Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!
Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!
Kommentit (635)
Vierailija kirjoitti:
Olen 58v mumma
Saanko näyttää allit ja riipputissit.
Saa tulla seurauksia:)
Me halutaan katsella nuoria tyttöjä.
Vanha nainen on arvoton
Peitä pääsi huivilla ja mene mustikkaan
Vierailija kirjoitti:
Oudoimpia selityksiä paljastavalle pukeutumiselle on kuumuus. Kuumalla ilmallahan nimenomaan kireät, pikkuiset vaatteet on pahimpia, kun ilma ei kierrä vaatteen ja ihon välillä ja aurinko paahtaa suoraan iholle. Helteellä ehdottomasti parhaat on kevyet, pitkät ja löysät vaatteet, kuten vaikka vaalea maksimekko löysillä hihoilla.
"Selityksiä"? Miksi pukeutumista pitäisi jotenkin "selittää"? Jotenkin aina paistaa kateus läpi näistä viesteistä, kun itse ei voi pukeutua paljastavammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.
Saa mutta sitten kantaa itse seurauksetkin
Aina nämä rumat vanhat MIESlehmät syyllistää naisia seksuaalisesta väkivallasta. Ainoa syy sille että sitä esiintyy on että sinun sukupolvesi ei osannut kasvattaa miehiä kunnolla ja asenteestasi huomaa vieläkin, että äidin pikku kulta ei voi mitään tehdä väärin vaan kaikki on naisten syytä. Olette oksettavia.
Korjasin 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta ei vieläkään selviä miksi naiset pukeutuvat paljastavasti. Kovasti ovat sitä mieltä että niin voi ja saa tehdä mutta miksi?
Voi hitsin pimpulat kun yhdenkään naisen ei tartte selitellä sulle pukeutumisiaan. Voimia!
Kokeile edes selittää? En voi ymmärtää miksi ihmiset haluavat itselleen vaikeuksia ehdoin tahdoin
Sinä et ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi. Se on nähty monissa ketjuissa täällä ennenkin.
Itse jätän rolexini kotiin jos menen viroon tai latviaan, en halua provosoida ketään ryöstämään itseäni. Miksi naiset ei tee samaa pukeutumisen suhteen? M
Ei ollut kysymyksessä mikään oikeutus mihinkään, turha vaan provosoida. Jotkut vaan hakee ryöstön uhreja ja valitsevat jonkun. Sama pätee seksuaalipervoihin, turha antaa aihetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 58v mumma
Saanko näyttää allit ja riipputissit.
Saa tulla seurauksia:)
Ei me haluta nähdä rumia alasti
Osta marimekko kaapu ja jätä alusvaatteet kotiin...
Ei nainen voi ikinä voittaa. Ei saisi pukeutua Marimekon kaapuun, muuten on ihan täti. Jos pukeutuu sitten vähän paljastavammin on h*ro.
Vanha nainen on ruma..
Saa olla rauhassa vaikka alasti
En koskisi saati katsoisi
Dannyboy
Vierailija kirjoitti:
Maailma nyt vaan on sellanen, että kaikki ihmiset ei ole kivoja. Tottakai saa pukeutua miten tahtoo, mutta pitää olla valmis seurauksiin, eikä valittaa siitä että sulle ei oltu kivoja kun laitat päälle jotain pervoja puoleensavetävää, kun on paljon hyvännäköisiä vaatetusvaihtoehtoja, ei kukaan ole säkkiin laittamassa niinkuin äärimusumaissa. Tämä ei tarkoita sitä että pervot olisi oikeassa. On väärin ahdistella. Mutta on myös tyhmää kulkea pervosyöttinä ja valittaa kun pervot käy syöttiin.
Ne pervot kun käy päälle vaikka kulkisi siinä säkissä. Mene terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä tuttu näky että paidan sijaan nainen laittanut pelkän kolmiohuivi rintojen peitoksi
Siihen yhdistettynä stringit näkyvillä / Kim possible-tyyliset cargo-housut
Voimahali sinulle näihin elämäsi koettelemuksiin 🥺
Lumihiutalemiehille tarttee laittaa ulko-oveen lappu, jossa on trigger warning: jos lähdet ulos, voit nähdä ihmisiä, jotka eivät ole pukeutuneet haluamallasi tavalla. Voi olla parempi jäädä kotiin, jos mielenterveys on kovin heikoilla ja kaikki loukkaa. Niisk.
Vierailija kirjoitti:
Maailma nyt vaan on sellanen, että kaikki ihmiset ei ole kivoja. Tottakai saa pukeutua miten tahtoo, mutta pitää olla valmis seurauksiin, eikä valittaa siitä että sulle ei oltu kivoja kun laitat päälle jotain pervoja puoleensavetävää, kun on paljon hyvännäköisiä vaatetusvaihtoehtoja, ei kukaan ole säkkiin laittamassa niinkuin äärimusumaissa. Tämä ei tarkoita sitä että pervot olisi oikeassa. On väärin ahdistella. Mutta on myös tyhmää kulkea pervosyöttinä ja valittaa kun pervot käy syöttiin.
Mutku mä saan ja haluan pukeutua ihan miten mua haluttaa!!! Se on mun oikeus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisin muotiviikoilla ei ole esitelty pyllynvakoahiertäviä trikoita?
Mistä tämä muoti oikein syntyy?
Naisten keksintö, kertoo niistä jotakin
Plus youtube-videot, missä annetaan ohjeita trikoiden persvakoon vetämiseen 🤣🤣🤣
Näyttää tepsivän, kun teitä noin kiinnostaa. Itse en naisena ole ikinä kuullutkaan tuollaisista videoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "mutta kun MINÄ haluan, MINULLA on oikeus"-kulttuuri on jotenkin pöyristyttävää. Minusta kuuluu ihan perus käytöstapoihin pukeutua tilanteen mukaan. Mutta nykyisin saa pukeutua just niinkun tahtoo eikä kenelläkään ole oikeus asiasta sanoa.
Ei sellaisilla ihmisillä ole muitakaan käytöstapoja eivätkä osaa ajatella muita kuin itseään, ketkä lähtevät kaupungille pakarat ja kamelinvarpaan paljastavissa shortseissa, pelkät urheilurintsikat päällä.
Minulla näkyy kamelinvarvas jopa maksimekoissa, kun kävellessä helma vetäytyy haarojen väliin. Siksi pidän aina pitkiä paitoja, ettei koko maailman tarvitse nähdä häpyhuuliani.
Yöööök..
Mummolla on roikkuvat häppärit..yööökkk
Jahas, kello lähestyy puoltapäivää, jonn
Joku joutuu peittämään häpyhuulensa t-paidalla????
Saa kyllä kommentoida..yöök
T: j8nne
Vierailija kirjoitti:
Sitten saa syyttää vaan itseään jos jotain käy, näin se menee
Eli jos sääkin olet tyhmän näkönen. Menet keskustaan ja saat pataas, ni se on sun oma vika. Mitäs näytät tyhmältä. Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.
Saa mutta sitten kantaa itse seurauksetkin
Aina nämä rumat vanhat MIESlehmät syyllistää naisia seksuaalisesta väkivallasta. Ainoa syy sille että sitä esiintyy on että sinun sukupolvesi ei osannut kasvattaa miehiä kunnolla ja asenteestasi huomaa vieläkin, että äidin pikku kulta ei voi mitään tehdä väärin vaan kaikki on naisten syytä. Olette oksettavia.
Korjasin 😇
Et korjannut. Kyllä suurin osa nuorten naisten pukemisesta valittajista on vanhempia naisia tai lihavia nuoria naisia. Ei miehet sano miehiä ahdistelijoiksi ja syyllistä naisia siitä.
Kyllä sitä välillä ihmettelee, kun joillakin oikeasti näkyy pakarat ihan kunnolla shortseissa. En minä siitä silti niin vihaiseksi tule niin kuin täällä jotkut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "mutta kun MINÄ haluan, MINULLA on oikeus"-kulttuuri on jotenkin pöyristyttävää. Minusta kuuluu ihan perus käytöstapoihin pukeutua tilanteen mukaan. Mutta nykyisin saa pukeutua just niinkun tahtoo eikä kenelläkään ole oikeus asiasta sanoa.
Ei sellaisilla ihmisillä ole muitakaan käytöstapoja eivätkä osaa ajatella muita kuin itseään, ketkä lähtevät kaupungille pakarat ja kamelinvarpaan paljastavissa shortseissa, pelkät urheilurintsikat päällä.
Minulla näkyy kamelinvarvas jopa maksimekoissa, kun kävellessä helma vetäytyy haarojen väliin. Siksi pidän aina pitkiä paitoja, ettei koko maailman tarvitse nähdä häpyhuuliani.
Ei olekaan. SINÄ voit pukeutua vaikka burkhaan jos haluat. Toisten pukeutumiseen sinulla ei sen sijaan ole sanottavaa. Kysyttävää?
Pukeudu miten haluat mutta ota sitten vastuuta jos jotain tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutku mä saan ja haluan pukeutua ihan miten mua haluttaa!!! Se on mun oikeus
Niin onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän kyllä vaistomaisena ja luontaisena oikeutenani tulla puristelemaan ja suutelemaan tissejä, jos ne on laitettu kiihottavan provosoivasti tyrkylle.
Ja jos näin teet, päädyt vankilan kautta siperiaan, missä et altistu tällaisille kiusauksille
Ei päädy. Ei Suomessa välttämättä päädy vankilaan edes ne, jotka menevät vieläkin pidemmälle.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan. SINÄ voit pukeutua vaikka burkhaan jos haluat. Toisten pukeutumiseen sinulla ei sen sijaan ole sanottavaa. Kysyttävää?
Pukeudu mit
Ei tartte. Ilmoitus poliisille ja elukkamies häkkiin. Niks!
Joistakin islamofobisista kommenteista päätellen naiset ovat kateellisia peittävästi pukeutuviin musliminaisiin. He kun eivät kaipaa miesten huomiota, suojelevat itseään ihosyövältä ja näyttävät fiksuilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta ei vieläkään selviä miksi naiset pukeutuvat paljastavasti. Kovasti ovat sitä mieltä että niin voi ja saa tehdä mutta miksi?
Voi hitsin pimpulat kun yhdenkään naisen ei tartte selitellä sulle pukeutumisiaan. Voimia!
Kokeile edes selittää? En voi ymmärtää miksi ihmiset haluavat itselleen vaikeuksia ehdoin tahdoin
Sinä et ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi. Se on nähty monissa ketjuissa täällä ennenkin.
Itse jätän rolexini kotiin jos menen viroon tai latviaan, en halua provosoida ketään ryöstämään itseäni. Miksi naiset ei tee samaa pukeutumisen suhteen? M
Eli kun näen Suomessa miehen kädessä rolexin, niin olen oikeutettu ottamaan sen, koska mies ei varautunut joten oma vika, kiähähhää. Hyvä tietää. Myös miehen paljaat nännit on kutsu näpelöimään. T. Irmeli 67 v.
Hyvä tietää! Pitääkin muistaa napata miehiltä rolexit ranteesta, jos ovat niin tyhmiä että sellaista tyrkyllä pitävät!
Jahas, kello lähestyy puoltapäivää, jonnekin kömpi sängystään