Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!

Vierailija
17.07.2024 |

Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!

Kommentit (635)

Vierailija
41/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa mieltä. Naisten ja etenkin nuorten naisten pukeutuminen on mennyt jotenkin todella överiksi. Aivan rajat hämärtynyt, mikä on kaupunkivaatetus päivällä ja mikä makuuhuoneeseen illalla. 

Okei, jännä juttu, ettei tuollaista ole missään yleisillä paikoilla näkynyt.

Paitsi nyt tietysti siinä hörhöjen Pride-kulkueessa, jossa kaikenlaiset häiriintyneet kulkee vaikka ja missä asuissa.

Vierailija
42/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tänä kesänä kiinnittänyt huomiota siihen, että nuorten pukeutuminen on mennyt peittävämpään suuntaan. Erityisesti housumuoti on muuttunut kireistä pillifarkuista tai trikoista löysiksi lököhousuiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen kaikki pukeutuvat kuten haluavat, teidän ulinasta riippumatta. Voitte vain sopeutua.

Vierailija
44/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun saan alastomuudella paljon huomiota niin en varmaan laita ennemmin vaadin kaikkia hyväksymään minun alastonuuden kun luovun huomiosta. Ja onhan alastomuus kätevä keino muutenkin kun saa komeimmilta miehiltä haluttua huomiota ja rumempia pystyy haastamaan oikeuteen ahdistelusta kun heiltä ei sitä huomiota halua ja näin saan tuloja ilman että tarvii töihin mennä

Wou. Onko pilkku tuttu juttu? Suosittelen tutustumaan.

Tuo on palstan vakiotrolli. Päivystää täällä joka päivä ja solvaa naisia.

Vierailija
45/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen kaikki pukeutuvat kuten haluavat, teidän ulinasta riippumatta. Voitte vain sopeutua.

Ei haluta eikä saa

Vierailija
46/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ikävää, kun jotkut tykkää siitä huomiosta ja haluaa, että tuijotetaan. Toiset taas haluaisi vain pukeutua kevyesti ja kauniisti kelin mukaan. Mutta sitten joutuu samaan nippuun ja kategoriaan näiden huomiohuoppisten kanssa. Ei tee mieli vähentää vaatetta eikä lähteä mihinkään julkiselle paikalle helteellä. Jos on hyvä kroppa, niin oletetaan heti, että ollaan esittelemässä sitä kroppaa!

Vierailija
47/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saadaan nøyryyttæmææn itseään vetoamalla muotiin. Ei tarvitsisi kuin tuoda hæveliæisyys muotiin, mutta se vaatisi kangasta, ja kuluttaja maksaa saman tai enemmän naruistakin.

Mutta miten saadaan miehille paidat päälle kun muoti ei auta?

Vierailija
48/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan noita pimuja on katsoa.

Sellainen rehevä parikymppinen tiimalasivartalo on ilo silmälle.

Vierailija
49/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pukeutuu miehiä varten, ei itseään. Fakta

Vierailija
50/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista.

Vierailija
51/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsinaisilta liikaa vaadittu

Vierailija
52/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tänä kesänä kiinnittänyt huomiota siihen, että nuorten pukeutuminen on mennyt peittävämpään suuntaan. Erityisesti housumuoti on muuttunut kireistä pillifarkuista tai trikoista löysiksi lököhousuiksi. 

Saman huomion olen tehnyt. Kukaan ei esim. nykyään käytä niitä perskannikkashortseja jotka olivat muutama vuosi sitten yleisiä. 

Vierailija
53/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tällaista muotia nykyään on. Nykyäänhän on muotia oversized vaatteet. Nuorilla naisilla varsinkin isot t paidat ja löysät housut, sitä näkee. Ja juuri kenenkään yli 40v en ole nähnyt pukeutuvan niukasti, heillä näkyy myös useimmiten mekkoja tai löysiä housuja. 

Vierailija
54/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minäkin saan miehenä mennä kauppaan munapussihousuissa?

Vierailija
55/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan tänään mustat kollarit miehiä varten 

Vierailija
56/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten saa syyttää vaan itseään jos jotain käy, näin se menee

Vierailija
57/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.

Saa mutta sitten kantaa itse seurauksetkin

Mitä tarkoitat "seurauksilla"?

Jos joku hyökkää kimppuun, kaikilla ei ole itsehillintää. Varsinkaan etelelän hetelmillä

Ai tämä ketju ei ollutkaan pelkästään naisia alustavaa, piti laittaa rasismia mausteeksi. 

Vierailija
58/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa kaupungissa onkin näin. Tampereen seudulla edelleen pepputrikoomuoti käynnissä nuorilla naisilla. 

Minusta jokaisen naisen kannattaa ajatella pukeutuessaan sitä, millaista kuvaa antaa itsestään pukeutumalla, millaisia (oletettuja) viestejä pukeutumiseen saattaa sisältyä ja myös sitä, pukeutuuko siten, kuin toivoisi toisten pukeutuvan. Eli haluatko itse nähdä toisten naisten rintoja, peppua ja intiimialueita trikoiden läpi? Jos et halua, miksi pukeutuisit itse näin julkiselle paikalle, jossa muut ihmiset joutuvat näkemään sinulta nämä paikat, vaikka eivät haluakaan. Aika harva nainen haluaa nähdä toisilta naisilta näitä kohtia. 

Vierailija
59/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saadaan nøyryyttæmææn itseään vetoamalla muotiin. Ei tarvitsisi kuin tuoda hæveliæisyys muotiin, mutta se vaatisi kangasta, ja kuluttaja maksaa saman tai enemmän naruistakin.

Mutta miten saadaan miehille paidat päälle kun muoti ei auta?

Missäpäin miehet ei käytä paitaa???

Ainakin täällä käyttää. Joten tuo kortti ei toimi.

Vierailija
60/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkona kulkee 100 naista niin 2-3 näistä on pukeutunut tosi paljastavasti. Miksi siis yleistät? Teepä vaikka itse sama arvio kun lähdet ulos. Ja ota kaiken ikähaarukan naiset tähän mukaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme