Miten joku nainen ei kelpaa miehille?
Jännä juttu. Toisilla niitä on tyrkyllä koko ajan.
-onnellisesti suhteessa
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on vaan norsuja. ne haluu ketä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaa RUMA jos tarjolla kauniita. Niinpä..
n51
Sun ikäluokka on jotenkin niin ulkonäkökeskeistä. Toisissa ihmissä arvioidaan pelkkää ulkonäköä.
On kolme- ja nelikymppisetkin. Rumiin ei useimmiten haluta tutustua. Saa kuulemma hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää "kelpaaminen". Ei suhteissa olla siksi että kelvataan vaan siksi että halutaan. Ja viihdytään. Molempien täytyy nauttia toisen seurasta. Ei muuten mikään toimi.
Mutta aina ei kelpaa niille jotka oikeasti haluaisi niin sitten otetaan joku sijoilta 2-50.
Häh? Jos en saa sitä ykköstä eli ihastustani, niin en mä ala kenenkään kanssa. Eikä mulla ole edes olemassa ketään sijoja 2-50, missä ne muka on ja keitä? Jos en saa ihastustani, odotan ensin niin kauan että tunteeni katoaa, sitten alan vasta katsella miehiä uudestaan.
Kuka haluaa tuollaisen ihastujan joka kiimoissaan ovuloinnin aikaan ihastuu kehen sattuu?
On se kumma, mikään ei kelpaa. Jos naisella on miehiä niin se on väärin, jos ei ole miestä niin sekin on väärin.
Jos en saa ykköstä niin en kyllä ota kakkostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää "kelpaaminen". Ei suhteissa olla siksi että kelvataan vaan siksi että halutaan. Ja viihdytään. Molempien täytyy nauttia toisen seurasta. Ei muuten mikään toimi.
Mutta aina ei kelpaa niille jotka oikeasti haluaisi niin sitten otetaan joku sijoilta 2-50.
Häh? Jos en saa sitä ykköstä eli ihastustani, niin en mä ala kenenkään kanssa. Eikä mulla ole edes olemassa ketään sijoja 2-50, missä ne muka on ja keitä? Jos en saa ihastustani, odotan ensin niin kauan että tunteeni katoaa, sitten alan vasta katsella miehiä uudestaan.
Kuka haluaa tuollaisen ihastujan joka kiimoissaan ovuloinnin aikaan ihastuu kehen sattuu?
Kuka haluaa tuollaisen miehen, joka puhuu noin rumasti naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä ihan sekaisin??? Miten sä sait tuosta väännettyä asian niin, että tuon kirjoittaja ihastuu kehen sattuu?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on vaan nirsoja. Ei ne haluu ketä vaan.
Sulle voi ehkä kelvata kuka tahansa nainen, mutta toi ei ole normaalia. Ihmiset haluaa kumppanin, jota kohtaan tuntee vetovoimaa, rakkautta, välittämistä jne.
Onko 18 senttiä pieni vai keskikokoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on vaan nirsoja. Ei ne haluu ketä vaan.
Sulle voi ehkä kelvata kuka tahansa nainen, mutta toi ei ole normaalia. Ihmiset haluaa kumppanin, jota kohtaan tuntee vetovoimaa, rakkautta, välittämistä jne.
Niin, mutta tärkeintä on että on hyvä Bärsse 🍑🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mä olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme lyhyttä tapailusuhdetta, joista yksi vielä jatkuu
Joo joo me ollaan luettu sun saldot moneen kertaan. Lopeta jankutus.
Niin niin mutta tuosta näkee, että olen saanut munaa 2 vuoden aikana 45 eri mieheltä.
Mistä sä noi panemiset näet?
Miten sä edes saat laskettua tuosta yhteen 45 miestä?
Jotain vikaa lukutaidossa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko säkin idiootti? 18cm on keskivertoa isompi. Todella tyhmä pitää ihmisen olla jos ei tuota tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on suosittuja kumppaneiksi ja ystäviksi, jotkut ei. Sellaista se elämä vaan on, ei siinä ole mitään kummallista.
Näinhän se on. Jotkut on jo lapsena suosittuja ja jotkut epäsuosittuja. Eikä se liity mitenkään ulkonäköön.
Miksi sitten suosituista todella moni on hyvännäköinen?
Mulla ei ainakaan ollut nuorena ketään miehiä tyrkyllä vaikka olin nätti ja hoikka. Olen vain todella estynyt ja ujo. Ainoastaan sosiaalisesti lahjakkailla naisilla jotka viihtyy porukoissa voi olla näitä miehiä tyrkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut itsesi nolaamisesta :D
Hienosti tehty. Ihan joka poika ei pysty tuohon noin vähälllä määrällä sanoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa tuollaisen miehen, joka puhuu n
Äitis just soitti ja sanoi Talk dirty to mee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko säkin idiootti? 18cm on keskivertoa isompi. Todella tyhmä pitää ihmisen olla jos ei tuota tiedä.
Äläs nyt. 18cm on tosi pieni esim hatun kooksi.
Vierailija kirjoitti:
Samat Juntit jotka ei voi sietää esim ulkomaalaisia tai sateenkaaripoppoota syrjii myös sinkkuja
Eli ne on jotain parinvaihtaja persuja.