Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!

Vierailija
17.07.2024 |

Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!

Kommentit (635)

Vierailija
121/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkapuut takaisin!

Jep. Ja persettään esittelevät naikkoset niihin.

Vierailija
122/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kelpaisiko sinulle burkha?

Sä et edes osaa erottaa niqabia burqasta 🤣

Sä ilmeisesti osaat! Onnea ja menetystä. Papukaijamerkkikin voisi olla hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos silmäsi viettelee sinut, kaiva se ulos päästäsi ja viskaa luotasi."

Lähde: Raamattu, pershihhelin suosituin lyömäase.

Minä voin naisena auttaa tuossa kaivamisessa, jos toistaitoiselta ei itse onnistu.

Tästä viestistä tehty rikosilmoitus, väkivaltaan yllyttäminen

Vierailija
124/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkona kulkee 100 naista niin 2-3 näistä on pukeutunut tosi paljastavasti. Miksi siis yleistät? Teepä vaikka itse sama arvio kun lähdet ulos. Ja ota kaiken ikähaarukan naiset tähän mukaan 

Täällä Tampereen seudulla on kyllä ihan erilaiset luvut. Suurin osa nuorista naisista on pukeutunut esimerkiksi Prismassa melko paljastavasti. Pepputrikoot monella.

Eli tässä on kyse vain nuorista naisista? 

Kyse on tietysti heistä, jotka kyseisiin vaatteisiin pukeutuvat. Kyllä se myös häiritsee ihan samalla tavalla, jos Pentti 70 v laittaa pepputrikoot jalkaan ja lähtee kaupungille.

Vierailija
125/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun lopputulema; mies kuuluu holhouksen alaisuuteen, poistettava oikeudet ihan kaikkeen. Ei saa olla omaa rahankäyttöoikeutta, ei oikeutta kulkea yksin ulkona, pitää asua laitoksessa, ei oikeutta mihinkään itsenäiseen päätöksentekoon, kun itsekin myöntää että ei omaa normaaleita kognitiivisia taitoja.

Faktaa.

Vierailija
126/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille burkha päälle. Olisi reiluinta ja helpointa.

Sinulle elinikäinen kielto kirjoittaa nettiin tai poistua kodistasi. Olisi helpointa. Olet kuitenkin vain yksi päästä sekaisin oleva ihminen. 

Vierailija
127/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.

Saa mutta sitten kantaa itse seurauksetkin

Ihan oikeasti nyt. Rikos on aina tekijän, ei uhrin, vastuulla. 

Saako rannalla tai uimahallissa mielestäsi ra is kata?

Toki on, mutta ei sen tekijän lähes olematon tuomio saa tehtyä tekemättömäksi. Uhri kantaa lopulta ne henkiset seuraukset, jopa läpi elämänsä. 

-eri 

Vierailija
128/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku suuri viisas jo kysyikin burkhan ja niqabin eroa.

Vierailija
129/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkona kulkee 100 naista niin 2-3 näistä on pukeutunut tosi paljastavasti. Miksi siis yleistät? Teepä vaikka itse sama arvio kun lähdet ulos. Ja ota kaiken ikähaarukan naiset tähän mukaan 

Täällä Tampereen seudulla on kyllä ihan erilaiset luvut. Suurin osa nuorista naisista on pukeutunut esimerkiksi Prismassa melko paljastavasti. Pepputrikoot monella.

Kyse on tietysti heistä, jotka kyseisiin vaatteisiin pukeutuvat. Kyllä se myös häiritsee ihan samalla tavalla, jos Pentti 70 v laittaa pepputrikoot jalkaan ja lähtee kaupungille.

Miksei se häiritse että Pentti kulkee kokonaan ilman paitaa?

Vierailija
130/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos silmäsi viettelee sinut, kaiva se ulos päästäsi ja viskaa luotasi."

Lähde: Raamattu, pershihhelin suosituin lyömäase.

Minä voin naisena auttaa tuossa kaivamisessa, jos toistaitoiselta ei itse onnistu.

Tästä viestistä tehty rikosilmoitus, väkivaltaan yllyttäminen

Mitä ihmettä? Tarjouduin vain avuksi konservatiivikristittyjen talkoisiin naisten suojelemiseksi.

Vierailija
131/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten naiset vielä ihmettelee kun miehet kuvaa niiden perseitä. Itse aiheutettua

Hä? Ovatko miehet oikeasti niin apinan tasolla että eivät osaa olla ahdistelematta ja salakuvaamatta? Ootko oikeasti noin tyhmä? Voisit muuttaa johonkin lähi-itään, siellä olis sulle sopiva kulttuuri ja naiset kaavoissa, kun aivot alapäähän pudottanut mies ei pysty hillitsemään itseään.

Kuvaus ja ahdistelu ovat kaksi täysin eri asiaa. Ekaa harrastavat kotimaiset ja toista tuontitavara

Kumpikin on yhtä sairasta toimintaa. Miten voi olla noin vaikeaa käyttäytyä asiallisesti? 

Vierailija
132/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kelpaisiko sinulle burkha?

Sä et edes osaa erottaa niqabia burqasta 🤣

Sä ilmeisesti osaat! Onnea ja menetystä. Papukaijamerkkikin voisi olla hyväksi.

Ei niiden erottaminen ole vaikeaa, paitsi persuille

Vierailija
133/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle elinikäinen kielto kirjoittaa nettiin tai poistua kodistasi. Olisi helpointa. Olet kuitenkin vain yksi päästä sekaisin oleva ihminen. 

Jos mielipide ei ole mieleisesi niin ei se tee kirjoittajasta hullua. Ennemmin sinusta

Vierailija
134/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan heti kun miehetkin laittavat burkhan. 

Vierailija
135/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehen ylävartalo ei ole genitaali. Se häiritsisi jos alaosato olisi lähes paljaana tai vain ohuet ja tiukat trikoot.

Vierailija
136/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen saa olla omassa kodissaan vaikka alasti, mutta julkiselle paikalle täytyy osata pukeutua sopivalla tavalla. Ja myös itse näyttää paremmalta, kun vaatteet ovat konservatiivisemmat. Tätä asiaa monikaan ei välttämättä tajua.

Vierailija
137/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mielipide ei ole mieleisesi niin ei se tee kirjoittajasta hullua. Ennemmin sinusta

Huomaat varmaan että kaikki ovat ketjussa samaa mieltä että olet sekaisin. 

Vierailija
138/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten naiset vielä ihmettelee kun miehet kuvaa niiden perseitä. Itse aiheutettua

Hä? Ovatko miehet oikeasti niin apinan tasolla että eivät osaa olla ahdistelematta ja salakuvaamatta? Ootko oikeasti noin tyhmä? Voisit muuttaa johonkin lähi-itään, siellä olis sulle sopiva kulttuuri ja naiset kaavoissa, kun aivot alapäähän pudottanut mies ei pysty hillitsemään itseään.

Kuvaus ja ahdistelu ovat kaksi täysin eri asiaa. Ekaa harrastavat kotimaiset ja toista tuontitavara

Tuontitavara mistä? Jyväskylän maalaiskunnasta tuotu olminvalkoinen isänmaanpuolustaja on pahoinpidellyt mut seksuaalisesti. Valkoihoisia suomeapuhuvia miehiä (mistä tuotu, en tiedä) ovat kähmineet minua luvatta, tulleet eteeni tyydyttämään itseään, uhanneet henkeäni ja terveyttäni mm raiskaamisella, kajonneet minuun työpaikallani. Osassa tapauksista olin alaikäinen.

Tämä on ihan samaa kontrollointia naisia kohtaan kuin mistä syytätte vierasmaalaisia, tekijät ovat vain eri - te itse.

Vierailija
139/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei se häiritse että Pe

Siis naisen rintako on genitaali 🤔?

Vierailija
140/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei se häiritse että Pe

Mutta se Penttipä kulkee aurinkoisella ilmalla tuolla kaupungilla ilman paitaa. Mitäs siihen sanot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan