Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!
Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!
Kommentit (635)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "mutta kun MINÄ haluan, MINULLA on oikeus"-kulttuuri on jotenkin pöyristyttävää. Minusta kuuluu ihan perus käytöstapoihin pukeutua tilanteen mukaan. Mutta nykyisin saa pukeutua just niinkun tahtoo eikä kenelläkään ole oikeus asiasta sanoa.
Ei sellaisilla ihmisillä ole muitakaan käytöstapoja eivätkä osaa ajatella muita kuin itseään, ketkä lähtevät kaupungille pakarat ja kamelinvarpaan paljastavissa shortseissa, pelkät urheilurintsikat päällä.
Minulla näkyy kamelinvarvas jopa maksimekoissa, kun kävellessä helma vetäytyy haarojen väliin. Siksi pidän aina pitkiä paitoja, ettei koko maailman tarvitse nähdä häpyhuuliani.
No normaali ihminen ei varmaan muutenkaan ensimmäiseksi katso toisen häpyhuulia. Miten teillä oikein ne huulet lerpattaa, ettekö käytä alushousuja? Ei minulla ainakaan häpyhuulet alushousujen läpi näy. Saati että
No kiva sinulle, olisi minustakin ihanaa pukeutua ilman pitkää paitaa, mutta jostain syystä minulla on rumat, lerpattavat häpyhuulet, jotka näkyvät alushousuissa, legginseissä, jopa farkuissa. Olen kokeillut pikkuhousunsuojia, mutta ne imeytyvät sinne rakoon niin, että kamelinvarvas oikein korostuu. Usko tai älä, ihmisillä on erilainen anatomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisin muotiviikoilla ei ole esitelty pyllynvakoahiertäviä trikoita?
Mistä tämä muoti oikein syntyy?
Naisten keksintö, kertoo niistä jotakin
Oletko homo jos näkymät ei miellytä?
Peppuun ei satu ja pystyn olemaan katsomatta, musta tää että voit näyttää persettä kertoo vaan ihmisten yleisestä kaheliudesta, kun kaikki säännöt ja normit pitää väkisin rikkoa koska minä haluan näyttää tissit tai kamelinvarpaan kaikille juuri tänään. En vain ymmärrä miksi juuri nämä ruumiinosat täytyy saada näytille sen sijaan että pitäisi ne omana tietonaan. Kyllä minä ymmärrän näkemättäkin että ihmisillä on ne, miksi pilden näkemisen missä tahansa milloin tahansa täytyy muuttua jotenkin normaaliksi?
Miehet pitäisi lukita koteihin, ulkoilla saisi vain naispuolisen holhoojan kanssa.
Helsingissä tuttu näky että paidan sijaan nainen laittanut pelkän kolmiohuivi rintojen peitoksi
Siihen yhdistettynä stringit näkyvillä / Kim possible-tyyliset cargo-housut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta ei vieläkään selviä miksi naiset pukeutuvat paljastavasti. Kovasti ovat sitä mieltä että niin voi ja saa tehdä mutta miksi?
Voi hitsin pimpulat kun yhdenkään naisen ei tartte selitellä sulle pukeutumisiaan. Voimia!
Kokeile edes selittää? En voi ymmärtää miksi ihmiset haluavat itselleen vaikeuksia ehdoin tahdoin
Sinä et ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi. Se on nähty monissa ketjuissa täällä ennenkin.
Itse jätän rolexini kotiin jos menen viroon tai latviaan, en halua provosoida ketään ryöstämään itseäni. Miksi naiset ei tee samaa pukeutumisen suhteen? M45
Eli kun näen Suomessa miehen kädessä rolexin, niin olen oikeutettu ottamaan sen, koska mies ei varautunut joten oma vika, kiähähhää. Hyvä tietää. Myös miehen paljaat nännit on kutsu näpelöimään. T. Irmeli 67 v.
Vierailija kirjoitti:
Olen 58v mumma
Saanko näyttää allit ja riipputissit.
Saa tulla seurauksia:)
Ei me haluta nähdä rumia alasti
Osta marimekko kaapu ja jätä alusvaatteet kotiin...
Vierailija kirjoitti:
Oudoimpia selityksiä paljastavalle pukeutumiselle on kuumuus. Kuumalla ilmallahan nimenomaan kireät, pikkuiset vaatteet on pahimpia, kun ilma ei kierrä vaatteen ja ihon välillä ja aurinko paahtaa suoraan iholle. Helteellä ehdottomasti parhaat on kevyet, pitkät ja löysät vaatteet, kuten vaikka vaalea maksimekko löysillä hihoilla.
Meillä kaikilla on oikeus ajatella pyllyshortsipukeutujista mitä ikinä haluamme. He saavat kuitenkin pukeutua miten haluavat täyttä alastomuutta lukuunottamatta, ja heillä on oikeus koskemattomuuteen samoin kuin kaikilla muillakin.
Hölmöltä ne pikkushortsit minustakin näyttävät. Naisten pukeutumisesta uliseminen ja miesten paidattomiin röllyköihin puuttumatta jättäminen taas näyttää minusta naisvihalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisin muotiviikoilla ei ole esitelty pyllynvakoahiertäviä trikoita?
Mistä tämä muoti oikein syntyy?
Naisten keksintö, kertoo niistä jotakin
Plus youtube-videot, missä annetaan ohjeita trikoiden persvakoon vetämiseen 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "mutta kun MINÄ haluan, MINULLA on oikeus"-kulttuuri on jotenkin pöyristyttävää. Minusta kuuluu ihan perus käytöstapoihin pukeutua tilanteen mukaan. Mutta nykyisin saa pukeutua just niinkun tahtoo eikä kenelläkään ole oikeus asiasta sanoa.
Ei sellaisilla ihmisillä ole muitakaan käytöstapoja eivätkä osaa ajatella muita kuin itseään, ketkä lähtevät kaupungille pakarat ja kamelinvarpaan paljastavissa shortseissa, pelkät urheilurintsikat päällä.
Minulla näkyy kamelinvarvas jopa maksimekoissa, kun kävellessä helma vetäytyy haarojen väliin. Siksi pidän aina pitkiä paitoja, ettei koko maailman tarvitse nähdä häpyhuuliani.
No normaali ihminen ei varmaan muutenkaan ensimmäiseksi katso toisen häpyhuulia. Miten teillä oikein ne huulet lerpattaa, ettekö käytä alushousuja? Ei minulla ainaka
No kiva sinulle, olisi minustakin ihanaa pukeutua ilman pitkää paitaa, mutta jostain syystä minulla on rumat, lerpattavat häpyhuulet, jotka näkyvät alushousuissa, legginseissä, jopa farkuissa. Olen kokeillut pikkuhousunsuojia, mutta ne imeytyvät sinne rakoon niin, että kamelinvarvas oikein korostuu. Usko tai älä, ihmisillä on erilainen anatomia.
Miksi ottaa stressiä jostain kamelinvarpaasta? Jos se näkyy tavallisissa vaatteissa niin sitten näkyy. Näkyyhän miehilläkin alapäässä kohouma. Ihan normaalia. Pitääkö naisen alapäänkin olla näkymätön??
Vanhan naisen löysät riippurinnat yöööök
Selluliittireidet yöööööök
Allit heiluu yööökkkkk..
En haluu nähdä vanhoja 50 v mummoja kesävaatteissa
Yööökkk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta ei vieläkään selviä miksi naiset pukeutuvat paljastavasti. Kovasti ovat sitä mieltä että niin voi ja saa tehdä mutta miksi?
Voi hitsin pimpulat kun yhdenkään naisen ei tartte selitellä sulle pukeutumisiaan. Voimia!
Kokeile edes selittää? En voi ymmärtää miksi ihmiset haluavat itselleen vaikeuksia ehdoin tahdoin
Sinä et ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi. Se on nähty monissa ketjuissa täällä ennenkin.
Itse jätän rolexini kotiin jos menen viroon tai latviaan, en halua provosoida ketään ryöstämään itseäni. Miksi naiset ei tee samaa pukeutumisen suhteen? M
Mutta Suomessa kuljette tissit tiskissä?
Vierailija kirjoitti:
Oudoimpia selityksiä paljastavalle pukeutumiselle on kuumuus. Kuumalla ilmallahan nimenomaan kireät, pikkuiset vaatteet on pahimpia, kun ilma ei kierrä vaatteen ja ihon välillä ja aurinko paahtaa suoraan iholle. Helteellä ehdottomasti parhaat on kevyet, pitkät ja löysät vaatteet, kuten vaikka vaalea maksimekko löysillä hihoilla.
Mumma on alasti kaavun alla uuuuuu
Puppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.
Saa mutta sitten kantaa itse seurauksetkin
Aina nämä rumat vanhat lehmät syyllistää naisia seksuaalisesta väkivallasta. Ainoa syy sille että sitä esiintyy on että sinun sukupolvesi ei osannut kasvattaa miehiä kunnolla ja asenteestasi huomaa vieläkin, että äidin pikku kulta ei voi mitään tehdä väärin vaan kaikki on naisten syytä. Olette oksettavia.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä tuttu näky että paidan sijaan nainen laittanut pelkän kolmiohuivi rintojen peitoksi
Siihen yhdistettynä stringit näkyvillä / Kim possible-tyyliset cargo-housut
Voimahali sinulle näihin elämäsi koettelemuksiin 🥺
Mielisairaat keksii hulluja ja toiset samanlaiset pikku lutkut matkii..
Vierailija kirjoitti:
Yöööök..
Mummolla on roikkuvat häppärit..yööökkk
Vierailija kirjoitti:
Peppuun ei satu ja pystyn olemaan katsomatta, musta tää että voit näyttää persettä kertoo vaan ihmisten yleisestä kaheliudesta, kun kaikki säännöt ja normit pitää väkisin rikkoa koska minä haluan näyttää tissit tai kamelinvarpaan kaikille juuri tänään. En vain ymmärrä miksi juuri nämä ruumiinosat täytyy saada näytille sen sijaan että pitäisi ne omana tietonaan. Kyllä minä ymmärrän näkemättäkin että ihmisillä on ne, miksi pilden näkemisen missä tahansa milloin tahansa täytyy muuttua jotenkin normaaliksi?
Tämä juuri. Nykyään ollaan rajattomia, ei tunneta yksityisyyttä, ei omaa (pukeutuminen) eikä toisen (salakuvaaminen). Julkkistenkin pitää tuoda pyllyreiänsyöntinsä ja turpean elinten himonsa kaikkien nähtäville. Miksi, en tosiaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 58v mumma
Saanko näyttää allit ja riipputissit.
Saa tulla seurauksia:)
Ei me haluta nähdä rumia alasti
Osta marimekko kaapu ja jätä alusvaatteet kotiin...
Ei nainen voi ikinä voittaa. Ei saisi pukeutua Marimekon kaapuun, muuten on ihan täti. Jos pukeutuu sitten vähän paljastavammin on h*ro.
Maailma nyt vaan on sellanen, että kaikki ihmiset ei ole kivoja. Tottakai saa pukeutua miten tahtoo, mutta pitää olla valmis seurauksiin, eikä valittaa siitä että sulle ei oltu kivoja kun laitat päälle jotain pervoja puoleensavetävää, kun on paljon hyvännäköisiä vaatetusvaihtoehtoja, ei kukaan ole säkkiin laittamassa niinkuin äärimusumaissa. Tämä ei tarkoita sitä että pervot olisi oikeassa. On väärin ahdistella. Mutta on myös tyhmää kulkea pervosyöttinä ja valittaa kun pervot käy syöttiin.