Tulin palstalle vuoden jälkeen, ja huomaan että täällä ei voi vastata lyhyen ajan sisällä?
Jos vastaan kommenttiin, ja kommentin kirjoittaja vastaa minulle, ja yritän vastata hänelle (ikään kuin normaalissa ihmisten välisessä kommunikaatiossa yleensäkin tapahtuu), vastaustani ei tule näkyviin.
Sen sijaan saa viestin "kommenttisi on moderointiprosessissa". tms.
Tuleeko minun ymmärtää tämä siten, että palsta ei halua minun keskustelevan täällä? Tai että minun tulee keittää kahvit jokaisen kommentin välillä, jotta minua ei pidetä bottina tai trollina?
Miten itse ymmärrätte tämän?
Kiitos vastauksista, jos pystytte vastaamaan. Mitä epäilen.
XX
Kommentit (33)
Noin käy, jos viestissäsi on kielletty sana. Eivätkä sellaiset viestit koskaan tule näkyviin.
Sama. Yritin korjata virhettä siksi toinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Noin käy, jos viestissäsi on kielletty sana. Eivätkä sellaiset viestit koskaan tule näkyviin.
Kiitos että vastaat. Mutta en usko että on mitään kiellettyä sanaa. Ihan tavallisia sanoja olen käyttänyt. Tai sitten heidän kiellettyjen sanojen lista on todella omituinen.
ap
Voi johtua myös liian pitkästä viestiketjusta. Lainaaminen on tehty entistäkin hankalammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa sana voi olla kiellettyjen listalla, ei tarvitse olla mikään solvaus tms.
Johan nyt, ei voi samaan ketjuun vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos että vastaat. Mutta en usko että on mitään kiellettyä sanaa. Ihan tavallisia sanoja olen käyttänyt. Tai sitten heidän kiellettyjen sanojen lista on todella omituinen.
ap
Sinut on laitettu osabanniin epäilyttävän käytöksen vuoksi. Joillekin tehdään niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
...kuten "ja", "tai".
en ole niitä, jotka trollaavat koska eivät muuhun pysty.
ap
Vastasin äsken uuteen avaukseen ja ellen olisi tehnyt sitä heti niin olisi jäänyt kommentoimatta. Täysin asiallinen avaus oli poistettu kahdessa minuutissa.
Kirjoitin Vastaan ja heti perään Vastaan2 niin vastaan2 ei mennyt läpi.
Vastaaminen suoraan jonkun kommenttiin juuttuu nykyään useammin moderointiin kuin ei juutu. Jonkinlainen ohjelmointibugi. Paras siis kirjoittaa täysin uusi viesti; ne pääsevät lähes poikkeuksetta läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin äsken uuteen avaukseen ja ellen olisi tehnyt sitä heti niin olisi jäänyt kommentoimatta. Täysin asiallinen avaus oli poistettu kahdessa minuutissa.
eli palsta ON muuttunut entistäkin huonommaksi. eipä uskoisi.
tulkaa redditiin, siellä on edes vähän enemmän järkeä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet epäilyttävä.
Vierailija, olet epäilyttävämpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sinut on laitettu osabanniin epäilyttävän käytöksen vuoksi. Joillekin tehdään niin.
Ihmisiä siis luokitellaan epäilyttäväksi asiallisista viesteistä. Mutta räyhääjät ja kiusaajat voivat jatkaa? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet epäilyttävä.
siistii. arvostan.
ap
Onko siis palsta muuttunut entistäkin huonommaksi, mitä on vaikea uskoa?