Sain pakit eräältä mieheltä sen takia, että mulla on lapsi
Kommentit (91)
Kyllähän äidillä on eri määrä aikaa, energiaa ja resursseja miehelle ja miehen mahdollisille jälkeläisille, kuin sinkulla. Ihan yhtä lailla kun pariutumiseen vaikuttaa hiusten väri, varallisuus, kyvyt, ulkonäkö, vaikuttavat lapsetkin. Sellaista se on
No, mitäpä tuosta. Ei maailma yhteen mieheen kaadu. Jos kyseinen yksilö ei halunnut naista jolla on lapsi, niin hän ei ollut sinua varten. Eteenpäin elävän mieli.
Ihan hyvä syy. Jos lapset ei kiinnosta, niin ethän sinä sellaista kumppania voi itsellesi harkitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tästä yllättynyt?
Lähinnä kai olen yllättynyt siitä, ettei mies vaivautunut lukemaan tätä tietoa profiilistani vaan se tuli hänelle yllätyksenä.
Ap
No en mää ainakaan haluaisi käyttää rahaa tai aikaa jonku toisen porsimaan pentuun.
Sori, olet ilman muita miehiä ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
No en mää ainakaan haluaisi käyttää rahaa tai aikaa jonku toisen porsimaan pentuun.
Äläkkä unohda että tuskin hän kykenee sitoutumaan sinuun jos ei kyennyt sitoutumaan lapsen isäänkään.
Vierailija kirjoitti:
No, mitäpä tuosta. Ei maailma yhteen mieheen kaadu. Jos kyseinen yksilö ei halunnut naista jolla on lapsi, niin hän ei ollut sinua varten. Eteenpäin elävän mieli.
Elävä mieli tulee kohtamaan deja vun.
Loppupeleissä miehistä on enemmän harmia kuin iloa. Näin se vaan on.
Ihan normaali mies. Löytyy toki niitäkin jotka haluaa elättää toisen miehen lasta.
Älä välitä, kyllä maailmaan miehiä mahtuu. Yksi kun menee, niin seuraava jo tulee.
Riippu lapsen iästä, antaisinko pakit. Jos se on joku angstinen teini niin ei kiitos, olen omani jo kasvattanut.
Valintojen maailma. Hän teki valintansa. Aina ei natsaa.
Noin olisin olettanutkin, jos minulle olisi annettu tällainen alkutilanne, ja olisi pitänyt veikata lopputulosta.
Eiköhän jokainen lapseton, joka toivoo joskus omia lapsia, etsi ensisijaisesti lapsetonta puolisoa.
Tiedän että tämänkin ketjun tarkoitus, jälkeen kerran, on päästä haukkumaan eronneita äitejä. Ja että jälkeen kerran moni innoissaan sen tulee tekemään. Antakaa palaa vaan, päästäkää taas pahimmat höyryt ulos.