Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!
Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!
Kommentit (635)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauloihan Juha Vainiokin aikanaan "käyn ahon laitaa minä ilman paitaa..."
V*tun hu*ra.
Juha Vainiolle olisit sanonut noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.
Saa mutta sitten kantaa itse seurauksetkin
Sun sojottavasta pniksestä olet ihan itse vastuussa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen roikkuvat rinnat ne vasta kauheat onkin saati iso maha.HYI.
Kyllä, mutta tuskin tällainen mies kulkee puolialasti naisten huomiota hakeakseen.
Minäkään en kestä kauniita naisia. Pysykää kotona!
Vain pirttihirmuja kaduille!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauloihan Juha Vainiokin aikanaan "käyn ahon laitaa minä ilman paitaa..."
V*tun hu*ra.
Juha Vainiolle olisit sanonut noin?
Olisin tietty käynyt nänneihin ja pärsiiseen kiinni, kun olivat siinä tyrkyllä.
Enpä ole nähnyt yhtäkään pakarat tai tissit paljaana kulkevaa tyttöä tai naista koko kesänä. Ihan normaalit vaatteet ihmisillä on. Missä ihmeessä ap oikein hengailee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.
No ei itseasiassa saa. Siirä on laissakin, että alastomuutta ei suvaita.
Pidä toki pippelisi piilossa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa näillä pukeutujilla. Jos ei halua epätoivottua huomiota niin pitää muuttaa pukeutumistaan. Niin simppeliä se on.
Miksei ahdistelijan pidä muuttaa käytöstään? 🤔
Molemmat voi muuttaa käytöstään. Ei tarvitse valita, kumpi. Vastuu on molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta tuskin tällainen mies kulkee puolialasti naisten huomiota hakeakseen.
No saavat sitä kyllä. Peittäkää ne läskiröllykkänne, persvakonne ja hattu sen pälvikaljun peitoksi, kiitos. Ne loukkaa mua.
Ajatelkaas, jos mies pukeutuisi pepputrikoisiin ja stringeihin, jotka kuultaa läpi sekä napapaitaan, joka paljastaa vatsan ja rintamuksen lähes kokonaan. Hän menisi vaikka Citymarketiin ostoksille. Miten häntä kohdeltaisiin? Soittaisiko joku jopa poliisille?
Entä millainen tunnereaktio aiheituisi sinulle siitä, jos näkisit 60-90-vuotiaan naisen pukeutuneen näin julkaiselle paikalle esimerkiksi Citymarketiin tai Prismaan?
Minusta nuoret naiset voisivat ajatella sitäkin, että periaatteessa muutkin ihmisryhmät kuin he voisivat pukeutua julkiselle paikalle kuten he itse, koska heilläkin on siihen oikeus. Mutta haluaisitko katsoa Penttiä tai Irmeliä näissä vaatteissa marketlssa?
Me emme pääsääntöisesti halua nähdä toisistamme liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kannattaisko?
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole nähnyt yhtäkään pakarat tai tissit paljaana kulkevaa tyttöä tai naista koko kesänä. Ihan normaalit vaatteet ihmisillä on. Missä ihmeessä ap oikein hengailee?
On syönyt vääriä sieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "mutta kun MINÄ haluan, MINULLA on oikeus"-kulttuuri on jotenkin pöyristyttävää. Minusta kuuluu ihan perus käytöstapoihin pukeutua tilanteen mukaan. Mutta nykyisin saa pukeutua just niinkun tahtoo eikä kenelläkään ole oikeus asiasta sanoa.
Ei sellaisilla ihmisillä ole muitakaan käytöstapoja eivätkä osaa ajatella muita kuin itseään, ketkä lähtevät kaupungille pakarat ja kamelinvarpaan paljastavissa shortseissa, pelkät urheilurintsikat päällä.
Minulla näkyy kamelinvarvas jopa maksimekoissa, kun kävellessä helma vetäytyy haarojen väliin. Siksi pidän aina pitkiä paitoja, ettei koko maailman tarvitse nähdä häpyhuuliani.
Ei olekaan. SINÄ voit pukeutua vaikka burkhaan jos haluat. Toisten pukeutumiseen sinulla ei sen sijaan ole sanottavaa. Kysyttävää?
Pukeudu mit
Mä pukeuduin polvipituisiin shortseihin, t-paitaan ja sandaaleihin. Kävin eläinkaupassa, apteekissa ja ruokakaupassa. Miksi et penää "vastuuta" minun vaatetuksesta? Minkä vastuun se toppatakkinainen nyt laisti? Miten hänen olisi pitänyt pukeutua? Sitäkin on kysytty tässä useita kertoja ja kukaan ei ole vastannut; siitä syystä ei ole vastattu KOSKA TEKIJÄ ON VASTUUSSA, EI UHRI!
Vierailija kirjoitti:
Missä sinä asut? Voisin vaihtaa maisemaa. Pirkanmaalla pepputrikoot on naisten univormu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuvittelet naisten tekevän niin. Mistä harhaluulosi kumpuaa, alemmuudentunteesta?
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaas, jos mies pukeutuisi pepputrikoisiin ja stringeihin, jotka kuultaa läpi sekä napapaitaan, joka paljastaa vatsan ja rintamuksen lähes kokonaan. Hän menisi vaikka Citymarketiin ostoksille. Miten häntä kohdeltaisiin? Soittaisiko joku jopa poliisille?
Entä millainen tunnereaktio aiheituisi sinulle siitä, jos näkisit 60-90-vuotiaan naisen pukeutuneen näin julkaiselle paikalle esimerkiksi Citymarketiin tai Prismaan?
Minusta nuoret naiset voisivat ajatella sitäkin, että periaatteessa muutkin ihmisryhmät kuin he voisivat pukeutua julkiselle paikalle kuten he itse, koska heilläkin on siihen oikeus. Mutta haluaisitko katsoa Penttiä tai Irmeliä näissä vaatteissa marketlssa?
Minusta se olisi ihan virkistävää ja persoonallista. Ei tarttisi lähteä New Yorkiin ihailemaan urbaania elämää.
Vierailija kirjoitti:
Minun puolesta miehet voisivat pukeutua pepputrikoisiin. Olisi jotain silmäniloa meillä peppunaisillakin.
Näkyy ihan liikaa uimarannoilla, kun peppubikineissä kumarrellaan. Pakko äkkiä kääntää pää pois, kun varoittamatta ruskea alue alkaa vilkkua. Tyylikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sinä asut? Voisin vaihtaa maisemaa. Pirkanmaalla pepputrikoot on naisten univormu.
Kainuu, Lappi, Pohjois- tai Keski-Pohjanmaa?
Mä oon nähnyt kaksi Tuusulassa.