Eikä ne tiedä mitään mistään.

Vierailija
13/17 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheita nousukkaita kaikki, semmosia uusvarakkaita, jotka brassailee tavaroilla. Eikä ne tiedä mitään mistään.

No mutta. Meillä taas miehen veli on niiiin rikas ja niiiiin varoissaan - varmaan ihan hillittömät osakesalkut ja muut omistukset.

Ja perustelu on se, että hän on sähkömies. Ja kaikki sähkömiehethän tienaavat ihan sikana - tähän kuoroon kuuluu koko miehen suku. Mieheni veli on sähkömies kaupungilla. Tämä logiikka ei minulla mene ihan perille, mutta näinhän sen on pakko olla. Siis tarkoitan sitä, että kunnallisella puolella ei käsittääkseni suorittavaa työtä tekevä tee mitään 10k tiliä kuukaudessa, kuten kuitenkin suvun tietotoimistot kertovat.

Tämä miehen veli on ainut koko sen puolen suvussa, josta kohkataan näin.

Vierailija
14/17 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa ketään. Niitä joista en pidä, en pidä samoista syistä kuin ihmisistä joista en omassa suvussani pidä. 

Vierailija
15/17 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko joka on ihan hirveän hätäinen. Mistään aikatauluista, lähtemisistä, menemisistä on turha puhua, kun toinen vaan höseltää menemään. 

Vierailija
16/17 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan mieheni siskoa. Tosin lähinnä siksi, että hän oli omasta puolestaan päättänyt inhota minua jo ennen kuin tapasimme, eikä ole koskaan edes yrittänyt muuttaa mielipidettään. Sellaisesta ihmisestä on mahdotonta tykätä. Inhoan myös miehen isotätiä, joka kyselee jatkuvasti kaikkien lasten hankkimisesta siksi, että hänellä entisenä kätilönä on muka oikeus siihen. Muut sukulaiset ovat kivoja.

Vierailija
17/17 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan kärkkymistä.