Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä ihmistä, joka ei matkustele ulkomailla

Vierailija
17.07.2024 |

Mitä hän ymmärtää elämästä? Olen käynyt jokaisella mantereella ja ymmärrän, mistä täällä on kysymys. Matkailu on nuo vastaukset minulle tuonut.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän et sitten ymmärrä. Otan osaa hämmästykseesi.

Vierailija
2/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt Etelämantereellakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit ei matkusta

Vierailija
4/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni matkustelisi jos olisi rahaa.

Vierailija
5/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ainoa kohde maailmalla riittää itselleni Suomen lisäksi. 

Vierailija
6/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kapea näkemys sinulla. Luulisi sinun nähneen ja ymmärtävän, miksi kaikki eivät matkustele, kun olet itse joka puolella matkustellut ja nähnyt maailmaa!

Vierailija
7/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä täällä on sitten kysymys?

Vierailija
8/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei matkailu kiinnosta kovin paljoa. Itse olen sitä mieltä, että asuminen vieraassa kulttuurissa avartaa paljon enemmän kuin matkailu. 

Vierailija
9/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärtänyt kysymystä jos luulet matkustelun antavan vastauksen.

Vierailija
10/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä täällä on sitten kysymys?

Veikkaisin että maapallon saastuttamisesta lentokoneella ja köyhien maiden hyväksikäytöstä ja tuhoamisesta turismilla ja sillä kehuskelu. 

Vierailija
11/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 ainoa kohde maailmalla riittää itselleni Suomen lisäksi. 

Viro? Tukholma? Kanaria? Sunny Beach?

Vierailija
12/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älä sano syyksi, että ei ole varaa. Se on vain tekosyy. Muutenhan olisit jo kuollut nälkään.

AP

Vierailija
13/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ymmärtämättä, eipä haittaa. En vaan tykkää matkustelusta.

Vierailija
14/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-matkustavilta puuttuu usein mukautumiskyky ja kyky astua ulos mukavuusalueeltaan.  Pysytään vain tiukasti oman erikoisosaamisen ja tietämyksen parissa ja kaikkea katsotaan sen kannalta, usein hyvin suuresti yksinkertaistaen. 

Saatetaan esim. luennoida kesämökin hoidosta sormi pystyssä lomansa etelässä viettävälle ja ihmetellä tämän puuttuvaa tietämystä, mutta sen sijaan ei osata lainkaan ajatella että olisi itse aivan samanlainen uuvatti jos uskaltaisi poistua omalta alueelta joskus sinne etelään uusiin ympyröihin.

Vierailija
15/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on säästäväisiä ja toiset ei kykene olemaan tuhlaamatta. Toiset lainailee jatkuvasti rahaa rahaa kun omat rahat on loppu ja toisilla on rahaa mitä lainata. Lukin elää elämänsä miten haluaa. Siihen vaikuttaa sukupuolikin  naisilla on taipumus syyllistyy tuhlaamiseen ja miehillä on taipumus syyllistyä säästämiseen. Nainen vihaa miehen säästäväisyyttä ja mies vihaa naisen tuhlaamista

Vierailija
16/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei-matkustavilta puuttuu usein mukautumiskyky ja kyky astua ulos mukavuusalueeltaan.  Pysytään vain tiukasti oman erikoisosaamisen ja tietämyksen parissa ja kaikkea katsotaan sen kannalta, usein hyvin suuresti yksinkertaistaen. 

Saatetaan esim. luennoida kesämökin hoidosta sormi pystyssä lomansa etelässä viettävälle ja ihmetellä tämän puuttuvaa tietämystä, mutta sen sijaan ei osata lainkaan ajatella että olisi itse aivan samanlainen uuvatti jos uskaltaisi poistua omalta alueelta joskus sinne etelään uusiin ympyröihin.

Huutista kyökkipsykologin horinoille. Analyysisi olisi varmaan vähän oivaltavampaa jos et olisi niin itseäsi täynnä.

Vierailija
17/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ymmärrät niitä ihmisiä joita olet matkoillasi kohdsnnut?

Koitko ylemmyyttä, kun moni ko.paikkojen ihmisistä ei ole voinut matkustaa. 

Vierailija
18/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja älä sano syyksi, että ei ole varaa. Se on vain tekosyy. Muutenhan olisit jo kuollut nälkään.

AP

Voisitko nyt kertoa tyhmälle että mistä täällä on kysymys. Kerro nyt kun tiedät.

Vierailija
19/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntit ei matkusta

Juntit kuvittelet matkustelun tekevän heistä kansainvälisiä kaikesta kaiken ymmärtäviä 😌

Tosin nämä matkailijat eivät näytä ymmärtävän ihmisiä, jotka eivät matkaile.

Vierailija
20/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Jos on juuri ja juuri rahaa ruokaan niin tarkoittaako se mielestäsi että on varaa matkustella?