Miten joku nainen ei kelpaa miehille?
Jännä juttu. Toisilla niitä on tyrkyllä koko ajan.
-onnellisesti suhteessa
Kommentit (143)
Osalle naisista kelpaa mikä retku hyvänsä jos sitä nyt suinkin voi (hyvällä tahdolla) nimittää "mieheksi"
Miten jotkut miehet ei kelpaa naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin joskus ihmettelin, että miksi en kelpaa. Enää en jaksa edes ihmetellä, olen sitten vaan yksin.
Minä kelpasin vaan ihan väärille tyypeille. Sitten lopetin deittailun enkä aio pariutua, mulle riitti.
Surullista jos lähtökohta on ottaa se jolle kelpaa eikä sitä joka kelpaa itselle.
Vierailija kirjoitti:
Osalle naisista kelpaa mikä retku hyvänsä jos sitä nyt suinkin voi (hyvällä tahdolla) nimittää "mieheksi"
Ne on läheisriippyvaisia vailla tervettä itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Syökää vähemmän niin kelpaatte.
Älä lässytä. Mulla on mies.
Tää "kelpaaminen". Ei suhteissa olla siksi että kelvataan vaan siksi että halutaan. Ja viihdytään. Molempien täytyy nauttia toisen seurasta. Ei muuten mikään toimi.
Jotkut on suosittuja kumppaneiksi ja ystäviksi, jotkut ei. Sellaista se elämä vaan on, ei siinä ole mitään kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Tää "kelpaaminen". Ei suhteissa olla siksi että kelvataan vaan siksi että halutaan. Ja viihdytään. Molempien täytyy nauttia toisen seurasta. Ei muuten mikään toimi.
Mutta aina ei kelpaa niille jotka oikeasti haluaisi niin sitten otetaan joku sijoilta 2-50.
Mä oon niin joustamaton veemäinen akka, että en jaksa just ketään. En yhtään ihmettele, ettei mustakaan vastaavasti pidetä.
Vielä kun ikää tulee lisää ja vähäkin joustavuus ja miellyttävyys karisee. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minulla ei ole ollut moneen vuoteen. Bmi 19.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minulla ei ole ollut moneen vuoteen. Bmi 19.
Sitten olet liian vanha.
Ne on ne geenit . On joko hyvät tai huonot. Naisilla huonompi juttu
M
Vierailija kirjoitti:
Surullista jos lähtökohta on ottaa se jolle kelpaa eikä sitä joka kelpaa itselle.
No tämäpä. Kyllä suhteeseen tarvitaan kummankin halu ja tahto. En edes kykeni parisuhteeseen, jossa en olisi rakastunut puolisoni tai kyse olisi kämppissuhteesta.
Tiedän, että kelpaisin.
Olisin nuorempana kelvannut usealle varatullekin.
Olen vaan liian introvertti ja suhteenalut ovat kaatuneet aina siihen.
Ja etsin jotakin erityistä, en ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on ne geenit . On joko hyvät tai huonot. Naisilla huonompi juttu
M
No joo, jos naama on kuin mursulla ja vartalo kuin valaalla, niin tuskin on vientiä. :D m39
Mä olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme lyhyttä tapailusuhdetta, joista yksi vielä jatkuu
Vieraskirjoitti:
Sitten olet liian vanha.
Ei ikä vaikuta. 🤣
Määrittele tämä joku. Vai etkö osaa?
Minäkin joskus ihmettelin, että miksi en kelpaa. Enää en jaksa edes ihmetellä, olen sitten vaan yksin.