Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!

Vierailija
17.07.2024 |

Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!

Kommentit (635)

Vierailija
201/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten naiset vielä ihmettelee kun miehet kuvaa niiden perseitä. Itse aiheutettua

Hä? Ovatko miehet oikeasti niin apinan tasolla että eivät osaa olla ahdistelematta ja salakuvaamatta? Ootko oikeasti noin tyhmä? Voisit muuttaa johonkin lähi-itään, siellä olis sulle sopiva kulttuuri ja naiset kaavoissa, kun aivot alapäähän pudottanut mies ei pysty hillitsemään itseään.

Kuvaus ja ahdistelu ovat kaksi täysin eri asiaa. Ekaa harrastavat kotimaiset ja toista tuontitavara

Tuontitavara mistä? Jyväskylän maalaiskunnasta tuotu olminvalkoinen isänmaanpuolustaja on pahoinpidellyt mut seksuaalisesti.

Jos joku joutuu seksuaalirikoksen kohteeksi, siinä ei ole kyse uhrin vaatteista. Teon syynä on tekijän halu tehdä pahaa toiselle ihmiselle, halu vahingoittaa toista, halu pakottaa toinen johonkin. Uhri voi olla alle kouluikäinen tai 90-vuotias vanhus, kirkkomatkalla oleva nainen, jolla ei taatusti ole päällä paljastava asu tai baarissa käynyt nainen kotimatkalla. MOnissa maissa mieskin voi nykyisin joutua sellaisen rikoksen uhriksi. Ruotsissa on uutisoitu näistä tapauksista ja kerran korostettiin sitä, että teon uhri oli hyvin järkyttynyt (chockad).

Vierailija
202/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aika erikoisissa porukoissa liikut🥶"

Joo, kiva kun sait taas uuden syyn kontrolloida naisia. Me emme saa siis opiskella, matkustaa junassa, käydä keikoilla, käydä töissä, liikkua julkisilla paikoilla. Ihan oma syy taas kun ollaan olemassa. 🤷

Olen tehnyt noista kaikkea, kukaan ei ole tullut ahdistelemaan. 

N 42 

Olen tehnyt noista kaikkea, ja minua on ahdisteltu noissa ja myös muissa tilanteissa. Ja syytetään minua siitä. Mikä sinun pointtisi on? Syyttää myös minua?

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kiva kun sait taas uuden syyn kontrolloida naisia. Me emme saa siis opiskella, matkustaa junassa, käydä keikoilla, käydä töissä, liikkua julkisilla paikoilla. Ihan oma syy taas kun ollaan olemassa. 🤷

Siis toi on niin sairasta miten nämä jotkut syyttelevät uhreja. Kaikki ahdistelu ja naisiin kohdistuvat rikokset on näiden mielestä vaan naisten omaa vikaa. Järkyttävää.

Salakuvaus ei ole ahdistelua eikä rikos

Salakuvaus todellakin on rikos.

Ei ole julkisella paikalla

Paljonko Sesika maksaa kuvista?

Vierailija
204/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tänä kesänä kiinnittänyt huomiota siihen, että nuorten pukeutuminen on mennyt peittävämpään suuntaan. Erityisesti housumuoti on muuttunut kireistä pillifarkuista tai trikoista löysiksi lököhousuiksi. 

Monessa kaupungissa onkin näin. Tampereen seudulla edelleen pepputrikoomuoti käynnissä nuorilla naisilla. 

Minusta jokaisen naisen kannattaa ajatella pukeutuessaan sitä, millaista kuvaa antaa itsestään pukeutumalla, millaisia (oletettuja) viestejä pukeutumiseen saattaa sisältyä ja myös sitä, pukeutuuko siten, kuin toivoisi toisten pukeutuvan. Eli haluatko itse nähdä toisten naisten rintoja, peppua ja intiimialueita trikoiden läpi? Jos et halua, miksi pukeutuisit itse näin julkiselle paikalle, jossa muut ihmiset joutuvat näkemään sinulta nämä paikat, vaikka eivät haluakaan. Aika harva nainen haluaa nähdä toisilta naisilta näitä kohtia. <

En usko, että näitä hyvin vähiin vaatteisiin pukeutuvia haittaa nähdä toisia vähäpukeisia. Eiköhän he jostain ole sen inspiraation omaankin pukeutumiseensa saanut, ja kokevat sen puolialastomuuden hyvän näköiseksi. 

Vierailija
205/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten naiset vielä ihmettelee kun miehet kuvaa niiden perseitä. Itse aiheutettua

Hä? Ovatko miehet oikeasti niin apinan tasolla että eivät osaa olla ahdistelematta ja salakuvaamatta? Ootko oikeasti noin tyhmä? Voisit muuttaa johonkin lähi-itään, siellä olis sulle sopiva kulttuuri ja naiset kaavoissa, kun aivot alapäähän pudottanut mies ei pysty hillitsemään itseään.

Aika rasistisesti kyllä kuvailit tuossa lähi-itäläisiä miehiä. 🤔

No kerropa sinä miksi naiset joutuvat pukeutumaan kaapuihin. Kun täällä iha suomimiehetkin kirjoittavat että jos nainen ei pukeudu "asiallisesti" niin on ok salakuvata. 

Kuvaus ja kuvien jakaminen on kaksi eri asiaa

Vierailija
206/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tytöt ja naiset!

Miehet voi kulkea karvakoipineen ja -selkineen ihan noin vaan mahat tietä näyttäen! Kyl on komeeta!

Ja tisseineen!🤭

Terkut vaan paidattomille terassimiehille. Teidän manboobsit ja nöpönännit kuuluu peittää, kiitos.

Paidattomia miehiä vaan näkee huomattavasti harvemmin, kuin naisia sukkahousuilta näyttävissä ja kaiken paljastavissa tiukoissa trikoissa. Heitä nähdäkseenhän ei tarvitse mennä terassille, riittää että lähtee markettiin ostoksille. Olen itse nainen, en mikään kukkahattutäti, mutta toisten naisten intiimialueiden näkemisen jossain kaupan ruokahyllyjen välissä koen ällöttävänä. 

Ällöttävätkö o

No ei tuo kirjoittaja varmaan omiakaan intiimialueitaan kaupassa katsele? Ohis.

Vierailija
207/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, otsikosta luulin että helteet menee ohi ja pitää pukea lämpimämmin.

Kaikesta te kans valitatte! Ei kesällä tarvi paljoa vaatetta. Mutta aina siellä on joku limainen setä, joka ei hillitse itseään. Katsoo muualle vaan ja antaa ihmisten olla rauhassa.

Vierailija
208/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.

Saa mutta sitten kantaa itse seurauksetkin

Onko tämä uhkaus? 

Tuskin, ennemmin varoituksen sana. Kannattaisi kuunnella muitakin kun voimaantuneita feministejä

Aika uhkaavalta se kyllä kuulosti. Nämä mystiset seuraukset joita on pukeutumisen perusteella naisille luvassa.

Kovin niukalla pukeutumisella voi vetää puoleensa niitä ällötyksiä, jotka kuvittelevat paljaan pinnan olevan kutsu ehdotuksille tai jopa kopeloinnille. Pukeutumista ja miksei muutakin käytöstä kannattaa välillä pohtia ei vain oikeuksien, vaan myös itsesuojelu

Eikös niiden ällötyksien pitäisi tässä pohtia omaa käytöstään? Jos on niin debiili että kuvittelee paljaan pinnan olevan kutsu ahdisteluun niin pikkuisen olisi syytä pohtia omaa ajatusmaailmaansa. 

Vierailija
209/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki tytöt ja naiset jätesäkkiostoksille ja harjoittelemaan niihin pukeutumista, niin ap ja kaltaisensa ovat tyytyväisä.

No eihän ole, talvella tämä palsta oli täynnä valitusta naisten liian peittävistä toppatakeista. 

Vierailija
210/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olin Tukholmassa pari viikkoa ja kyllähän sen huomaa jo siellä, vaikka ei kaukana olla, että aika iso ero on suomalaisiin pukeutumisessa.  Pääosin siellä, niin nuoret kuin vanhat, osaa pukeutua fiksusti. Vaikka on kuuma, ei kaupungilla kuljeta rantavaatteissa. Ne väljät vaaleat, usein pellava/puuvilla-asut on oikeasti paljon viileämpiäkin kuin tiukat niru-narut ja takapuoleen pureutuvat farkkushortsit. 

Vierailija
211/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat neidot 😎😍😘

Vierailija
212/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä uhkaus? 

Tuskin, ennemmin varoituksen sana. Kannattaisi kuunnella muitakin kun voimaantuneita feministejä

Olen eri, mutta ajattelen vähän samalla tavalla.  Etenkin tämän hetken Suomessa en haluaisi (uskaltaisi) liikkua kaupungilla kovin vähissä vaatteissa. Tiedän mitä joidenkin kullttuurien edustajat ajattelevat sellaisesta, koska olen tuntenut ryhmän edustajia ja kuunnellut heidän puheitaan.

Vierailija
213/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies harrastaa pyllyjen kuvausta eikä levitä kuvia mihinkään. Onko sekin sitten ihan kauhea adia?

Vierailija
214/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki tytöt ja naiset jätesäkkiostoksille ja harjoittelemaan niihin pukeutumista, niin ap ja kaltaisensa ovat tyytyväisä.

On huonoa keskustelua jakaa asia kahteen ääripäähän. Miksi et näe paljastavalle pukeutumiselle muuta vaihtoehtoa kuin jätesäkin?

Huonoa keskustelua tai ei huonoa keskustelua. Jätesäkki on nyt ainoa, joka pelastaa ap:n ja monet muut. On äitien asia neuvoa tyttäriään pukeutumisen saloista. Jo se ei heiltä onnistu, ei se onnistu palstallakaan.

Niin, että ostoksille vain! Vaihtoehtoisesti voi ostaa mustaa pellavakangasta ja teetättää ompelijalla todella peittävän kaavun.

Vierailija
215/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä uhkaus? 

Aika uhkaavalta se kyllä kuulosti. Nämä mystiset seuraukset joita on pukeutumisen perusteella naisille luvassa.

Kovin niukalla pukeutumisella voi vetää puoleensa niitä ällötyksiä, jotka kuvittelevat paljaan pinnan olevan kutsu ehdotuksille tai jopa kopeloinnille. Pukeutumista ja miksei muutakin käytöstä kannattaa välillä pohtia ei vain oikeuksien, vaan myös itsesuojelu

Ei ole aina vaatteista kiinni. Jotain vikaa on myös tekijöissä.

Vierailija
216/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jotain jos irmeli 60v pukeutuu paljastavasti? Vai onko tässä kyse vain siitä että nuoren kauniin naisen pukeutuminen ärsyttää koska et saa häntä itsellesi. Itseäni kun ei nuorena naisena ärsytä naisten pukeutuminen, vaikka itse pukeudun peittävästi. Tuota voi jokainen miettiä että miksi ärsyttää. 

Vierailija
217/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tytöt ja naiset!

Miehet voi kulkea karvakoipineen ja -selkineen ihan noin vaan mahat tietä näyttäen! Kyl on komeeta!

Ja tisseineen!🤭

Terkut vaan paidattomille terassimiehille. Teidän manboobsit ja nöpönännit kuuluu peittää, kiitos.

Paidattomia miehiä vaan näkee huomattavasti harvemmin, kuin naisia sukkahousuilta näyttävissä ja kaiken paljastavissa tiukoissa trikoissa. Heitä nähdäkseenhän ei tarvitse mennä terassille, riittää että lähtee markettiin ostoksille. Olen itse nainen, en mikään kukkahattutäti, mutta toisten naisten intiimialueiden näkemisen jossain kaupan ruokahyllyjen välissä koen ällöttävänä. 

Nyt on ongelma tiukat trikoot!? Eikös keskustelun aloitus oli paljas pinta? 

Vierailija
218/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onpa sattunut yhdelle tytölle paljon kummallisia asioita! Oletko koskaan miettinyt miksi näin pääsee jatkuvasti tapahtumaan?"

Olen. Ja tässä ketjussa on esitetty ratkaisukin siihen, eli tekosistaan vastuuta ottamattomat kuuluu holhouksen alaisuuteen. Ihan simppeli juttu. Onhan tää tietenkin huolestuttavaa niiden mielestä joita tämä asia koskee, menettäisivät vapauden toimia kuin alkueläin.

Vastuuta ottamattomia riittää ja riittää. Helpompi olisi kun nuoret naiset eivät itseään tyrkyttäisi. Raiskatuksi joutumisen kokemusta kantaa loppuelämänsä.

Kerro minulle miten minä tyrkytin itseäni istuessani alaikäisenä junassa kun eteen tuli mies vatkaamaan mukaansa? Tai kun olin mennyt nukkumaan ja opiskelu"kaveri" tuli huoneeseen ja kajosi minuun seksuaalisesti? Mä kun olen käsittänyt väärin heidän halunneen alistaa ja nöyryyttää minua, mutta he olivatkin seksuaalisesti kiihottuneita minusta. 🤷

Vierailija
219/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tytöt ja naiset!

Ja tisseineen!🤭

Paidattomia miehiä vaan näkee huomattavasti harvemmin, kuin naisia sukkahousuilta näyttävissä ja kaiken paljastavissa tiukoissa trikoissa. Heitä nähdäkseenhän ei tarvitse mennä terassille, riittää että lähtee markettiin ostoksille. Olen itse nainen, en mikään kukkahattutäti, mutta toisten naisten intiimialueiden näkemisen jossain kaupan ruokahyllyjen välissä koen ällöttävänä

Sinulla on ne initiimialueet joka tapauksessa.

Vierailija
220/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt noista kaikkea, kukaan ei ole tullut ahdistelemaan. 

N 42 

Olen tehnyt noista kaikkea, ja minua on ahdisteltu noissa ja myös muissa tilanteissa. Ja syytetään minua siitä. Mikä sinun pointtisi on? Syyttää myös minua?

N43

Pukeudutko usein provosoivasti? Johtusiko kokemuksesi kenties käytöksestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi