Kiinteistövälittäjä kertoi: Kukaan ei osta mitään !!
Jos joku väittää että asuntokauppa käy niin kuulemma valehtelevat. Totaalinen stoppi on kesällä tullut kertoi alalla pitkään ollut välittäjä...
Kommentit (236)
Kesällä on ihan kuollutta asuntokaupoissa. Näin on ollut aina, kun ihmiset ovat lomalla.
keämökki ollut 14kk myynnissä ei yhtään tarjousta, tämä on kauhea aika.
Sitä se on ollut jo pitkään. Äitini asunto oli viime vuonna myynnissä 8 kuukautta, kunnes tuli eka tarjous. Oli pakko myydä ihan rupuhinnalla, jotta päästiin vastikkeista ja muista kuolinpesän laskuista eroon.
Minä myin mökkini 5 viikossa. Hinta oli 149000.
Vuokralla on hyvä olla ei tarvi miettiä
Asuntojen hinnat tippuu samalle tasolle mitä ne Venäjällä on.
asunnon oikea hinta on 4 vuosiliksaa. Muuten ei ole varaa.
Ostohaluja on runsaasti mutta hallituksen toimet, kiristykset ja pankkien ahneus torppaa toiveet.
Ei siinä auta edes hinnan alennus jos ei saa lainaa. Ja lainaa ei saa ainakaan pks ellei molemmilla ole täysipäiväinen vakityö
On huomattu. Kt asunnot ei mene millään kaupaksi. Jopa järkevän kokoiset uudehkot ok talot jumittaa listoilla.
Vierailija kirjoitti:
Hinnoissa 70 % ilmaa.
No ei ole
Vierailija kirjoitti:
Ostohaluja on runsaasti mutta hallituksen toimet, kiristykset ja pankkien ahneus torppaa toiveet.
Ei siinä auta edes hinnan alennus jos ei saa lainaa. Ja lainaa ei saa ainakaan pks ellei molemmilla ole täysipäiväinen vakityö
Eikä keskituloisilla ole enää perusturvaa, kukaan ei voi ostaa asuntoa.
Ja me raukat, jotka on jumissa jo aiemmin ostamien kanssa.
Kohta tulee työttömyys, 8 viikkoa ansiosidonnaista ja asunto myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Asuntojen hinnat tippuu samalle tasolle mitä ne Venäjällä on.
Näin on käynyt ihmisten tuloillekin. Että en ihmettele että asuntokauppa on seis.
Toivottavasti välittäjä joutuu kärsimään nälästä kunnes tajuaa mennä oikeisiin töihin.
Joo olen katsellut että samat kämpät ollut kuukaudesta toiseen myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Hinnoissa 70 % ilmaa.
No jos rakennuskustannuksiin vertaa niin ei todellakaan ole.
Olin ostamassa toukokuulla mökkiä. Ihastuin yhteen ja tarjosin välittäjän kautta 7000e alle pyynnin. Ei lähtenyt myyjä edes neuvottelemaan.
Siellä se yhä roikkuu listoilla. Kirjoitan tätä uudelta mökiltäni. Sain sitten samalla rahalla sijainniltaan paljon paremman.
Kyllä se vain kannattaisi myydä silloin, kun joku haluaa ostaa. Jotkut myyjät saavat syyttää vain itseään.
Välittäjää kävi sääliksi, teki ison työn mutta joku jääräpää buumeri ei tehnyt edes vastatarjousta. Se oli siitä mökistä loistotarjous.
Vierailija kirjoitti:
Vuokralla on hyvä olla ei tarvi miettiä
Vuokralla asuminen tulee kalliiksi, jos miettii asiaa 30-40 vuoden aikajänteellä.
Ilmeisesti Turussa käy kauppa hyvin, kun olen kysynyt välittäjältä että milloin saisin nähdä erään asunnon, eikä vastaa mitään.
Eipä haittaa, kiinteistöllä on aina käyttöarvo. Ei ole kiire myydä, en välttämättä myy ikinä.
Hinnoissa 70 % ilmaa.