Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!

Vierailija
17.07.2024 |

Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!

Kommentit (635)

Vierailija
81/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.

No ei itseasiassa saa. Siirä on laissakin, että alastomuutta ei suvaita.

Ja siinä se raja sitten meneekin. Yritykset voivat tietenkin myös edellyttää pukukoodia. 

Alastomuudesta julkisella paikalla voi sakottaa, mutta myöskään alastonta ei saa  r a i s k a t a.

Vierailija
82/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tänä kesänä kiinnittänyt huomiota siihen, että nuorten pukeutuminen on mennyt peittävämpään suuntaan. Erityisesti housumuoti on muuttunut kireistä pillifarkuista tai trikoista löysiksi lököhousuiksi. 

Monessa kaupungissa onkin näin. Tampereen seudulla edelleen pepputrikoomuoti käynnissä nuorilla naisilla. 

Minusta jokaisen naisen kannattaa ajatella pukeutuessaan sitä, millaista kuvaa antaa itsestään pukeutumalla, millaisia (oletettuja) viestejä pukeutumiseen saattaa sisältyä ja myös sitä, pukeutuuko siten, kuin toivoisi toisten pukeutuvan. Eli haluatko itse nähdä toisten naisten rintoja, peppua ja intiimialueita trikoiden läpi? Jos et halua, miksi pukeutuisit itse näin julkiselle paikalle, jossa muut ihmiset joutuvat näkemään sinulta nämä paikat, vaikka eivät haluakaan. Aika harva nainen haluaa nähdä toisilta naisilta näitä kohtia. <

Minä haluan

T. Lesbo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kelpaisiko sinulle burkha?

Vierailija
84/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten naiset vielä ihmettelee kun miehet kuvaa niiden perseitä. Itse aiheutettua

Tekijä ei ole vastuussa tekemisistään, sitä olet sanomassa. Niillähän sitä aina selitellään asioita.

Vierailija
85/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten naiset vielä ihmettelee kun miehet kuvaa niiden perseitä. Itse aiheutettua

Siis jokainen päättää ihan itse siitä alkaako häiriköidä. Ei liity mitenkään naisiin vaan siihen, että nämä miehet on viallisia päästään ja meillä ei ole valitettavasti enää tilaa vankiloissa ja mielisairaaloissa tälle väelle.

Olen sitä mieltä, että miesten tulisi päästä ulos vain naispuolisen aseistetun esiliinan seurassa. Ovat kuin eläimiä, joihin tepsii vain etälamautin.

Vierailija
86/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei itseasiassa saa. Siirä on laissakin, että alastomuutta ei suvaita.

Ja siinä se raja sitten meneekin. Yritykset voivat tietenkin myös edellyttää pukukoodia. 

Alastomuudesta julkisella paikalla voi sakottaa, mutta myöskään alastonta ei saa  r a i s k a t a.

Kuka nyt siitä on puhunutkaan? Kuvata saa ja oikeastaan pitääkin. Se on vaan kunnianosoitus naiselle

Vierailija
87/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tänä kesänä kiinnittänyt huomiota siihen, että nuorten pukeutuminen on mennyt peittävämpään suuntaan. Erityisesti housumuoti on muuttunut kireistä pillifarkuista tai trikoista löysiksi lököhousuiksi. 

Monessa kaupungissa onkin näin. Tampereen seudulla edelleen pepputrikoomuoti käynnissä nuorilla naisilla. 

Minusta jokaisen naisen kannattaa ajatella pukeutuessaan sitä, millaista kuvaa antaa itsestään pukeutumalla, millaisia (oletettuja) viestejä pukeutumiseen saattaa sisältyä ja myös sitä, pukeutuuko siten, kuin toivoisi toisten pukeutuvan. Eli haluatko itse nähdä toisten naisten rintoja, peppua ja intiimialueita trikoiden läpi? Jos et halua, miksi pukeutuisit itse näin julkiselle paikalle, jossa muut ihmiset joutuvat näkemään sinulta nämä paikat, vaikka eivät haluakaan. Aika harva nainen hal

Sama. Ja itsekin pukeudun muita naisia varten, en suinkaan miehiä.

Vierailija
88/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ap, milloin olet käynyt bordellissa? Ja mitä sinulle yhdenkään tytön tai naisen pukeutuminen kuuluu millään tavalla!

Vierailija
89/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa mutta sitten kantaa itse seurauksetkin

Mustalla miehellä voi itsehillintä pettää jos näkee liikaa paljasta pintaa

Kun sanot musta, tarkoitatko supisuomalaista nuorisokiekkoaktiivia?

Vierailija
90/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekijä ei ole vastuussa tekemisistään, sitä olet sanomassa. Niillähän sitä aina selitellään asioita.

Tässä tapauksessa mies on se uhri

Vierailija
91/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jokainen päättää ihan itse siitä alkaako häiriköidä. Ei liity mitenkään naisiin vaan siihen, että nämä miehet on viallisia päästään ja meillä ei ole valitettavasti enää tilaa vankiloissa ja mielisairaaloissa tälle väelle.

Olen sitä mieltä, että miesten tulisi päästä ulos vain naispuolisen aseistetun esiliinan seurassa. Ovat kuin eläimiä, joihin tepsii vain etälamautin.

Faktaa!

Vierailija
92/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaaminen on edelleenkin laillista, kuvien levittäminen ei

Vierailija
93/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä? Ovatko miehet oikeasti niin apinan tasolla että eivät osaa olla ahdistelematta ja salakuvaamatta? Ootko oikeasti noin tyhmä? Voisit muuttaa johonkin lähi-itään, siellä olis sulle sopiva kulttuuri ja naiset kaavoissa, kun aivot alapäähän pudottanut mies ei pysty hillitsemään itseään.

Vierailija
94/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saadaan nøyryyttæmææn itseään vetoamalla muotiin. Ei tarvitsisi kuin tuoda hæveliæisyys muotiin, mutta se vaatisi kangasta, ja kuluttaja maksaa saman tai enemmän naruistakin.

Mutta miten saadaan miehille paidat päälle kun muoti ei auta?

Missäpäin miehet ei käytä paitaa???

Ainakin täällä käyttää. Joten tuo kortti ei toimi.

Kotona Tampereella näkee valitettavan usein ja täällä Norjassa paidaton mies on joko finski (paksu) tai tsekki (ohut).

Vierailija
95/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkona kulkee 100 naista niin 2-3 näistä on pukeutunut tosi paljastavasti. Miksi siis yleistät? Teepä vaikka itse sama arvio kun lähdet ulos. Ja ota kaiken ikähaarukan naiset tähän mukaan 

Täällä Tampereen seudulla on kyllä ihan erilaiset luvut. Suurin osa nuorista naisista on pukeutunut esimerkiksi Prismassa melko paljastavasti. Pepputrikoot monella.

Täytyy myöntää, että olenkin aina tykännyt Tampereesta.

Tuossa tuli yksi erittäin hyvä asia lisää.

Vierailija
96/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et edes osaa erottaa niqabia burqasta 🤣

Vierailija
97/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes alastomuuden ja burkhan välillä on monta erilaista pukeutumistyyliä.

Vierailija
98/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa mies on se uhri

Joo, tuollaisilla apukoulukyvyillä miehet kuuluu johonkin laitokseen valvonnan alle.

Vierailija
99/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et edes osaa erottaa niqabia burqasta 🤣

Kelpaisiko sinulle sitten jätesäkki?

Vierailija
100/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Jos ei pysty olemaan ahdistelematta kuuluu holhouksen alle. Äiti, mummo tai täti aina mukaan julkisille paikoille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän