Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!
Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!
Kommentit (635)
"Jos silmäsi viettelee sinut, kaiva se ulos päästäsi ja viskaa luotasi."
Lähde: Raamattu, pershihhelin suosituin lyömäase.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tänä kesänä kiinnittänyt huomiota siihen, että nuorten pukeutuminen on mennyt peittävämpään suuntaan. Erityisesti housumuoti on muuttunut kireistä pillifarkuista tai trikoista löysiksi lököhousuiksi.
Monessa kaupungissa onkin näin. Tampereen seudulla edelleen pepputrikoomuoti käynnissä nuorilla naisilla.
Minusta jokaisen naisen kannattaa ajatella pukeutuessaan sitä, millaista kuvaa antaa itsestään pukeutumalla, millaisia (oletettuja) viestejä pukeutumiseen saattaa sisältyä ja myös sitä, pukeutuuko siten, kuin toivoisi toisten pukeutuvan. Eli haluatko itse nähdä toisten naisten rintoja, peppua ja intiimialueita trikoiden läpi? Jos et halua, miksi pukeutuisit itse näin julkiselle paikalle, jossa muut ihmiset joutuvat näkemään sinulta nämä paikat, vaikka eivät haluakaan. Aika harva nainen haluaa nähdä toisilta naisilta näitä kohtia. <
Mitä selität? Haluatko kieltää ihonmyötäiset vaatteet? Miten voit käydä rannalla tai uimahallissa, yleisestä saunasta puhumattakaan - siellähän näkee trikoolla tai trikootta aivan vilisemällä näitä kohtia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten naiset vielä ihmettelee kun miehet kuvaa niiden perseitä. Itse aiheutettua
Hä? Ovatko miehet oikeasti niin apinan tasolla että eivät osaa olla ahdistelematta ja salakuvaamatta? Ootko oikeasti noin tyhmä? Voisit muuttaa johonkin lähi-itään, siellä olis sulle sopiva kulttuuri ja naiset kaavoissa, kun aivot alapäähän pudottanut mies ei pysty hillitsemään itseään.
Kuvaus ja ahdistelu ovat kaksi täysin eri asiaa. Ekaa harrastavat kotimaiset ja toista tuontitavara
Vaatteet kuin vaatteet. Pääasia että on jotain päällä. Ap hakeudu terapiaan kun noin häiritsee muiden pukeutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten naiset vielä ihmettelee kun miehet kuvaa niiden perseitä. Itse aiheutettua
Tekijä ei ole vastuussa tekemisistään, sitä olet sanomassa. Niillähän sitä aina selitellään asioita.
Tässä tapauksessa mies on se uhri
Joo, tuollaisilla apukoulukyvyillä miehet kuuluu johonkin laitokseen valvonnan alle.
Minä ajattelen, että miehen paikka on kotona pullaa leipomassa. Sen on ihan turha osallistua luonnehäiriöineen julkiseen elämään millään tavalla. Piikille tai pysyvään kotiarestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistykseen kuuluu ettei ranta-asussa muualle kuin rannoille tai kotipihassa.
Sivistykseen kuuluu myös suvaitsevaisuus.
Etelä -Euroopan lomakohteet eivät siis ole sivistyneitä koska monissa paikoissa ravintolaan ei saa mennä ranta-asuissa.
Vierailija kirjoitti:
"Jos silmäsi viettelee sinut, kaiva se ulos päästäsi ja viskaa luotasi."
Lähde: Raamattu, pershihhelin suosituin lyömäase.
Minä voin naisena auttaa tuossa kaivamisessa, jos toistaitoiselta ei itse onnistu.
Huomion takia niihin pakarat paljastaviin shortseihin ja pikkutoppiin pukeudutaan, ei siksi "mulla on näin mukava olla". Joka muuta väittää, valehtelee.
Ap ymmärrä jo vihdoin ja viimein, että se vika on sinun päässäsi, ei muiden pukeutumisessa.
Nuoret naiset napapaidassa vaikka maha röllykkä. Pitäisi kotona ensin katsoa peiliin kun lähtee ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ulkona kulkee 100 naista niin 2-3 näistä on pukeutunut tosi paljastavasti. Miksi siis yleistät? Teepä vaikka itse sama arvio kun lähdet ulos. Ja ota kaiken ikähaarukan naiset tähän mukaan
Täällä Tampereen seudulla on kyllä ihan erilaiset luvut. Suurin osa nuorista naisista on pukeutunut esimerkiksi Prismassa melko paljastavasti. Pepputrikoot monella.
Eli tässä on kyse vain nuorista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuossa mitään, miellyttäviä silmällehän nämä ovat enimmäkseen, mutta yrittäkääpäs muistaa
että on olemassa sellaisiakin miehiä, jotka eivät tyydy katseluun, ikävä kyllä.
Sellaiset miehet kuuluu häkkiin.
Kyllä, minä olen ihan samaa mieltä tuosta!
Mutta pitää ymmärtää, että tuolla pyörii kaikenlaista hyypiötä, jotka eivät vielä ole siellä häkissä.
Ei kenenkään tarvitse alkaa pelätä julkisia paikkoja ja pysyä kotona vilttiin kääriytyneenä, mutta ON TIEDOSTETTAVA muutamia asioita.
Valitettavasti ihmisrotu ei ole kehittynyt kovinkaan paljoa alkuajoista.
Kuvaus ei ole laitonta vaikka kuinka naiset niin haluaisivatkin
Tämän ketjun lopputulema; mies kuuluu holhouksen alaisuuteen, poistettava oikeudet ihan kaikkeen. Ei saa olla omaa rahankäyttöoikeutta, ei oikeutta kulkea yksin ulkona, pitää asua laitoksessa, ei oikeutta mihinkään itsenäiseen päätöksentekoon, kun itsekin myöntää että ei omaa normaaleita kognitiivisia taitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistykseen kuuluu ettei ranta-asussa muualle kuin rannoille tai kotipihassa.
Sivistykseen kuuluu myös suvaitsevaisuus.
Etelä -Euroopan lomakohteet eivät siis ole sivistyneitä koska monissa paikoissa ravintolaan ei saa mennä ranta-asuissa.
Mutta keskellä kaupunkia olevalla rannalla saa olla yläosattomissa ja stringibikineissä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tänä kesänä kiinnittänyt huomiota siihen, että nuorten pukeutuminen on mennyt peittävämpään suuntaan. Erityisesti housumuoti on muuttunut kireistä pillifarkuista tai trikoista löysiksi lököhousuiksi.
Monessa kaupungissa onkin näin. Tampereen seudulla edelleen pepputrikoomuoti käynnissä nuorilla naisilla.
Minusta jokaisen naisen kannattaa ajatella pukeutuessaan sitä, millaista kuvaa antaa itsestään pukeutumalla, millaisia (oletettuja) viestejä pukeutumiseen saattaa sisältyä ja myös sitä, pukeutuuko siten, kuin toivoisi toisten pukeutuvan. Eli haluatko itse nähdä toisten naisten rintoja, peppua ja intiimialueita trikoiden läpi? Jos et halua, miksi pukeutuisit itse näin julkiselle paikalle, jossa muut ihmiset joutuvat näkemään sinulta nämä paikat, vaikka eivät haluakaan. Aika harva nainen hal
"Ne kohdat" ovat, pukeutui nainen sitten miten tahansa. Kuka kirjailija kirjoittikaan, että mies on aina vaatteet päällä, mutta nainen on vaatteidensa alla alasti?
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun lopputulema; mies kuuluu holhouksen alaisuuteen, poistettava oikeudet ihan kaikkeen. Ei saa olla omaa rahankäyttöoikeutta, ei oikeutta kulkea yksin ulkona, pitää asua laitoksessa, ei oikeutta mihinkään itsenäiseen päätöksentekoon, kun itsekin myöntää että ei omaa normaaleita kognitiivisia taitoja.
Ainakin ap ja hänen kaltaiset kuuluvat.
Naisille burkha päälle. Olisi reiluinta ja helpointa.
Ap:lle tiedoksi, että monesaa bordellissa ollaan kyllä tissit paljaana, joten siksi oli huono vertaus. Ostajan pitää nähdä, mistä maksaa.