Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadutko syntymääsi?

Vierailija
17.07.2024 |

Mää kadun.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, olen niin ihana. Teidän joidenkin syntymää kyseenalaistan kyllä vahvasti ja syystä. 

Vierailija
2/11 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen pettynyt, ettei äitini tehnyt kohdallani aborttia. Kaikki sukulaiset sitä vaati mutta, kun äiti luuli että Jumala antaa pojan, niin ei tehnyt aborttia. Tuli kolmas tyttö ja äitini inhosi minua. Teki aina kaiken kiusan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun. Kunpa olisin jäänyt syntymättä. Kohtaloni oli muutenkin syntyä juuri surkeaan sukupolveen.

Vierailija
4/11 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut parempi etten olisi syntynyt. Elämäni ollut pelkkää kurjuutta. Ei ystäviä, ei töitä, ei mitään. En kelpaa mihinkään enkä saa töitä vaikka opiskelin kolme tutkintoa.

Vierailija
5/11 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä minunkin äitini tuntuu vihanneen minua syntymästäni asti. En ymmärrä miksi. Mutta onneksi muu lapsuuden perheeni oli mielestäni ihana. 

Äitini meni kuitenkin sen verran itseensä että pyysi omalla tavallaan anteeksi vuosi ennen kuolemaansa.

Vaan jostain syystä on päiviä, joina toivon että en olisi syntynyt. Joskus on ihan hyviä päiviä.

Vierailija
6/11 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olipa tyhmästi tehty minulta. 

Vierailija
7/11 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten omaa syntymää voi katua? Eihän siihen ole itse vaikuttanut millään tavalla.

Vierailija
8/11 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyminenkin on turhaa 👵🏻

Vierailija
9/11 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten omaa syntymää voi katua? Eihän siihen ole itse vaikuttanut millään tavalla.

Ihmisen mieli on niin kätevä että syntymistään voi katua vaikkei siihen voi vaikuttaa. Loppuun voi vaikuttaa ja sitäkin jotkut paheksuu tai jopa vastustaa. Minä otan kivuttoman lähdön jos niin päätän. Se kun ei kuulu muille niin evvk mitä siitä ajatellaan. Aika monesti ole ajatellut miksi synnyinkään? Lasken että tuo on katumista syntymisestä.

Vierailija
10/11 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää sitä nyt on katua mitään, mihin itse ei millään tavalla vaikuttanut. 

Muuten koen kyllä itseni todella onnekkaaksi, koska olen syntynyt sellaisen yltäkylläisyyden keskelle, mistä vaikka egyptin mahtavimmat faaraot eivät olisi edes villeimmissään unelmissaan osannut haaveilla.

Vierailija
11/11 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras itkuvirsi tähän asti?! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän