Mikä pakkomielle nykyihmisellä on SYÖDÄ koko ajan?
Koko ajan pitää mussuttaa jotain "snackseja", välipalapatukoita, suklaapatukkaa, voileipää, wrappia tai sipsiä. Tämä siis kaikkien aterioiden lisäksi.
70-80-luvulla oli vielä aivan normaalia että ihminen söi lähinnä aamiaisella, lounaalla ja päivällisellä. Iltapalaa eivät kaikki syöneet tai se oli joku yksittäinen paahtoleipä juustoviipaleella tai puuro.
Ja se kyllä näkyy ihmisten vyötäröillä ja leuoissa.
Kommentit (191)
Syön aamupalan, lounaan, välipalan ja illallisen. Kunnollista itse tehtyä ruokaa. Ei tarvitse nappailla koko ajan jotain pikkupurtavaa. Tv. Rouva 159cm. ja 50kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö edes joka päivä mitään. Harvoin näläntunnetta.
Ihmettelen ruoka-aiheista keskustelua.
Elämänsisältö ei ole syöminen.
Ei VOI olla mielestäni kenelläkään.
No kokeile kauanko pärjäät syömättä olemalla.
Noin 30 päivää menee hyvin.
21 vrk pisin
Kova! Itsellä maksimi 33, mutta yleensä 28.
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloiset ovat hoikempia kuin koskaan. Keskiluokka ja köyhälistö vain lihoaa lihoamistaan.
Stressi tuhoaa terveyden ja ruoka on halpa hupi.
Millainen vtun idiootti kirjoittaa lihoaa?????
Oleskellaan enemmän kotona eli ruokakaapin läheisyydessä. Rahaakin on enemmän. Itse olen päätöksellä lopettanut napostelun, mikä ainakin toistaiseksi pitänyt.
Hitto kun tuli nälkä tätä lukiessa... taidan mennä käräyttämään nopean entrecôten...
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän tyyppisissä keskusteluissa AINA käytetään syömisestä ilmaisua "mussuttaa"?!
"Itse syön tällä ja tällä aikataululla, muut mussuttavat ihan vääriin aikoihin".
Sama kun korona-aikana baareissa käyminen oli aina "hillumista".
Vierailija kirjoitti:
Syön aamupalan, lounaan, välipalan ja illallisen. Kunnollista itse tehtyä ruokaa. Ei tarvitse nappailla koko ajan jotain pikkupurtavaa. Tv. Rouva 159cm. ja 50kg.
Niin syön minäkin. Kunnollista itse ostettua einesruokaa. Lisäksi jäätelöä ja suklaata. Tv. Herra 166cm ja 76kg.
Pistäkää Ozempicia niin ei tarvitse syödä.
Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloiset ovat hoikempia kuin koskaan. Keskiluokka ja köyhälistö vain lihoaa lihoamistaan.
Stressi tuhoaa terveyden ja ruoka on halpa hupi.
Millainen vtun idiootti kirjoittaa lihoaa?????
https://fi.m.wiktionary.org/wiki/Liite:Verbitaivutus/suomi/lihota
Verbitaivutus
Hän lihoaa
Urheilujoukkue lihoaa
Isoäiti lihoaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole aika luonnollinen reaktio syödä kun ruokaa on tarjolla.
Joo, mutta ihminen ei ole siinä mielessä eläin etteikö pystyis vähän katsomaan...
Elukat on sopusuhtaita, ellei niil oo joku sairaus.
21 vrk pisin