Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaan uuden ihmisen, melkein heti huomaan, että olemme TÄYSIN eri aaltopituuksilla

Vierailija
03.02.2007 |

Siis miten voi olla näin? Vai onko kaikki uudet tuttavuudet ihan outoja? Kaikista paljastuu ärsyttäviä piirteitä? Esim itserakkaus, kehutaan itseä ihan hulluna ja ihme tolloja...

Olenkin nyt sitten mieluummin yksin (vain miehen kanssa) kuin näiden ihmeellisten tuttujen kanssa...

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin tuntuu löytyvän ihmisiä joiden kanssa tuntee olevansa samankaltainen, yleensä monet voi luokitella oudoiksi ja tuntuu että itse selväjärkinen ja " normaali" .. heh

Vierailija
2/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu kuin olisi ihan samalla aaltopituudella. Mulle kävi just näin uudessa työpaikassa. Hiekkalaatikkopiireissä ehkä 2% on ollut samalla aaltopituudella kanssani..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos kaikki uudet tuttavuuden vaikuttavat itsekeskeisiltä yms.

No joo, eihän me voida millään olla kaikkien ihmisten kanssa samalla aaltopituudella. Esim. minä olen tavannut pari ihmistä, joiden kanssa en pysty keskustelemaan ollenkaan, mutta syy ei ole siinä että toisessa olisi jokin ärsyttävä piirre vaan siinä, että ollaan ihan erilaisia. Juttu ei vain luista. Toki on näitäkin, joissa jokin saa niskakarvat pystyyn heti kun suunsa avaa, mutta harvassa ovat.

Vierailija
4/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 mullakin on käynyt usein noin että natsaa täysin! sitten vähän ajan kuluttua näistä hyvistä ihanista ihmisistä paljastuu useimmiten

a)kateellisia

b)ihme narisijoita jotka on ilkeitä

ap

Vierailija
5/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muuten niin, että herättää kateutta jos huolehtii itsestään ja kiinnostuinut muodista ja vaatteista.. olen myös esteetikko ja koti ja sisustaminen minulle todella tärkeää.. sitten myös työ ja ura kun ei ole vielä lapsia.. tuntuu että monet jotenkin kadehtivat jos jaksaa pitää itsestään ja kodista huolta ja pärjää elämässä? sitten tuttavuus lopahtaa..

kun nimenomaan minä olen pitänyt yhteyttä, ollut kiinnostunut muista, jne mutta silti mulle sataa töykeästi paskaa niskaan ja ihme ohareita :(

mutta onneksi on ihana mies:)

ap

Vierailija
6/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai onko kaikki uudet tuttavuudet ihan outoja? Kaikista paljastuu ärsyttäviä piirteitä? Esim itserakkaus, kehutaan itseä ihan hulluna ja ihme tolloja...

Kyllähän kuvatuntyyppisiä ihmisiä saattaa silloin tällöin tulla vastaan, mutta jos kaikki uudet tuttavuudet... Silloin kannattaa kyllä alkaa hakea vikaa ensin itsestään.

Vierailija
7/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän ja olenkin ystävällinen.. pyydän kylään, keitän kahvit, kuuntelen... olen kiinnostunut!! en vaan tiedä :(

ap

Vierailija
8/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiesi perusteella voi kyllä alkaa jo päättelemään, että pidät itseäsi muita parempana. Ehkäpä tässä syy.

Vierailija
9/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

5 mullakin on käynyt usein noin että natsaa täysin! sitten vähän ajan kuluttua näistä hyvistä ihanista ihmisistä paljastuu useimmiten

a)kateellisia

b)ihme narisijoita jotka on ilkeitä

ap

Eli ne, ketkä on minusta tosi mukavia ja juttu luistaa ovat yleensä aina juuri noita luettelemiasi esimerkkejä. " Omituisista" ihmisistä paljastuu taas mitä loistavimpia tyyppejä, kun ei yritäkään päästä heistä jyvälle heti, ei tavallaan ota asiasta ollenkaan stressiä ja antaa heidän olla rauhassa " omituisia" . Nämä ihmiset ovat osoittautuneet vain Omiksi itseikseen" ja tuttavuudesta voi siksi syntyä jotakin syvempääkin. Ensi näkemältä mukavat ihmiset ovat yleensä aina ääliöitä.

Vierailija
10/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taas mukavilta tuntuvat puheliaat onkin monesti täysiä kuspäitä.

Vierailija
11/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Viestiesi perusteella voi kyllä alkaa jo päättelemään, että pidät itseäsi muita parempana. Ehkäpä tässä syy.

Vierailija
12/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
13/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saada tämmöisen kuvan?

Vierailija
14/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

onko muuten niin, että herättää kateutta jos huolehtii itsestään ja kiinnostuinut muodista ja vaatteista.. olen myös esteetikko ja koti ja sisustaminen minulle todella tärkeää.. sitten myös työ ja ura kun ei ole vielä lapsia.. tuntuu että monet jotenkin kadehtivat jos jaksaa pitää itsestään ja kodista huolta ja pärjää elämässä? sitten tuttavuus lopahtaa..

kun nimenomaan minä olen pitänyt yhteyttä, ollut kiinnostunut muista, jne mutta silti mulle sataa töykeästi paskaa niskaan ja ihme ohareita :(

mutta onneksi on ihana mies:)

ap

Vierailija
15/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jopa sinun olevan provo - kunnes näin kommenttisi vastaukseeni (nro 9).

Vierailija
16/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että sinussa on mitään vikaa eikä niissä muissakaan ihmisissä. Minä olen myös esteetikko ja seuraan muotia, pukeudun hyvin ja pidän sisustamisesta. Mutta uusia ihmisiä tavatessani en välitä näistä aiheista jutella. Minua kiinnostaa ihmisessä enemmän henkiset jutut ja harrastukset, kirjallisuus sekä musiikki, luonto. Ihmisen sisäinen puoli. Eli tuskin olisimme sinunkaan kanssasi samoilla aaltopituuksilla. Voi johtua iästäni. Nuorempana minäkin keskityin paljon materiaaliseen puoleen. Nykyisin estetiikan kaipuu on enemmän henkistä laatua, vaikea selittää, sellainen itsestäänselvyys hyvälle ololleni.

Loppujen lopuksi tismalleen samanhenkisiä ihmisiä on vaikea löytää. Mutta silloin kun löytyy tuntuu todella mukavalta. Samanhenkisyyden saattaa bongata ihan vain puolesta sanasta ja yleisestä olemuksesta, elämänasenteesta.

Vierailija
17/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muilleko on tuntematonta, että aikuisiällä on vaikea saada hyviä ystäviä?

Ihmettelee ap

Vierailija
18/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis muilleko on tuntematonta, että aikuisiällä on vaikea saada hyviä ystäviä?

Ihmettelee ap

12

Vierailija
19/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä löytyy paljon esteetikkoja ja itsestään huolehtivia, tuskin se on syynä.

Miksi itse nostat nuo asiat esiin?

Tuotko liikaa omaa napaasi esiin ja korostat itseäsi ylenmäärin?

minäkin huolehdin itsestäni ym, mutta kyllä alkaa ärsyttää jos joku tekee tietyistä asioista ison numeron tai vaivihkaa yrittää näyttää olevansa ns. parempi ihminen, kultturellimpi, muodikkaampi etc..

Vierailija
20/45 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmisistä löytyy paljon esteetikkoja ja itsestään huolehtivia, tuskin se on syynä.

.

Tartut heti kuitenkin tuohon, mitä itsekin epäilin syyksi..!! Heh!! Eli pitäisi olla sotkuinen ja ei-muodikas, että saisi ystäviä. Veikkaan, että kiehuisit negatiivisuudessasi ja kateudessa kun edes kuulisit koulutukseni/ammattini jos tuo jo noin ärsyttää.. Mua ahdistaa, kun on niin kateellista sakkia, ilmeisesti pitäisi löytää joku tasavertainen ihminen ystäväksi, jonka ei tarvitsisi kadehtia ja tarttua noihin seikkoihin.. Negatiivisen vastaustyylisi takia näin kiperä vastaus :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä