Miten joku nainen ei kelpaa miehille?
Jännä juttu. Toisilla niitä on tyrkyllä koko ajan.
-onnellisesti suhteessa
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökää vähemmän niin kelpaatte.
Älä lässytä. Mulla on mies.
Ja minulla ei ole ollut moneen vuoteen. Bmi 19.
Sitten olet liian vanha.
Jos tapailee omanikäisiään, niin ei voi olla liian vanha. Eri
Luulen että kuka vaan kelpaa miehille. Jos ei ole mitään rimaa siis, niin eiköhän sitä joku äijä nurkkiin löydy.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on säälittävää jos nainen ei löydä miestä itselleen. 🤣 täytyy olla melkoinen navettapiika
no sinkkumiesten taso on aika heikkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sit tää viesti ei ehkä ollut sulle. Paitsi jos suhteessa turvotat ittes ihannepainoon niin seuraavalle et enää kelpaa.
Mun mielesä kyse ei ole mistään kelpaamisesta vaan siitä että löytyy henkisesti ja fyysisesti itselle sopiva tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Ootko huomannut, että toiset tykkää vähän pulleammista ihmisistä.
Miksi ottaa RUMA jos tarjolla kauniita. Niinpä..
n51
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa miehekseen jonkun akkamaisen painonvartijan ja kilojen kyttääjän 😂
Miten joku nainen ei kelpaa miehille?
Oh-hoh mikä otsikko!
Minkälaisina pidät miehiä?
Totta kai on miehiä joille kelpaa kuka vaan xx-kromosomia kantava yksilö, mutta uskon kyllä että valtaosa kuitenkin jonkinlaista valintaa tekee.
Itse naisena teen valintaa. Minulla on tietyt mieltymykset ja sen lisäksi suosin kyllä takuuvarmasti miehiä jotka herättävät minussa mielenkiintoa sekä viestittävät sellaisia ominaisuuksia jotka ovat minulle parisuhteessa tärkeitä.
Ja näin uskon olevan valtaosan miesten kohdalla myös.
Kyllä sen toisen sukupuolen edustajan täytyy jollakin tapaa olla luokseenkutsuva. Sille pienelle osalle jotka haluavat vain kukasta kukkaan hyppimistä tietysti kaikki kiiltävä pinta on houkuttelevaa. Muusta ei ole väliäkään. Näin niin miesten kuin naistenkin puolelta.
Mutta jos ollaan vähän enemmän "tositarkoituksella" liikkeellä täytyy siinä jo olla paljon muutakin. Jos toinen on epävarma, ei pidä itsestään, viestittää negatiivista omakuvaa, ei se kyllä puoleensa vedä. Voiton vie he jotka ovat myönteisiä, iloisia, avoimia jne. Sellainen ihminen kiinnostaa jos sitten se toinenkin ei ole itseään vihaava pessimisti.
Tiedän paljon naisia ja miehiä jotka ovat hyvinkin onnellisessa parisuhteessa vaikka eivät Miss Suomi tai Mr Suomi kisaa voittaisikaan. Heissä on vetovoimaa ja he säteilevät sellaista energiaa että heidän kanssaan on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sit tää viesti ei ehkä ollut sulle. Paitsi jos suhteessa turvotat ittes ihannepainoon niin seuraavalle et enää kelpaa.
Viddu sä oot seko. Ja me ei erota.
Vierailija kirjoitti:
n51
Sun ikäluokka on jotenkin niin ulkonäkökeskeistä. Toisissa ihmissä arvioidaan pelkkää ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että kuka vaan kelpaa miehille. Jos ei ole mitään rimaa siis, niin eiköhän sitä joku äijä nurkkiin löydy.
Miksi kukaan haluaisi esim jonkun moringin nurkkiinsa?
Aika monet meistä kypsempään ikään ehitineistä ja taloudellisesti vakaan aseman saavuttaneista naisista emme koe miestä mitenkään välttämättömäksi elämässä. Ja kun hormonit ei muutenkaan hyrrää niin, että hirvittävän helposti enää rakastuisi tai ihastuisi, niin on mukavampaa olla itsellinen.
Luonnevika
+100kg
Lyhyet hiukset
Kaikki kelpaa jollekin mutta joku ei kelpaa kaikille. Sama se on miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n51
Sun ikäluokka on jotenkin niin ulkonäkökeskeistä. Toisissa ihmissä arvioidaan pelkkää ulkonäköä.
Ja ovat jo +50 v itse. 😄😉
Että onko varaa enää tehdä niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi esim jonkun moringin nurkkiinsa?
Ei kai sillä vientiä taida ollakaan enää. Ja ennenkin oli vaan huumeidenkäyttäjien ja kodittomien keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on suosittuja kumppaneiksi ja ystäviksi, jotkut ei. Sellaista se elämä vaan on, ei siinä ole mitään kummallista.
Näinhän se on. Jotkut on jo lapsena suosittuja ja jotkut epäsuosittuja. Eikä se liity mitenkään ulkonäköön.
Niinpä. Ei ole varaa valita. Olen sitte ilman.