Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!

Vierailija
17.07.2024 |

Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!

Kommentit (635)

Vierailija
61/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten saa syyttää vaan itseään jos jotain käy, näin se menee

Kultapieni, poliisi ja syyttäjä tulee syyttämään sinua. Niin se menee.

Vierailija
62/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli vääränlainen huomio on tuomittavaa vasta silloin kun pukeutuu tarpeeksi peittävästi? Niinkuin minä toppatakissa ja mies kouri rintamustani? Päteekö sama myös muissa asioissa? Ei ihme että oranssi mies sai ruutia kun ei ollut suojavarusteissa? Mahtoi kerjätä sitä!

Noinhan aloituksessa sanottu. Siinä puututtiin vain yhteen epäkohtaan.

Älä laita sanoja toisten suuhun.

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pukeutumisen paljastavuuden  vahtaaminen on  itse asiassa tätä:

Halutaan ulkoistaa miesten itsehillintä naisten pukeutumiseen.

Aikuisen oikeudet omaavalla pitäisi olla sellainen itsehillintä, että mikään toisen ulkonäössä - ihonväri, pukeutuminen jne - ei saa käymään käsiksi. Jos itsehillintää ei ole on vaarallinen  ympäristölleen ja pitäisi laittaa holhouksen alaiseksi tai lukkojen taakse, kunnes terapialla jne. on luotu sellainen itsehillintä ja impulssikontrolli, että ymmärtää olla käymättä käsiksi toisiin ihmisiin.

Mutta kun  miehet ovat laatineet säännöt - varsinkin ne kirjoittamattomat, eli sosiaaliset - niin totta kai ovat halunneet tällä itsehillinnän muille ulkoistamalla halunneet tehdä omasta elämästään helppoa.

Ei toiset naisetkaan halua katsella persposkien ja

Sinä siis tuijotat naisten haaruksiin, mutta et halua nähdä häpyhuulia. Mikä sua vaivaa, kun olet tuollainen?

Vierailija
64/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten naiset vielä ihmettelee kun miehet kuvaa niiden perseitä. Itse aiheutettua

Vierailija
65/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tänä kesänä kiinnittänyt huomiota siihen, että nuorten pukeutuminen on mennyt peittävämpään suuntaan. Erityisesti housumuoti on muuttunut kireistä pillifarkuista tai trikoista löysiksi lököhousuiksi. 

Monessa kaupungissa onkin näin. Tampereen seudulla edelleen pepputrikoomuoti käynnissä nuorilla naisilla. 

Minusta jokaisen naisen kannattaa ajatella pukeutuessaan sitä, millaista kuvaa antaa itsestään pukeutumalla, millaisia (oletettuja) viestejä pukeutumiseen saattaa sisältyä ja myös sitä, pukeutuuko siten, kuin toivoisi toisten pukeutuvan. Eli haluatko itse nähdä toisten naisten rintoja, peppua ja intiimialueita trikoiden läpi? Jos et halua, miksi pukeutuisit itse näin julkiselle paikalle, jossa muut ihmiset joutuvat näkemään sinulta nämä paikat, vaikka eivät haluakaan. Aika harva nainen haluaa nähdä toisilta naisilta näitä kohtia. <

Jännästi nimenomaan NAISET esittelevät vartaloitaan esim perseeseen uppoavien trikoiden avulla ja kitisee saamastaan huomiosta

Vierailija
66/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistykseen kuuluu ettei ranta-asussa muualle kuin rannoille tai kotipihassa.

Sivistykseen kuuluu myös suvaitsevaisuus.

Vierailija
67/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsellut miten muut ihmiset pukeutuu. Suosittelen sinullekin ap.

Vierailija
68/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen kaikki pukeutuvat kuten haluavat, teidän ulinasta riippumatta. Voitte vain sopeutua.

Naiset pukeutuu miehiä varten, ei itseään. Fakta

Faktan voi aina perustella, joten anna tulla.

Vierailija
69/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.

Saa mutta sitten kantaa itse seurauksetkin

Mitä tarkoitat "seurauksilla"?

Jos joku hyökkää kimppuun, kaikilla ei ole itsehillintää. Varsinkaan etelelän hetelmillä

Ai tämä ketju ei ollutkaan pelkästään naisia alustavaa, piti laittaa rasismia mausteeksi. 

Ja tuossa oli rasismia mikä?

Eikö tosiaan enää saa rehellisesti sanoa edes faktoja, vaan nekin pitää pitää itsellään tiedossa.

Vierailija
70/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultapieni, poliisi ja syyttäjä tulee syyttämään sinua. Niin se menee.

Tuskin, ennemmin itse tekijöitä eli mammmuja

Vierailija
71/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saadaan nøyryyttæmææn itseään vetoamalla muotiin. Ei tarvitsisi kuin tuoda hæveliæisyys muotiin, mutta se vaatisi kangasta, ja kuluttaja maksaa saman tai enemmän naruistakin.

Mutta miten saadaan miehille paidat päälle kun muoti ei auta?

Missäpäin miehet ei käytä paitaa???

Ainakin täällä käyttää. Joten tuo kortti ei toimi.

Juuri eilen esim. Riihimäellä oli terassilla paidattomia, ylipainoisia, hikisiä, punakoita ja haisevia miehiä. Opetelkaa edes käyttämään deodoranttia, jos paita onkin liikaa vaadittu. 

Vierailija
72/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi saada pukeutua niin, että heillä on käytännössä perse ja tissit paljaana, mutta sitten jos miehet kiinnittävät siihen huomiota, niin se on muka paha asia.

Vierailija
73/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkona kulkee 100 naista niin 2-3 näistä on pukeutunut tosi paljastavasti. Miksi siis yleistät? Teepä vaikka itse sama arvio kun lähdet ulos. Ja ota kaiken ikähaarukan naiset tähän mukaan 

Täällä Tampereen seudulla on kyllä ihan erilaiset luvut. Suurin osa nuorista naisista on pukeutunut esimerkiksi Prismassa melko paljastavasti. Pepputrikoot monella.

Vierailija
74/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit lähtivät helteellä kauppaan ja isä sanoi teinitytölle, että laita jotain vaatetta päälle. Tyttö sanoi, että mulla on jo. Oli joo, mutta niukasti.

Vierailija
75/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska miehet ei osaa ottaa vastuuta tekosistaan. Eikä toi sinun lausahduksesi päde silloin kun mies kajoaa naiseen, saa pippurisumutteesta - ei tartte kato "syyttää itseään kun jotain käy", vaan syy oli silloinkin naisen. Mies on vain uhri. 😭 Miten ihmeessä näin kyvyttömät ihmiset on voinutkin saavuttaa jonkun valta-aseman jos ei pysty edes itseään hallitsemaan?

Vierailija
76/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti nyt. Rikos on aina tekijän, ei uhrin, vastuulla. 

Saako rannalla tai uimahallissa mielestäsi ra is kata?

Vierailija
77/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat "seurauksilla"?

Jos joku hyökkää kimppuun, kaikilla ei ole itsehillintää. Varsinkaan etelelän hetelmillä

Mutta näille tulijoille riittää että näkee naisesta enemmän kuin silmät.

Niinhän se riittää suomijampallekin. Jos naisella ei ole säkki päällä niin suomijamppojen mielestä nsista saa ihan vapaasti salakuvata ulilaudalle. 

Vierailija
78/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis sama suomeksi.

"Tietenkään en saisi ahdistella, mutta vähän kuitenkin pitää syyttää muita siitä, etten pysty itseäni täysin hillitsemään" 😄

Vierailija
79/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten naiset vielä ihmettelee kun miehet kuvaa niiden perseitä. Itse aiheutettua

Siis jokainen päättää ihan itse siitä alkaako häiriköidä. Ei liity mitenkään naisiin vaan siihen, että nämä miehet on viallisia päästään ja meillä ei ole valitettavasti enää tilaa vankiloissa ja mielisairaaloissa tälle väelle.

Vierailija
80/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli vääränlainen huomio on tuomittavaa vasta silloin kun pukeutuu tarpeeksi peittävästi? Niinkuin minä toppatakissa ja mies kouri rintamustani? Päteekö sama myös muissa asioissa? Ei ihme että oranssi mies sai ruutia kun ei ollut suojavarusteissa? Mahtoi kerjätä sitä!

Noinhan aloituksessa sanottu. Siinä puututtiin vain yhteen epäkohtaan.

Älä laita sanoja toisten suuhun.

Ohis

En laitakaan, mä vaan selvennän mitä tuo tarkoittaa. Oranssi mies ei ollut suojautunut ruudilta, joten kerjäsi sitä. Ihan simppeli homma yksinkertaisemmallekin oikeistolaiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi