Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!
Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!
Kommentit (635)
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ne repivät silmänsä päästään jotka eivät kestä katsoa :)
Tai ihmiset opettelevat pukeutumaan soveliaammin/peittävämmin
Mun mielestä on ihan pelkästään rumaa pukeutua liian paljastavasti. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "mutta kun MINÄ haluan, MINULLA on oikeus"-kulttuuri on jotenkin pöyristyttävää. Minusta kuuluu ihan perus käytöstapoihin pukeutua tilanteen mukaan. Mutta nykyisin saa pukeutua just niinkun tahtoo eikä kenelläkään ole oikeus asiasta sanoa.
Ei sellaisilla ihmisillä ole muitakaan käytöstapoja eivätkä osaa ajatella muita kuin itseään, ketkä lähtevät kaupungille pakarat ja kamelinvarpaan paljastavissa shortseissa, pelkät urheilurintsikat päällä.
Minulla näkyy kamelinvarvas jopa maksimekoissa, kun kävellessä helma vetäytyy haarojen väliin. Siksi pidän aina pitkiä paitoja, ettei koko maailman tarvitse nähdä häpyhuuliani.
Ei olekaan. SINÄ voit pukeutua vaikka burkhaan jos haluat. Toisten pukeutumiseen sinulla ei sen sijaan ole sanottavaa. Kysyttävää?
Pukeudu sinä vaan theephaitaan tai perselheggingsheihin
Minä pidän kyllä vaistomaisena ja luontaisena oikeutenani tulla puristelemaan ja suutelemaan tissejä, jos ne on laitettu kiihottavan provosoivasti tyrkylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.
Saa mutta sitten kantaa itse seurauksetkin
Jokainen on vastuussa omasta käytöksestään. Myös se toljottaja tai potentiaalinen ahdistelija. Jos ei kestä nähdä vähäpukeisia ihmisiä lämpimällä kesäsäällä tai ei pysty kontrolloimaan omaa käytöstään, niin kannattaa pysyä kotona ja poissa yhteiskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä "mutta kun MINÄ haluan, MINULLA on oikeus"-kulttuuri on jotenkin pöyristyttävää. Minusta kuuluu ihan perus käytöstapoihin pukeutua tilanteen mukaan. Mutta nykyisin saa pukeutua just niinkun tahtoo eikä kenelläkään ole oikeus asiasta sanoa.
Ei sellaisilla ihmisillä ole muitakaan käytöstapoja eivätkä osaa ajatella muita kuin itseään, ketkä lähtevät kaupungille pakarat ja kamelinvarpaan paljastavissa shortseissa, pelkät urheilurintsikat päällä.
Minulla näkyy kamelinvarvas jopa maksimekoissa, kun kävellessä helma vetäytyy haarojen väliin. Siksi pidän aina pitkiä paitoja, ettei koko maailman tarvitse nähdä häpyhuuliani.
No normaali ihminen ei varmaan muutenkaan ensimmäiseksi katso toisen häpyhuulia. Miten teillä oikein ne huulet lerpattaa, ettekö käytä alushousuja? Ei minulla ainakaan häpyhuulet alushousujen läpi näy. Saati että mekon läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei naisena niinkään kiinnosta se ahdistelupuoli tässä, vaan se että erogeenisten ruumiinosien ja paljaan pinnan näyttäminen on minusta vaan jonkinlaista hulluutta. Miten voi olla niin pahasti huomion tarpeessa? Lisäksi koen sellaisen pakaroiden näyttämisen toisille ihmisille seksuaalisena ahdisteluna. "No älä katso jos häiritsee" no mulla pitäisi musta ennemmin olla oikeus kulkea kylillä ilman että mulle vilautellaan.
Katuhorot pukeutuivat ennen samoin kuin naiset nykyään, se on vaan ilmiönä minusta jotenkin älytöntä että seksipositiivisuuden aate yrittää hämärtää rajoja sen suhteen mikä on seksuaalista ja mikä ei, ja minusta vaan ihan kaikelle on oma paikkansa ja aikansa, ja yksityisimpien ruumiinosien näyttämiselle tulisi olla myös oma aikansa ja tilansa. Ei seksuaalisuuden ja kehollisuuden tarvitse olla iloinen ja positiivinen asia ihan kaikkialla noin raa'alla tavalla.
Ihan pienten tyttöjenkin näkee kylillä pukeutuvan
Minä taas en naisena ymmärrä, miksi tämä aiheuttaa niin suurta peppukipua? Ja pukeudun itse tuulihousuihin ja tunikoihin
Muutama päivä sitten tuli kaupassa vastaan nainen, jolla oli aluskorsettimainen toppi yläosana. Hämmennyin, sillä en ollut nähnyt sellaista aiemmin, mutta ei ollut kyllä kovin suuri henkinen kamppailu jatkaa omiin asioihin keskittymistä. Jos tuo henkilö olisi jollakin tasolla huomiotani vaatinut, olisin katsonut silmiin. Ei ole ihmeellistä, eikä ollenkaan monimutkaista
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäytön syyt on aina vain tekijään liittyviä! Aina! Vika on yksin tekijässä.
Mikään, ei mikään oikeuta viallisia yksilöitä vahingoittamaan muita. Sairaita paskamiehiä on kyllä liikaa. Impulssivammaisia, mitättömiä sekundoja joilla on vaan fyysinen voimansa. Elukoita ovat. Ei ole tyttöjen tai naisten syy. Myös pieniä poikia raiskataan. Syy on aina vain tekijän pahuudessa. Ei teon kohteessa.
Otapa huomioon se fakta, että hyväksikäyttäjät on ITSE aina hyväksikäytettyjä. Et voi vetää tuollaisia rajoja, että vain toinen kahdesta on vastuussa.
Nuo neuvot on toimimattomia yleisohjeina suurelle yleisölle. Kuuluvat traumahoitoon. Koitetaan ennemmin ESTÄÄ ettei sinne jouduta.
Miehiä aivopestään sovinismiin ja sikailun malli voi olla selkärangassa. Tästä saa ottaa vastuuta myös kohteena, kun TIETÄÄ mikä näitä ihmisiä ärsyttää. Liian pitkälle ei tarvitse mennä eikä alistua peittelyyn, mutta kohtuus täytyy löytyä. Se olisi sellainen mikä miellyttäisi monia miehiä ja naisia muutenkin.
Molemmat on sikoja, nämä ahdistelijaniehet ja tyrkyttäjänaiset.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän kyllä vaistomaisena ja luontaisena oikeutenani tulla puristelemaan ja suutelemaan tissejä, jos ne on laitettu kiihottavan provosoivasti tyrkylle.
Ja jos näin teet, päädyt vankilan kautta siperiaan, missä et altistu tällaisille kiusauksille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki tytöt ja naiset jätesäkkiostoksille ja harjoittelemaan niihin pukeutumista, niin ap ja kaltaisensa ovat tyytyväisä.
Sitten ei oltais ihanan sensuelleja kuten virolaiset ja venäläiset. Näiden urpojen toiveet on syytä ohittaa ja pukeutua just kuten itse haluaa. Eivät hekään, herra paratkoon, naisten silmää miellyttämään pukeudu. Se on selvä kun katukuvaa katsoo.
Näin on. Harvoin näkee miehen joka on pukeutunut naisen silmää miellyttävästi. Miksi naistenkaan siis pitäisi pukeutua niinkuin miehet käskevät.
Suurin osa näistä arvostelijoista ovat itse naisia. Miehet saavat silmänruokaa mitä haluavatkin, naisten auliisti sitä heille tarjotessa.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu minulla, jos miehellä pullotus on kivasti esillä, niin pakkohan sitä on ohimennen puristaa. Pyllyä myös.
Pariisin muotiviikoilla ei ole esitelty pyllynvakoahiertäviä trikoita?
Mistä tämä muoti oikein syntyy?
Hei laita nyt vaikka pistoolin piippu päähäs jos on noin ongelmaksi muiden elämät!
Vierailija kirjoitti:
Mua ei naisena niinkään kiinnosta se ahdistelupuoli tässä, vaan se että erogeenisten ruumiinosien ja paljaan pinnan näyttäminen on minusta vaan jonkinlaista hulluutta. Miten voi olla niin pahasti huomion tarpeessa? Lisäksi koen sellaisen pakaroiden näyttämisen toisille ihmisille seksuaalisena ahdisteluna. "No älä katso jos häiritsee" no mulla pitäisi musta ennemmin olla oikeus kulkea kylillä ilman että mulle vilautellaan.
Katuhorot pukeutuivat ennen samoin kuin naiset nykyään, se on vaan ilmiönä minusta jotenkin älytöntä että seksipositiivisuuden aate yrittää hämärtää rajoja sen suhteen mikä on seksuaalista ja mikä ei, ja minusta vaan ihan kaikelle on oma paikkansa ja aikansa, ja yksityisimpien ruumiinosien näyttämiselle tulisi olla myös oma aikansa ja tilansa. Ei seksuaalisuuden ja kehollisuuden tarvitse olla iloinen ja positiivinen asia ihan kaikkialla noin raa'alla tavalla.
Ihan pienten tyttöjenkin näkee kylillä pukeutuvan
Jahas, naisena-mies taas palstalla. Huomenta!
Oudoimpia selityksiä paljastavalle pukeutumiselle on kuumuus. Kuumalla ilmallahan nimenomaan kireät, pikkuiset vaatteet on pahimpia, kun ilma ei kierrä vaatteen ja ihon välillä ja aurinko paahtaa suoraan iholle. Helteellä ehdottomasti parhaat on kevyet, pitkät ja löysät vaatteet, kuten vaikka vaalea maksimekko löysillä hihoilla.
Vierailija kirjoitti:
Pariisin muotiviikoilla ei ole esitelty pyllynvakoahiertäviä trikoita?
Mistä tämä muoti oikein syntyy?
Naisten keksintö, kertoo niistä jotakin
Sama koskee miehiä ja poikia! Ostoskeskuksiin ja torille ei mennä paidatta.
Olen 58v mumma
Saanko näyttää allit ja riipputissit.
Saa tulla seurauksia:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistykseen kuuluu ettei ranta-asussa muualle kuin rannoille tai kotipihassa.
Sivistykseen kuuluu myös suvaitsevaisuus.
Etelä -Euroopan lomakohteet eivät siis ole sivistyneitä koska monissa paikoissa ravintolaan ei saa mennä ranta-asuissa.
Mutta keskellä kaupunkia olevalla rannalla saa olla yläosattomissa ja stringibikineissä 😊
Ja rannalla saa olla aivan rauhassa myös yläosattomissa. Turha toivo täällä.
Ei olekaan. SINÄ voit pukeutua vaikka burkhaan jos haluat. Toisten pukeutumiseen sinulla ei sen sijaan ole sanottavaa. Kysyttävää?