Miten joku nainen ei kelpaa miehille?
Jännä juttu. Toisilla niitä on tyrkyllä koko ajan.
-onnellisesti suhteessa
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mä olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme lyhyttä tapailusuhdetta, joista yksi vielä jatkuu
Joo joo me ollaan luettu sun saldot moneen kertaan. Lopeta jankutus.
Niin niin mutta tuosta näkee, että olen saanut munaa 2 vuoden aikana 45 eri mieheltä.
Mistä sä noi panemiset näet?
Miten sä edes saat laskettua tuosta yhteen 45 miestä?
Jotain vikaa lukutaidos
Mistä sä päättelit, että hänellä oli seksiä kaikkien kanssa ekoilla treffeillä? Siis heidänkin kanssaan, joille hän itse antoi pakit?
No jos katsoo tuolla Instagram Threadsissa sinkkuudestaan valittavia naisia, niin ei ole mitenkään epäselvää, miksi he ovat sinkkuja. Ja miehillä toki sama.
Vierailija kirjoitti:
Liian pienet munat
Luulin, että tissit. Hyvä etten ehtinyt vielä leikkaukseen, olisi mennyt rahat hukkaan!
Eikö ne yli 25-vuotiaat naiset eli ylivoimainen enemmistö naisista ollutkaan hyödytöntä ongelmajätettä kuten monet palstamiehet kertovat? Silloinhan aniharva nainen kelpaisi miehille.
"ei kelpaa miehille" tarkoittaa AINA "ei kelpaa tietynlaisille miehille"
Jolu syy kai siihenkin, että otsikosta unohdetaan aina tuo ihan olennainen osa?
Vierailija kirjoitti:
Liian pienet munat
Liian väljät kanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on ne geenit . On joko hyvät tai huonot. Naisilla huonompi juttu
M
No joo, jos naama on kuin mursulla ja vartalo kuin valaalla, niin tuskin on vientiä. :D m39
Mun kaveripiirissä ne kaikista helppo luonteisimmat ( jotka on aika valmiita kattoon mitä vaan käytöstä ) löytää helposti miehen, mutta ne keillä vaatimukset keskivertoo ylemmät saa myös miehiä mutta eivät itse kelpuuta helpolla. Sama pätee minua :D
Voi ap rassua, kun on kelvannut vain yhdelle miehelle, eikä miehille.
Eikös yksi mies riitä vai pitääkö panijoita olla useampikin?
Jos se "joka ei kelpaa" ei koskaan valita asiasta, niin ehkä hän ei vaan halua miestä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että kuka vaan kelpaa miehille. Jos ei ole mitään rimaa siis, niin eiköhän sitä joku äijä nurkkiin löydy.
Miksi kukaan haluaisi esim jonkun moringin nurkkiinsa?
Ei kai sillä vientiä taida ollakaan enää. Ja ennenkin oli vaan huumeidenkäyttäjien ja kodittomien keskuudessa.
Valitsi tarkoituksella että sai verkkoonsa kiinni orjuutettua
Siksi jos nainen on esimerkiksi ylipainoinen, tai joku muu ongelma. Miehilläkin on kriteerinsä, kuten naisilla. Jotkut eivät vaan tule löytämään sitä oikeaa, fakta. Onneksi elämälle voi silti keksiä muita tarkoituksia kuin kumppani.
Harha syntyy siitä, että naiset AINA jättävät mainitsematta että eivät kelpaa -tietynlaisille- miehille!
Jostain syystä se pitää aina ilmoittaa harhaanjohtavasti että ei kelpaa miehille!
Miksi, naiset?
Vierailija kirjoitti:
Harha syntyy siitä, että naiset AINA jättävät mainitsematta että eivät kelpaa -tietynlaisille- miehille!
Jostain syystä se pitää aina ilmoittaa harhaanjohtavasti että ei kelpaa miehille!
Miksi, naiset?
Tai no, kysyä sutkeita miksi sutkeilette- tietysti saa vain sutkeja vastauksia!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin joskus ihmettelin, että miksi en kelpaa. Enää en jaksa edes ihmetellä, olen sitten vaan yksin.
Sama :D
Kaikki parisuhteeni elämäni aikana ovat olleet sellaisia, että olen kelvannut parempaa odotellessa. Näin keski-iän lähestyessä sitä on mieluummin yksin, kuin olisi se "kuka tahansa".
En tiedä, miksi näin meni, mutta turhapa sitä kai on miettiä. Olisihan se mukavaa ollut löytää oikeasti rakkaudentäytteinen parisuhde, mutta yksinään oppii olemaan kun on kokemusta vain huonoista parisuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi, naiset?
Noinhan miehetkin tekee. Miksi, miehet?
Mä en kelpaa miehille, koska kuvittelen itse etten kelpaa. En siis uskalla lähestyä ketään, ja jos joku tekee aloitteen, en usko sitä aidoksi alotteeksi vaan että mies on vaan seksin perässä tai muuten kusettamassa mua.
Se on mun syyni miksen kelpaa miehille.
Mä olen ollut aina lyhyt ja leveä. Siis edestä päin kun katsoo, niin olen melkein yhtä leveä kuin pitkäkin. Sivusta jos katsoo, niin olen ohut lauta. Kasvot on kuin lettu, pyöreä tasainen levy ja vähän liian isot vartaloon verrattuna.Tähän kun lisäät ujouden, koulukiusaamisen jäljet ja kokemattomuuden miesten kanssa, niin arvaa vaan miksi en kelpaa.
Olen viisikymppinen kelpaamaton vanhapiika. Mun kelpaamattomuus lienee perua monen asian yhdistelmästä: tavanomainen ulkonäkö, erittäin introvertti, vakava/tosikko (tylsä, on jotkut sanoneet), kaverittomuus (ei kaveripiiriä jossa tavata miehiä), se etten ole koskaan välittänyt esim. yöelämästä missä minun nuoruudessani useimmat parit tapasivat. Minä olin koiran kanssa lenkillä tai nenä kiinni kirjassa, kun muut juhlivat, koska ei vaan napannut mieluisat yökerhot ja small talk satunnaisten kanssa.
Tähän vielä päälle se, etten ole koskaan niin paljoa parisuhdetta kaivannut, että olisin sellaista aktiivisesti etsinyt esim. deittipalveluista. Mun asenne oli, että joku tulee vastaan arjessa jos on tullakseen, jos ei niin ei haittaa. Ja eipä se kyllä haittaakaan, oikein tyytyväinen olen vanhanpiian elämääni edelleen. Enää en edes sopeutuisi kenenkään kanssa yhteen.