Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!

Vierailija
17.07.2024 |

Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!

Kommentit (635)

Vierailija
421/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikkistä miten miehiä ja konservatiivinaisia pelottaa naisten vapaus. Ikiaikainen tarina. Älkää nyt hitokseen ainakaan naiset lähtekö tohon kelkkaan.

Paljastekaa ja ihmetelkää kun joku tuli ja teki teille temput väkisin. Ei vaan kannattaisi

Älä nyt jaksa. R-aiskaaja r-aiskaa, ihan sama mitkä vaatteet uhrilla on.

Varmaan mutta valitsee mieluummin sen joka pukeutuu kun hor o. Käytä edes vähän ns. maalaisjärkeä

Vierailija
422/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei naisena niinkään kiinnosta se ahdistelupuoli tässä, vaan se että erogeenisten ruumiinosien ja paljaan pinnan näyttäminen on minusta vaan jonkinlaista hulluutta. Miten voi olla niin pahasti huomion tarpeessa? Lisäksi koen sellaisen pakaroiden näyttämisen toisille ihmisille seksuaalisena ahdisteluna. "No älä katso jos häiritsee" no mulla pitäisi musta ennemmin olla oikeus kulkea kylillä ilman että mulle vilautellaan.

Katuhorot pukeutuivat ennen samoin kuin naiset nykyään, se on vaan ilmiönä minusta jotenkin älytöntä että seksipositiivisuuden aate yrittää hämärtää rajoja sen suhteen mikä on seksuaalista ja mikä ei, ja minusta vaan ihan kaikelle on oma paikkansa ja aikansa, ja yksityisimpien ruumiinosien näyttämiselle tulisi olla myös oma aikansa ja tilansa. Ei seksuaalisuuden ja kehollisuuden tarvitse olla iloinen ja positiivinen asia ihan kaikkialla noin raa'alla tavalla.

Ihan pienten tyttöjenkin näkee kylillä pukeutuvan

Miten SÄ pukeudut, kun kohtaat tuollaista vilauttelua, ahdistelua ja häirintää jatkuvasti? Taidat olla aika tyrkky, taaperosta mummoon naikkoset tulee vaan häiriköimään. Pitäiskö sun tarkastella omaa toimintaasi tässä kriittisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen roikkuvat rinnat ne vasta kauheat onkin saati iso maha.HYI.

Minusta manboobsit omaavien miesten tulisi käyttää aina topattuja kireitä urheiluliivejä. Minua loukkaa kun niiden rinnat hölskyy liikkuessa ja nännit nöpöttää.

Vierailija
424/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nuori nainen varmaan luulee, että överiseksikäs pukeutuminen olisi tasa-arvoa ja voimaantumista, mutta oikeastihan se on vain itsestään objektin tekemistä ja miesten silmän miellyttämistä. Samoin kuin ne instakuvat ja onlyfansit. Sovinistisen kulttuurin ilmentymä. Vähän surullista.

Sehän se. Annetaan miehille juuri sitä mitä haluavatkin. Alistumista sitten nimitetään "voimaantumiseksi". 

Eiväthän miehet sitä halua. Täälläkin miehet nalkuttavat kun naiset paljastelevat. Sitä en tiedä miksi nämä miehet eivät sitten vaan etsi itselleen sellaista naista jonka pukeutumiven miellyttää. 

Kyllä haluavat. Turha sumuttaa jollakin -juuri miehet ei halua- kitinällä. Tuo

Niin, joten turha väittää muuta. 

Vierailija
425/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pukeutumisen paljastavuuden  vahtaaminen on  itse asiassa tätä:

Halutaan ulkoistaa miesten itsehillintä naisten pukeutumiseen.

Aikuisen oikeudet omaavalla pitäisi olla sellainen itsehillintä, että mikään toisen ulkonäössä - ihonväri, pukeutuminen jne - ei saa käymään käsiksi. Jos itsehillintää ei ole on vaarallinen  ympäristölleen ja pitäisi laittaa holhouksen alaiseksi tai lukkojen taakse, kunnes terapialla jne. on luotu sellainen itsehillintä ja impulssikontrolli, että ymmärtää olla käymättä käsiksi toisiin ihmisiin.

Mutta kun  miehet ovat laatineet säännöt - varsinkin ne kirjoittamattomat, eli sosiaaliset - niin totta kai ovat halunneet tällä itsehillinnän muille ulkoistamalla halunneet tehdä omasta elämästään helppoa.

Älä puhu pa skaa. Naisillakin on vaikeuksia katsoa niitä läpinäkyviä "urheilu"trikoita pyllyvaossa ja nenäliinan kokoisia toppeja ja hameita, jotka ei yllä peittämään edes pyllyposkia. Ja ei, en ole vaatimassa bur khaa kaikille. Tuon por nopukeutumisen ja bur khan välissä on se ihan normaali pukeutuminen, jossa kenellekään ei aiheuteta epämukavaa oloa. 

Vierailija
426/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saa huomiota, vaikka kulkisivat pitkät jätesäkit/talviulsterit päällä (kokemusta on) ja nuoret tytöt sitäkin enemmän.

Vierailija
427/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on aina kaikki sallittua.

Mutta voi että jos joku mies katsoo naista. Hirveä mies! Kauhea kyylä! Ihan hirveää.

Onko naisille sallittu yläosattomuus? Onko miehille sallittu yläosattomuus?

Vierailija
428/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on juuri se "because I can". Koska MINÄ voin.

Mutta oikeasti kaikki mitä voi tehdä, ei ole hyväksi itselle (eikä muille).

Vähän niin kuin se tyttöjen perseiden kuvailu julkisilla paikoilla.

Vierailija
429/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voi että jos joku mies katsoo naista. Hirveä mies! Kauhea kyylä! Ihan hirveää.

Miesten pitäö oppia hillitsemään himojaan ja käyttäytymään. En minäkään lesbona ahdistele jokaista vastaantulevaa naista.

Vierailija
430/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän kyllä vaistomaisena ja luontaisena oikeutenani tulla puristelemaan ja suutelemaan tissejä, jos ne on laitettu kiihottavan provosoivasti tyrkylle.

Kaikilla ne on "laitettu" keskivartalon etupuolelle, navan yläpuolelle. Ihan synnynnäisesti. Mä pidän oikeutenani rusikoida kalliita autoja jos ne on provosoivia mun ryppyinen kotteroni rinnalla. Se on vain luontaista itsensätoteuttamista.

Vierailija
431/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pukeutumisen paljastavuuden  vahtaaminen on  itse asiassa tätä:

Halutaan ulkoistaa miesten itsehillintä naisten pukeutumiseen.

Aikuisen oikeudet omaavalla pitäisi olla sellainen itsehillintä, että mikään toisen ulkonäössä - ihonväri, pukeutuminen jne - ei saa käymään käsiksi. Jos itsehillintää ei ole on vaarallinen  ympäristölleen ja pitäisi laittaa holhouksen alaiseksi tai lukkojen taakse, kunnes terapialla jne. on luotu sellainen itsehillintä ja impulssikontrolli, että ymmärtää olla käymättä käsiksi toisiin ihmisiin.

Mutta kun  miehet ovat laatineet säännöt - varsinkin ne kirjoittamattomat, eli sosiaaliset - niin totta kai ovat halunneet tällä itsehillinnän muille ulkoistamalla halunneet tehdä omasta elämästään helppoa.

Älä puhu pa skaa. Naisillakin on vaikeuksia kats

Ja meinaat että kun sä tarpeeksi vouhkaat ja solvaat niin muut pukeutuu kuten sä haluat? No, saahan taistelunsa toki valita.

Vierailija
432/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös niiden ällötyksien pitäisi tässä pohtia omaa käytöstään? Jos on niin debiili että kuvittelee paljaan pinnan olevan kutsu ahdisteluun niin pikkuisen olisi syytä pohtia omaa ajatusmaailmaansa. 

No todellakin! Tämä on päivänselvää sinulle ja minulle ja muille normaalilla järjenjuoksulla siunatuille. Mutta miten saada tämä uppoamaan niiden tajuntaan, joita ei pätkääkään kiinnosta muu kuin omien viettien mukaan toimiminen?

Ei mitenkään. Elämä, ihmiset ja maailma on, miten tämä saataisiin uppoamaan tajuntaan? 

Vierailija
433/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikkistä miten miehiä ja konservatiivinaisia pelottaa naisten vapaus. Ikiaikainen tarina. Älkää nyt hitokseen ainakaan naiset lähtekö tohon kelkkaan.

Paljastekaa ja ihmetelkää kun joku tuli ja teki teille temput väkisin. Ei vaan kannattaisi

Älä nyt jaksa. R-aiskaaja r-aiskaa, ihan sama mitkä vaatteet uhrilla on.

Varmaan mutta valitsee mieluummin sen joka pukeutuu kun hor o. Käytä edes vähän ns. maalaisjärkeä

Lähde tälle väitteellesi? 

Vierailija
434/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai minäkin saan miehenä mennä kauppaan munapussihousuissa?

Totta kai saat. Itseäsi vartenhan vain sinäkin pukeudut, niin kuin kaikki naisetkin, not. 

Vierailija
435/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän kyllä vaistomaisena ja luontaisena oikeutenani tulla puristelemaan ja suutelemaan tissejä, jos ne on laitettu kiihottavan provosoivasti tyrkylle.

Kaikilla ne on "laitettu" keskivartalon etupuolelle, navan yläpuolelle. Ihan synnynnäisesti. Mä pidän oikeutenani rusikoida kalliita autoja jos ne on provosoivia mun ryppyinen kotteroni rinnalla. Se on vain luontaista itsensätoteuttamista.

Mä pidän luontaisena oikeutenani lyödä miehiä turpaan, kun niiden keskelle naamaa tyrkylle laitettu nenä aiheuttaa minussa aggressioita.

Vierailija
436/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saadaan nøyryyttæmææn itseään vetoamalla muotiin. Ei tarvitsisi kuin tuoda hæveliæisyys muotiin, mutta se vaatisi kangasta, ja kuluttaja maksaa saman tai enemmän naruistakin.

Mutta miten saadaan miehille paidat päälle kun muoti ei auta?

Missäpäin miehet ei käytä paitaa???

Ainakin täällä käyttää. Joten tuo kortti ei toimi.

Tänä vuonna olen nähnyt yhden paidattoman miehen pyöräilemässä.

Ja yhden bärce näkyy puoliksi ja stringit kans misun.

Joten missä te asutte, jos näitä tulee koko ajan vastaan?

Vierailija
437/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloihan Juha Vainiokin aikanaan "käyn ahon laitaa minä ilman paitaa..."

Vierailija
438/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäö oppia hillitsemään himojaan ja käyttäytymään. En minäkään lesbona ahdistele jokaista vastaantulevaa naista.

Sama juttu. Ihmetyttää nämä miesten selittelyt. Ihan samat paljastelijat minäkin biseksuaalina naisena nään, mutta eipä tule mieleenkään alkaa ahdistella tai salakuvata.

Vierailija
439/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.

Saa mutta sitten kantaa itse seurauksetkin

Eli jos joku pukeutuu vaikka mun mielestä typerästi niin saanko vaikka haukkua hänet kadulla pystyyn ja vaikka vähän läpsäistä...?

Sitten vain totean, että mitäs läksit...?

Vierailija
440/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saadaan nøyryyttæmææn itseään vetoamalla muotiin. Ei tarvitsisi kuin tuoda hæveliæisyys muotiin, mutta se vaatisi kangasta, ja kuluttaja maksaa saman tai enemmän naruistakin.

Mutta miten saadaan miehille paidat päälle kun muoti ei auta?

Missäpäin miehet ei käytä paitaa???

Ainakin täällä käyttää. Joten tuo kortti ei toimi.

Tänä vuonna olen nähnyt yhden paidattoman miehen pyöräilemässä.

Ja yhden bärce näkyy puoliksi ja stringit kans misun.

Joten missä te asutte, jos näitä tulee koko ajan vastaan?

Paljon näkee miehiä, joilla on paljon paljastavammat ja tiukemmat vaatteet kuin minulla, naisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi