Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!

Vierailija
17.07.2024 |

Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!

Kommentit (635)

Vierailija
221/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun miten huvittaa ei kenenkään jäkätätien ja ja miehiltä joskus liian innokkaana tulevan huomion takia nyt ole tarvetta olla kulkematta seksikkäissä hepenissä välillä kun täällä joutuu muuten olemaan toppatakki päällä 8 kuukautta vuodesta melkein. Kyllä mua katsoa saa, mutta sitten varsinkin kun känniset tai ulkomaalaiset usein rupee juttelemaan, et haluisivat puhelinnumeron. Yhdelle erehdyin antamaan ja tunnin aikana oli tullut sitten aivan helkkaristi viestejä ja puhelu ja sitten tinkataan, että miks ei vastata. Nyt jotain rajaa siihen käytökseen, joka on paljon kamalampi rikos kuin joku nahkatoppi päällä kulkeminen, josta nännit mukavasti näkyy koholla. Kyl mä tykkään huomiosta ja itsekin tykkään kropastani, mutta asiallisesti kun hoitaa jos tekee mieli jutella, niin ei mua haittaa. Mut mun ei oo myöskään pakko puhua jos en halua. Riippuu onko lähestyjä jurrissa tai jotenkin liian kontrolloivan oloinen ulkolainen, kuten on nyt pari kertaa sattunut lähiaikoina.

Vierailija
222/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies harrastaa pyllyjen kuvausta eikä levitä kuvia mihinkään. Onko sekin sitten ihan kauhea adia?

Onhan se nyt ihan hemmetin ällöttävää. Jotkut ihmiset ovat sitten oksettavia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki tytöt ja naiset jätesäkkiostoksille ja harjoittelemaan niihin pukeutumista, niin ap ja kaltaisensa ovat tyytyväisä.

No eihän ole, talvella tämä palsta oli täynnä valitusta naisten liian peittävistä toppatakeista. 

Niinpäs olikin!

Vierailija
224/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies harrastaa pyllyjen kuvausta eikä levitä kuvia mihinkään. Onko sekin sitten ihan kauhea adia?

Omaan käyttöön moni kuvaa

Vierailija
225/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä jokseenkin outona, että festaripukeutumista tuodaan normaaliin katukuvaan. Eli ne läpinäkyvät housut ja alla stringit ja siihen yhdistettynä bikiniyläosa. En halua nähdä ruokakaupassa paidattomia miehiä tai housuttomia naisia. Minua ei kylläkään mitkään jumppatrikoot häiritse...

Vierailija
226/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onpa sattunut yhdelle tytölle paljon kummallisia asioita! Oletko koskaan miettinyt miksi näin pääsee jatkuvasti tapahtumaan?"

Olen. Ja tässä ketjussa on esitetty ratkaisukin siihen, eli tekosistaan vastuuta ottamattomat kuuluu holhouksen alaisuuteen. Ihan simppeli juttu. Onhan tää tietenkin huolestuttavaa niiden mielestä joita tämä asia koskee, menettäisivät vapauden toimia kuin alkueläin.

Vastuuta ottamattomia riittää ja riittää. Helpompi olisi kun nuoret naiset eivät itseään tyrkyttäisi. Raiskatuksi joutumisen kokemusta kantaa loppuelämänsä.

Viimeinen lause on valitettavasti totta.  Elämä jatkuu, mutta millaisena? Kestääkö puoliso tai miesystävä seuraukset, jotka tuntuvat kotona avioelämässä ehkä vuosia? Usein kai ei.

Vierailija
227/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.

Saa mutta sitten kantaa itse seurauksetkin

Onko tämä uhkaus? 

Tuskin, ennemmin varoituksen sana. Kannattaisi kuunnella muitakin kun voimaantuneita feministejä

Olen eri, mutta ajattelen vähän samalla tavalla.  Etenkin tämän hetken Suomessa en haluaisi (uskaltaisi) liikkua kaupungilla kovin vähissä vaatteissa. Tiedän mitä joidenkin kullttuurien edustajat ajattelevat sellaisesta, koska olen tuntenut ryhmän edustajia ja kuunnellut heidän puheitaan.

Ihmisten pitäisi alkaa elää elukoitten ehdoilla.

Ajatelkaa.

Vierailija
228/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt ihan hemmetin ällöttävää. Jotkut ihmiset ovat sitten oksettavia. 

Mikä siinä niin oksettaa? 

Vierailija
229/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta ei vieläkään selviä miksi naiset pukeutuvat paljastavasti. Kovasti ovat sitä mieltä että niin voi ja saa tehdä mutta miksi?

Voi hitsin pimpulat kun yhdenkään naisen ei tartte selitellä sulle pukeutumisiaan. Voimia!

Vierailija
230/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta ei vieläkään selviä miksi naiset pukeutuvat paljastavasti. Kovasti ovat sitä mieltä että niin voi ja saa tehdä mutta miksi?

Voi hitsin pimpulat kun yhdenkään naisen ei tartte selitellä sulle pukeutumisiaan. Voimia!

Teinimäistä

Vierailija
231/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile edes selittää? En voi ymmärtää miksi ihmiset haluavat itselleen vaikeuksia ehdoin tahdoin

Vierailija
232/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aika erikoisissa porukoissa liikut🥶"

Joo, kiva kun sait taas uuden syyn kontrolloida naisia. Me emme saa siis opiskella, matkustaa junassa, käydä keikoilla, käydä töissä, liikkua julkisilla paikoilla. Ihan oma syy taas kun ollaan olemassa. 🤷

Olen tehnyt noista kaikkea, kukaan ei ole tullut ahdistelemaan. 

N 42 

Olen tehnyt noista kaikkea, ja minua on ahdisteltu noissa ja myös muissa tilanteissa. Ja syytetään minua siitä. Mikä sinun pointtisi on? Syyttää myös minua?

N43

Pukeudutko usein provosoivasti? Johtusiko kokemuksesi kenties käytöksestä?

Mahdollista on, että johtui käytöksestä; olin teininä todella epävarma ja arka luonteeltani, sellainen maanrakoon nuijittu. En osannut pitää puoliani - sellaistahan on helppo mennä alistamaan ja saa hyvän vallantunteen. Pukeuduin hyvin epäistuviin vaatteisiin, ja muistan mm käyttäneeni paljon kummeli-paitaa. Tämähän kiihottaa varmasti miehiä niin paljon, että EIVÄT VAIN MAHDA ITSELLEEN MITÄÄN.

Vierailija
233/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pääsääntöisesti mulle on aivan sama miten ihmiset pukeutuvat, mutta festareilla näkyi löllöpyllyisiä nuoria naisia STRINGEISSÄ. Siis tosiaan jalassa vain narualkkarit ja päällä läpinäkyvä harsomekko. Se oli jo ällöttävää, ei voi mitään.

Vierailija
234/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.

No ei itseasiassa saa. Siirä on laissakin, että alastomuutta ei suvaita.

Miten tuo Bianca Censor - vai mikä lie - saa kulkea niin vähissä vaatteissa. Luulisi, että ulkomailla vähintään samanlainen laki siveellisyysasioissa. Kyllä ennen tuollaiset kiinni olisi otettu?

Vierailija
235/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aika erikoisissa porukoissa liikut🥶"

Joo, kiva kun sait taas uuden syyn kontrolloida naisia. Me emme saa siis opiskella, matkustaa junassa, käydä keikoilla, käydä töissä, liikkua julkisilla paikoilla. Ihan oma syy taas kun ollaan olemassa. 🤷

Olen tehnyt noista kaikkea, kukaan ei ole tullut ahdistelemaan. 

N 42 

Olen tehnyt noista kaikkea, ja minua on ahdisteltu noissa ja myös muissa tilanteissa. Ja syytetään minua siitä. Mikä sinun pointtisi on? Syyttää myös minua?

N43

Ei pidä yleistää, tämä oli pointti. Annettiin kuva, että ihan jokainen nainen joutuu ahdisteltavaksi tämän tästä, ihan vain siitä syystä, että on olemassa. 

Vierailija
236/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki tytöt ja naiset jätesäkkiostoksille ja harjoittelemaan niihin pukeutumista, niin ap ja kaltaisensa ovat tyytyväisä.

Sitten ei oltais ihanan sensuelleja kuten virolaiset ja venäläiset. Näiden urpojen toiveet on syytä ohittaa ja pukeutua just kuten itse haluaa. Eivät hekään, herra paratkoon, naisten silmää miellyttämään pukeudu. Se on selvä kun katukuvaa katsoo.

Vierailija
237/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile edes selittää? En voi ymmärtää miksi ihmiset haluavat itselleen vaikeuksia ehdoin tahdoin

Rationaalisuus elämänfilosofiana on haastettu jo 1700-luvulta alkaen.

Vierailija
238/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi. Se on nähty monissa ketjuissa täällä ennenkin. 

Vierailija
239/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks vois ihan normi pukeutumissääntöjä noudattaa. Mä en ymmärrä, että miks tälläsinä kylminä päivinäkin jotkut kulkee topissa. Mä kun joudun vetää jo pitkähihaista päälle. Ite en kehtaa ees hihattomalla kulkee, korkeintaan roskia käydä viemässä.

Nuo lienevät sinun ihan ikiomia ongelmiasi.

Vierailija
240/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutua saa miten haluaa mutta alastomuutta ei muiden tarvitse katsoa. Voisi äidit ja isät vähän katsoa teiniensä perään, todella lyhyitä ja ihonmyötäisiä "shortseja" näkyy nuorilla eikä ne itse tajua kulkevansa käytännössä siili paljaana. 

Tämä on aiheen ohi, mutta yhtenä kesänä oli raitiovaunussa vierasta kieltä puhuva pariskunta, jolla oli noin 8-vuotias poika ja 6-vuotias tyttö. Tytöllä oli päällä isonveljen farkuista tehdyt shortsit, joissa oli lyhyet ja leveät lahkeet. Tyttö istui penkillä jalat koukussa ja alapää näkyi lahkeiden välistä. Istuin vastapäätä lasta ja halusin sanoa siitä vanhemmille, jotka eivät huomanneet mitään. En tiennyt mitä on sopivaa sanoa. Varmasti isä ja äiti eivät halunneet, että lapsi altistuu vieraiden ihmisten katseille. Onneksi lähellä ei ollut teinipoikia tai miehiä, jotka olisivat voineet kuvata lasta kännykällä ja vaikka levittää kuvia.  Eli vanhemmilla on joku vastuu lapsen pukeutumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi