Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin jo päättänyt etten ota yhtä miestä mutta

Vierailija
16.07.2024 |

palstalle tulin ja hän alkaa näyttää kultakimpaleelta palstan "miehiin" verrattuna?? voi ei en halua incelien vääristävän näkemystäni apua mikä on totuus??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

... otinkin kaksi?

Vierailija
2/9 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli noin, kun olin täällä paljon. Yks ikävänsävyinen tyyppi alkoi tuntumaan ihan kultakimpaleelta. No hänet olen ehtinyt kadottaa, kun olen palstaillut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen ihan varma, että yks ihminen joka oli mielestäni m u lkku, on jatkossa kultakimpale, jos tapaan. Palstan incel nimittäin on paljon pahempi ja häijympi. 

Vierailija
4/9 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan totuus ois se että mies väistäisi luodin, kun ei ottaisi sinua vaan jonkun esimerkiksi ulkomaisen naisen.

Vierailija
5/9 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan totuus ois se että mies väistäisi luodin, kun ei ottaisi sinua vaan jonkun esimerkiksi ulkomaisen naisen.

Inisevä inceli

Vierailija
6/9 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voit tietää, ettei tuo mies kiihoitu juurikin reilusti ylipainoisesta lyhyestä naisesta? Silloinhan tuo emakk... Nainen olisi vahvoilla, ellei jopa ykkösvaihtoehto.

Vierailija
7/9 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu häneen. Käykää syömässä, kävelyllä jne. Katso millainen mies hän on.

Vierailija
8/9 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle, näin miehenä on tullut valitettavasti päällimmäisenä ajatus suomalaisten naisten olevan käytännön tasolla lähes kaikkien, ylipainoisia, enlä tarkoita nyt hieman, vaan sairaalloisen ylipainoisia. Tämä ajatus vahvistuu kaikkialla missä ikinä liikunkin. Kaupoissa,kaduilla,kahviloissa,baareissa.. missä tahansa. Tavallaan en ole päättänyt että en enää koskaan ottaisi yhtään naista, mutta olen tiedostanut, että normaalin, tavallisen naisen löytäminen on lähes mahdotonta. Ei, en ole mitenkään vaativa tai ronkeli mies, vaan tyytyisin ihan tavalliseen 170 /70-76 kokoiseen naiseen jolla olisi B/C kokoiset tuiki tavalliset rinnat. Se, että sellaisia ei yksinkertaisesti ole on tehnyt minut surulliseksi. Ymmärrän sinua ap siinä mielessä, että etsit unelmaasi, mutta tuollainen henkinen onaniointi ei ole sopivaa tälle foorumille joten ilmiannoin sessiosi ylläpidolle. 

Vierailija
9/9 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle, näin miehenä on tullut valitettavasti päällimmäisenä ajatus suomalaisten naisten olevan käytännön tasolla lähes kaikkien, ylipainoisia, enlä tarkoita nyt hieman, vaan sairaalloisen ylipainoisia. Tämä ajatus vahvistuu kaikkialla missä ikinä liikunkin. Kaupoissa,kaduilla,kahviloissa,baareissa.. missä tahansa. Tavallaan en ole päättänyt että en enää koskaan ottaisi yhtään naista, mutta olen tiedostanut, että normaalin, tavallisen naisen löytäminen on lähes mahdotonta. Ei, en ole mitenkään vaativa tai ronkeli mies, vaan tyytyisin ihan tavalliseen 170 /70-76 kokoiseen naiseen jolla olisi B/C kokoiset tuiki tavalliset rinnat. Se, että sellaisia ei yksinkertaisesti ole on tehnyt minut surulliseksi. Ymmärrän sinua ap siinä mielessä, että etsit unelmaasi, mutta tuollainen henkinen onaniointi ei ole sopivaa tälle foorumille joten ilmiannoin sessiosi ylläpidolle. 

Sinulle onanointi onkin varmasti tuttua, ystävällisin terveisin Ap