Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen mies mussutti lentokentällä ja perhe ei päässyt koneeseen

Vierailija
17.07.2024 |

Rasistinen lentokone ei ottanut kyytiin. Ei pahalla mutta on kyllä suomalaisen miehen perikuva tuo tyyppi, artikkelin perusteella. Ja vaimo matkusti ukkonsa lipulla joten hänkään ei päässyt. 

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010541989.html

Kommentit (212)

Vierailija
21/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaan akan aloituksia. Munanpuute vaurioittaa vakavasti naisten mieltä. Kunnon pano aamuin illoin, niin kyllä hulluuskin katoaa.

Vierailija
22/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun itsekin Espoossa. Sanoisin että kyseessä luultavasti IT-alalla työskentelevä itseään täynnä oleva kusipää.

Mun nuoreni työskentelee IT-alalla mutta ei ole kusipää!

Älä yleistä.

Joo, jos yleistetään niin minkäs alan mulkku-kusipää sä sitten olet?

En ole tuo jolle vastaat mutta nuoremman polven IT-jannut on onneksi edes vähän fiksumpia kuin nämä vähän vanhemmat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki ei toimi 

Hyvä!

Et siis osaa copypastaa?

Vierailija
24/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Manniset taas reissussa?

Vierailija
25/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se matkailu avartaa mussuttajiakin.

Vierailija
26/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairaan akan aloituksia. Munanpuute vaurioittaa vakavasti naisten mieltä. Kunnon pano aamuin illoin, niin kyllä hulluuskin katoaa.

Oletteko vielä se Portugalissa vai ottiko Finnair lopultakin kyytiin?

Vierailija
27/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun itsekin Espoossa. Sanoisin että kyseessä luultavasti IT-alalla työskentelevä itseään täynnä oleva kusipää.

Voi ollakin mahdollista. Just joku itsekäs, harvemmin matkustava uhoaja. 

Onko antanut "tytöille" vähän manspleiniä?

Vierailija
28/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella lapsellista ja pikkumaista käytöstä henkilökunnalta. Mitäpä voikaan odottaa Etelä-Euroopan asukkailta.

Eiköhän Lissabonin kentällä ole niin paljon liikennettä, että sieltä olisi kuulunut jos tuollaista tapahtuu jatkuvasti.

Vierailija
29/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tuo kovaan ääneen "hurry hurry hurry" kertoo kaiken kyseisestä miehestä ja hänen asenteestaan. Ihan syystä jätettiin koneesta. Sääli hänen vaimoaan ja pieniä lapsiaan. Iso mies käyttäytyy asiattomasti pieni lapsi sylissäån ja jälkikäteen vinkuu asiasta lehdistölle. 

Ihan napakymppi- tyyppi eikä taatusti osaa katsoa peiliin, vaan uhriutuu asiassa. 

Vierailija
30/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talking to me? Olen työskennellyt IT-alalla ja kyllä sieltä niitä kusipäitä löytyy. Hyvä juttu että nuoresi ei ole kusipää. Itse kyllä vaikutat mainitsemaltasi "mulkku-kusipäältä kyllä. Oletko IT-alalla? Vai joku burn out kuntoutuja?

Vierailija
31/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tuo "paljon matkustellut". Jos oikeasti olisi kokenut matkaaja niin tietäisi, että kentillä välillä kestää ja asiaton huutelu ei siinä auta, pahentaa vain tilannetta. 

Vierailija
32/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jutun ja tuli voimakas fiilis, että virkailija halusi käyttää valtaansa. Inhoan nöitö ihmisiä jotka estävät toiminnan käyttäen virkaasemansa ja eskoloidessaan tilannetta.

Sama. Yritn talleettaa rahaa pankkiin. Myin auton ja piti käyttää siitä saatu käteinen 5000€ seuraavaan autoon. Kaupat muuttuivat ja en saanut käytettyä käteistä autoon.

Viedessäni pankkiin virkailija oli papukaija joka osasi ainoastaan sanoa että tarvitsee kauppakirjan. Tämä oli sähköinen ja minulla ei ollut enää siihen pääsyä. Virkailija ei kyennyt edistämään asiaa vaan vajaamielisesti toisti kauppakirjaa. Ei lähtenyt neuvottelemaan mistään vaihtoehdosta.

Jouduin finanssineuvonnan kanssa neuvottelemaan miten sitten voin todistaa käteisen alkuperän. Esitin trafiotettta, josta näkee auton vaihtaneen omistajaa ja myynti ilmoituksen josta näki hinta pyyntini 5500€. Finanssi valvonnan mielestä tämä oli kauppakirjaa voimakkaampi dokumentaatio hinnasta. Soitin myös pankin neuvontaan josta totesivat saman.

Uusi yritys ja sama virkailija ja taas papukaija kauppakirja. Sain hänet soittamaan heidän omaan neuvontaansa ja sitten sainkin vihdoinkin rahat tilille.

Virkailija ei edes yrittänyt ratkoa tilannetta van eskaloi tarkoituksella

Vierailija
33/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen ulkomaille, varsinkin etelän maihin, matkustavan pitäisi katsoa se Seinfeldin keittojakso opetusvideona.

Vierailija
34/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Espoolaismies", tuttu klassikko!

Vierailija
35/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin todennäköistä. Työskentelen itse it-alalla ja kyllä, siellä on tätä porukkaa. Yleensä ne ovat teknisissä hommissa niitä, jotka osaavat vähiten, mutta ovat kovia puhumaan. Tai sitten joko myyntipuolella tai pikkupomoja. 

Vierailija
36/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä oli se pähkinä-tyyppi - se joka korona-aikaan kieltäytyi käyttämästä maskia vedoten siihen, että syödessä ei tarvitse käyttää ja söi sitten pähkinöitä koko matkan. Sai porttikiellon (ilmeisesti väliaikaisen) Finnairille ja uhosi hankkivansa potkut matkustamohenkilökunnalle. Ynnä kertoi tietenkin väärinymmärrettynä uhrina tarinansa iltapäivälehdille. 

Vierailija
37/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois vaan jurnuttanut nyrkki taskussa, niin ois jo kotona.

Vierailija
38/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siinä symppaan miestä, että oikeasti se henkilökuntakin on voinut olla kohtuutonta. Olen niin paljon reissannut maailmalla, että aina välillä tulee näitä öykkäreitä vastaan. Jos itse provosoituu niissä tilanteissa, niin noin voi käydä. Silti se lähtee siitä työntekijän huonosta/uhkailevasta käytöksestä. Onneksi itse olen niellyt kiukun ja kiehunut mielessäni vain hiljaa. 

Siis lensin aiemmassa työssäni joku 40 matkaa vuodessa ja kaikenlaista tuli lentokentillä vastaan.

Vierailija
39/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä oli se pähkinä-tyyppi - se joka korona-aikaan kieltäytyi käyttämästä maskia vedoten siihen, että syödessä ei tarvitse käyttää ja söi sitten pähkinöitä koko matkan. Sai porttikiellon (ilmeisesti väliaikaisen) Finnairille ja uhosi hankkivansa potkut matkustamohenkilökunnalle. Ynnä kertoi tietenkin väärinymmärrettynä uhrina tarinansa iltapäivälehdille. 

Pähkinä-Miikka. Vois olla.

Vierailija
40/212 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä maailmannapoja Suomessa riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi