Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!

Vierailija
17.07.2024 |

Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!

Kommentit (635)

Vierailija
241/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta ei vieläkään selviä miksi naiset pukeutuvat paljastavasti. Kovasti ovat sitä mieltä että niin voi ja saa tehdä mutta miksi?

Voi hitsin pimpulat kun yhdenkään naisen ei tartte selitellä sulle pukeutumisiaan. Voimia!

Kokeile edes selittää? En voi ymmärtää miksi ihmiset haluavat itselleen vaikeuksia ehdoin tahdoin

Sinä et ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi. Se on nähty monissa ketjuissa täällä ennenkin. 

Kokeile edes

Vierailija
242/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäytön syyt on aina vain tekijään liittyviä! Aina! Vika on yksin tekijässä.

Mikään, ei mikään oikeuta viallisia yksilöitä vahingoittamaan muita. Sairaita paskamiehiä on kyllä liikaa. Impulssivammaisia, mitättömiä sekundoja joilla on vaan fyysinen voimansa. Elukoita ovat. Ei ole tyttöjen tai naisten syy. Myös pieniä poikia raiskataan. Syy on aina vain tekijän pahuudessa. Ei teon kohteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimimaissa ei saa pukeutua kuin katuhoro, ja sekös suomimammoja kiukuttaa 🤭

Vierailija
244/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.

Saa mutta sitten kantaa itse seurauksetkin

Mitkä seuraukset? Kuka muu ne kantais? Sustako oikein tehdä pahaa jos ei jonkun vaatetus miellytä?

Vierailija
245/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki tytöt ja naiset jätesäkkiostoksille ja harjoittelemaan niihin pukeutumista, niin ap ja kaltaisensa ovat tyytyväisä.

Sitten ei oltais ihanan sensuelleja kuten virolaiset ja venäläiset. Näiden urpojen toiveet on syytä ohittaa ja pukeutua just kuten itse haluaa. Eivät hekään, herra paratkoon, naisten silmää miellyttämään pukeudu. Se on selvä kun katukuvaa katsoo.

Näin on. Harvoin näkee miehen joka on pukeutunut naisen silmää miellyttävästi. Miksi naistenkaan siis pitäisi pukeutua niinkuin miehet käskevät.

Vierailija
246/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta ei vieläkään selviä miksi naiset pukeutuvat paljastavasti. Kovasti ovat sitä mieltä että niin voi ja saa tehdä mutta miksi?

Voi hitsin pimpulat kun yhdenkään naisen ei tartte selitellä sulle pukeutumisiaan. Voimia!

Kokeile edes selittää? En voi ymmärtää miksi ihmiset haluavat itselleen vaikeuksia ehdoin tahdoin

Sinä et ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi. Se on nähty monissa ketjuissa täällä ennenkin. 

Itse jätän rolexini kotiin jos menen viroon tai latviaan, en halua provosoida ketään ryöstämään itseäni. Miksi naiset ei tee samaa pukeutumisen suhteen? M45

Vierailija
247/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rationaalisuus elämänfilosofiana on haastettu jo 1700-luvulta alkaen.

1700? Oletko jo kuullut Jeesuksesta.

Vierailija
248/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki tytöt ja naiset jätesäkkiostoksille ja harjoittelemaan niihin pukeutumista, niin ap ja kaltaisensa ovat tyytyväisä.

Sitten ei oltais ihanan sensuelleja kuten virolaiset ja venäläiset. Näiden urpojen toiveet on syytä ohittaa ja pukeutua just kuten itse haluaa. Eivät hekään, herra paratkoon, naisten silmää miellyttämään pukeudu. Se on selvä kun katukuvaa katsoo.

Näin on. Harvoin näkee miehen joka on pukeutunut naisen silmää miellyttävästi. Miksi naistenkaan siis pitäisi pukeutua niinkuin miehet käskevät.

Pukeutukoot peittävämmin edes

Vierailija
249/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe siihen minkään valtakunnan tarvetta. Pukeudu sinä ihan miten tahdot, mua ei kiiinnosta. Saman verran mun pukeutumiset kuuluu sulle. Sä et ole mikään naisten siveyspoliisi muuta kuin unelmissasi.

Vierailija
250/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile edes

Sitä on kokeiltu tässä jo 13 sivua. 

Vierailija
251/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä seuraukset? Ei kenenkään pukeutuminen anna lupaa mihinkään väkivaltaan, raiskaukseen eikä muuhun. Vaikka kävelisivät alasti kadulla, ei kenelläkään ole oikeutta ilman lupaa kajoamiseen, edes koskettamisen. Tuijotus on ainoa "seuraus" mitä tuosta voi johtua. On kesä, kuumat ilmat, tottakai naiset ja tytöt saa pukeutua sään mukaan! 

Vierailija
252/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tytöt ja naiset!

Miehet voi kulkea karvakoipineen ja -selkineen ihan noin vaan mahat tietä näyttäen! Kyl on komeeta!

Ja tisseineen!🤭

Terkut vaan paidattomille terassimiehille. Teidän manboobsit ja nöpönännit kuuluu peittää, kiitos.

Paidattomia miehiä vaan näkee huomattavasti harvemmin, kuin naisia sukkahousuilta näyttävissä ja kaiken paljastavissa tiukoissa trikoissa. Heitä nähdäkseenhän ei tarvitse mennä terassille, riittää että lähtee markettiin ostoksille. Olen itse nainen, en mikään kukkahattutäti, mutta toisten naisten intiimialueiden näkemisen jossain kaupan ruokahyllyjen välissä koen ällöttävänä. 

Ällöttävätkö o

Yleensä nainen ei halua katsoa toisten naisten intiimejä ruumiinosia. Se on jostain syystä vastenmielistä. Miehet on luotu toisenlaisiksi. Ulkoiset ärsykkeet eli se, mitä näkyy, ovat tärkeitä miehille.

Vierailija
253/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeutukoot peittävämmin edes

Miksi?  Ei minun maailmani ainakaan siihen kaadu jos joku nainen kävelee vastaan tissit tiskillä tai pylly hyllyen. 

Vierailija
254/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jätän rolexini kotiin jos menen viroon tai latviaan, en halua provosoida ketään ryöstämään itseäni. Miksi naiset ei tee samaa pukeutumisen suhteen? M45

Loistava esimerkki. Tämä on pakko tajuta! Ei ole kyse siitä, etteikö saisi esitellä kultakelloa. 

Vierailija
255/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.

Saa mutta sitten kantaa itse seurauksetkin

Onko tämä uhkaus? 

Tuskin, ennemmin varoituksen sana. Kannattaisi kuunnella muitakin kun voimaantuneita feministejä

Aika uhkaavalta se kyllä kuulosti. Nämä mystiset seuraukset joita on pukeutumisen perusteella naisille luvassa.

Kovin niukalla pukeutumisella voi vetää puoleensa niitä ällötyksiä, jotka kuvittelevat paljaan pinnan olevan kutsu ehdotuksille tai jopa kopeloinnille. Pukeutumista ja miksei muutakin käytöstä kannattaa välill

Rikoksia on tapahtunut kautta historian, aina on löytynyt ja löytyy ihmisiä, jotka eivät käyttäydy, kuten sinä haluaisit heidän käyttäytyvän.

Tuskin kukaan haluaa tulla ryöstetyksikään, mutta niin vain viedään jopa vaatteet päältä puukolla uhaten.

Ja tästä taas päästään siihen, miten tälläkin palstalla annettiin ohjeita, miten pitäisi pukeutua Tokmannin kamppeisiin välttyäkseen tältä, eikä ihmisten oikeuteen pukeutua, kuten haluaa. 

Vierailija
256/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nytkin viikonlopuksi on tiedossa + 40-44 asteen lämpötiloja; eivät ainakaan paikalliset ihmiset tule liikkumaan kaduilla "puolialastomina." Turisteja näkee vähissä vaatteissa kaduilla jne ; omassa kotikaupungissakin heitä pyritään sakottamaan vaatteettomuudesta mahd. mukaan.

Vierailija
257/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänpä. Kyllä mekin jätetään arvokkaat kellot ja korut pois jos mennään Viroon tms.  

Vierailija
258/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "mutta kun MINÄ haluan, MINULLA on oikeus"-kulttuuri on jotenkin pöyristyttävää. Minusta kuuluu ihan perus käytöstapoihin pukeutua tilanteen mukaan. Mutta nykyisin saa pukeutua just niinkun tahtoo eikä kenelläkään ole oikeus asiasta sanoa.

Ei sellaisilla ihmisillä ole muitakaan käytöstapoja eivätkä osaa ajatella muita kuin itseään, ketkä lähtevät kaupungille pakarat ja kamelinvarpaan paljastavissa shortseissa, pelkät urheilurintsikat päällä. 

Minulla näkyy kamelinvarvas jopa maksimekoissa, kun kävellessä helma vetäytyy haarojen väliin. Siksi pidän aina pitkiä paitoja, ettei koko maailman tarvitse nähdä häpyhuuliani. 

Vierailija
259/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan ne repivät silmänsä päästään jotka eivät kestä katsoa :)

Vierailija
260/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei naisena niinkään kiinnosta se ahdistelupuoli tässä, vaan se että erogeenisten ruumiinosien ja paljaan pinnan näyttäminen on minusta vaan jonkinlaista hulluutta. Miten voi olla niin pahasti huomion tarpeessa? Lisäksi koen sellaisen pakaroiden näyttämisen toisille ihmisille seksuaalisena ahdisteluna. "No älä katso jos häiritsee" no mulla pitäisi musta ennemmin olla oikeus kulkea kylillä ilman että mulle vilautellaan.

Katuhorot pukeutuivat ennen samoin kuin naiset nykyään, se on vaan ilmiönä minusta jotenkin älytöntä että seksipositiivisuuden aate yrittää hämärtää rajoja sen suhteen mikä on seksuaalista ja mikä ei, ja minusta vaan ihan kaikelle on oma paikkansa ja aikansa, ja yksityisimpien ruumiinosien näyttämiselle tulisi olla myös oma aikansa ja tilansa. Ei seksuaalisuuden ja kehollisuuden tarvitse olla iloinen ja positiivinen asia ihan kaikkialla noin raa'alla tavalla.

Ihan pienten tyttöjenkin näkee kylillä pukeutuvan paljaisiin pakaroihin kun käsitys siitä, mikä on arkipukeutumista ja mikä ei on täysin hämärtynyt. Ennen ihmiset jotka näyttävät pildeä tai persettä julkisesti olivat ihan vaan hulluja koska se ei ollut sosiaalisesti sopivaa käyttäytymistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan