Miten joku nainen ei kelpaa miehille?
Jännä juttu. Toisilla niitä on tyrkyllä koko ajan.
-onnellisesti suhteessa
Kommentit (143)
Minulla on hyvännäköinen tuttu, jolle riittää jonossa miehiä tarjolle, vaikka hän on vakisuhteessa. Hän ei ole suoraan sanottuna mitenkään mukava ihminen, on aika itsekäs ja miehille usein tyly, omalleenkin. Tyypissä ja ulkonäössä on vain sellaista vetovoimaa, mitä miehet eivät voi vastustaa. Mitä tämä kertoo miehistä ja siitä, millä kriteerillä ne naiset heille kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Osalle naisista kelpaa mikä retku hyvänsä jos sitä nyt suinkin voi (hyvällä tahdolla) nimittää "mieheksi"
Yh hoo naisille kelpaa. Ainakin on lasten tekijäksi kelvannut. Tämä ihan vaan päätelmänä siitä, miten kamalia ovat lukemattomien exiensä olleen. Hämmentävää tuossa on vain se, että miten nuo virheettömät yh hoot ovatkin tehneet niin isoja virheitä? Ja vielä niin monen miehen kanssa??
Varmaan vaikeeta löytää, joku hyvä sauma jörnimiselle. Oma mies pitää korvata jollain sovelluksella.
Ite oon melko ruma ja kauhea vartalo. Siinä suurimmat syyt miksi olen yksin. Helpompi elää ja olla kun ei edes haaveile parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökää vähemmän niin kelpaatte.
Älä lässytä. Mulla on mies.
Ja minulla ei ole ollut moneen vuoteen. Bmi 19.
Sitten olet liian vanha.
Miten voit olla noin typerä ja lapsellinen? Monella ylipainoisella on parisuhde. Moni on löytänyt uuden parisuhteen vanhemmalla iällä. Oma isoisäni oli yli 70v kun aloitti uuden parisuhteen ja oli melkein 90v kun menivät naimisiin.
Christiiina kirjoitti:
Mä olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme lyhyttä tapailusuhdetta, joista yksi vielä jatkuu
Joo joo me ollaan luettu sun saldot moneen kertaan. Lopeta jankutus.
Se on joko psykopaati tai persu. Varmimmin molempia ja haisee sillille.
Tarkoitatko että useista itsensä tyrkytys-yrityksistä huolimatta kaikki miehet sanovat ei?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvännäköinen tuttu, jolle riittää jonossa miehiä tarjolle, vaikka hän on vakisuhteessa. Hän ei ole suoraan sanottuna mitenkään mukava ihminen, on aika itsekäs ja miehille usein tyly, omalleenkin. Tyypissä ja ulkonäössä on vain sellaista vetovoimaa, mitä miehet eivät voi vastustaa. Mitä tämä kertoo miehistä ja siitä, millä kriteerillä ne naiset heille kelpaavat.
Tunnen myös yhden naisen, jolla on lievästi sanottuna hankala luonne, eikä ole mikään kaunotarkaan. Silti on aina miesystävä, ei juurikaan sinkkuna ole ollut. Hän on keski-ikäinen ja hyvätuloinen, eivätkä ne miehetkään mitään tyhjätaskuja ole olleet. Jotain hänessä siis on, mikä kiehtoo miehiä. Sanonta: Hullulla akalla on aina mies.
Miksi teidän läskien naisten suista toistuu aina lause, että kaunis nainen on aina luonteeltaan jollakin tavoin huonompi kuin te ämpäri rumat naiset? Minusta tuo ulkonäön perusteella ihmisten arvostelu on merkki vähemmän hyvästä luonteesta ja teidän ilkeydestänne. Se tekee teistä rumia sekä sisältä, että päältä. Miehille jää tuolla perusteella vain 2 vaihtoehtoa. A.) Valita ruma ja ilkeä nainen. Tai B.) Kaunis ja ilkeä nainen.
Mutta sivistyneenä miehenä tiedän olevan myös vaihtoehdon C.) Kaunis, rakastettava upealuonteinen nainen.
En tiedä vielä missä, mutta sen tiedän ettei sitä teidän pahanilkisten läskien joukoista löydy.
Vierailija kirjoitti:
Tää "kelpaaminen". Ei suhteissa olla siksi että kelvataan vaan siksi että halutaan. Ja viihdytään. Molempien täytyy nauttia toisen seurasta. Ei muuten mikään toimi.
Kelvata = olla kyllin hyvä, sopia, soveltua; olla mieluinen, riittää, vastata, piisata, käydä päinsä, olla hyväksyttävää, välttää, tyydyttää, menetellä
Kelvata eli olla mieluinen on varmaankin edellytys hyvälle suhteelle, mutta, jos kelpaamisella taas tarkoitetaan välttää, menetellä niin se taas ei kuulosta hyvältä suhteelta ollenkaan. Ja mitä nyt kukakin sitten tarkoittaa? Ymmärtäisin niin, että ap tarkoitti ettei kumpikaan noista edellisistä toteudu (eli ei kelpaa hyvällä eikä huonolla tavalla)?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että kuka vaan kelpaa miehille. Jos ei ole mitään rimaa siis, niin eiköhän sitä joku äijä nurkkiin löydy.
No eihän nyt kukaan nainen mitään äijää omiin nurkkiinsa ota. Riesaksi makaamaan ja pllua vinkumassa. Ei ikinä,!!!!
Vierailija kirjoitti:
Se on joko psykopaati tai persu. Varmimmin molempia ja haisee sillille.
Siis se mies.
Onneksi ei tarvitse kelvata enää eikä kiinnostakaan. Kai niitä tarvittavat kriteerit täyttäviä riittää muutenkin joka miehelle.
Samat Juntit jotka ei voi sietää esim ulkomaalaisia tai sateenkaaripoppoota syrjii myös sinkkuja
Vierailija kirjoitti:
Miksi teidän läskien naisten suista toistuu aina lause, että kaunis nainen on aina luonteeltaan jollakin tavoin huonompi kuin te ämpäri rumat naiset? Minusta tuo ulkonäön perusteella ihmisten arvostelu on merkki vähemmän hyvästä luonteesta ja teidän ilkeydestänne. Se tekee teistä rumia sekä sisältä, että päältä. Miehille jää tuolla perusteella vain 2 vaihtoehtoa. A.) Valita ruma ja ilkeä nainen. Tai B.) Kaunis ja ilkeä nainen.
Mutta sivistyneenä miehenä tiedän olevan myös vaihtoehdon C.) Kaunis, rakastettava upealuonteinen nainen.
En tiedä vielä missä, mutta sen tiedän ettei sitä teidän pahanilkisten läskien joukoista löydy.
Miksi sä yleistät noin typerästi ja lapsellisesti?
Mä olen reilusti ylipainoinen enkä koskaan ole väittänyt, että kauniit naiset ovat luonteeltaan huonompia. Ylipaino ei myöskään tarkoita sitä, että ihminen on ruma, ilkeä ja pahanilkinen. On monia kasvoista kauniita ylipainoisia naisia ja vastaavasti vähemmän kauniita hoikkia naisia.
Sä itse arvostelet todella rumasti ylipainoisia, että mitäs se kertoo sun luonteesta?
Naiset on vaan nirsoja. Ei ne haluu ketä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mä olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme lyhyttä tapailusuhdetta, joista yksi vielä jatkuu
Joo joo me ollaan luettu sun saldot moneen kertaan. Lopeta jankutus.
Niin niin mutta tuosta näkee, että olen saanut munaa 2 vuoden aikana 45 eri mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on vaan norsuja. Ei ne haluu ketä vaan.
Vaan koko yhteisön yhteiseen juoruiluun.
Näinhän sitä syntyy kiusaaminenkin. 🖤