Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukutko puolisosi kanssa samassa sängyssä vai eri sängyissä vai jopa eri huoneissa?

Vierailija
14.07.2024 |

Itse nukun eri huoneessa puolison kanssa. Meillä on eri rytmit ja muutenkin ahdistaisi nukkua, jos toinen olis ihan siinä kyljessä kiinni. 

Puoliso kyllä tahtois että nukuttais samassa sängyssä. 

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen nukkuu yläkerrassa ja toinen alakerrassa. En kestä sitä kuorsausta ja valvon muutenkin pidempään ja herään myöhemmin. 

Mistä kummasta sitä tietää, että joku kuorsaa, jos nukkuu itsekin.

Mies on vuoro töissä, herää aamun klo 6 vuoroonsa, vähän ennen viittä.

En edes tiedä kun  mies herää ja nousee, juo kahvit ja lähtee ajamaan työpaikalleen.

Siispä sinä saatat olla se kuorsaaja ja nukut hyvin sikeästi. Herkkäuninen herää jopa toisen kääntymiseen.

Vierailija
22/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuorsaan ja puolisoni puhisee sekä nukkuu levottomasti. Nukumme eri huoneissa ja molemmat ovat tyytyväisiä. Läheiset kanssakäymiset tapahtuvat aamulla, kun jompikumpi hipsii toisen petiin vierailulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yli 10v nukuttu eri sängyissä ja huoneissa. Mies kuorsaa ja narskuttaa hampaita, ei auta korvatulpatkaan. 

Oon myös herkkäuninen, kun mies aamulla nousee esim aamuvuoroon, herään helposti siihen. Tämä siis huomattu joskus aikoinaan kun kokeiltiin nukkua samassa sängyssä.

Vierailija
24/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi pitää kättä pillun päällä jos eri sängyt tai huoneet???!!

Mä pidän tissin päällä vaikka ollaan eri sängyissä ja sänkyjen väli on noin metrin verran. Muijalla perinteiset synnyttäneen naisen riipputissit niin aamuisin saan olla tarkkana etten astu niiden päälle kun ne lojuu siinä lattialla.

Vierailija
25/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri sängyissä nukkuminen on eron ensimmäisiä, hiljaisia singnaaleja.

Nope, ollaan nukuttu erillään viimeiset 10 vuotta ja yhdessä oltu 30 vuotta. Läheisyydestä huolehdimme kun olemme hereillä.

Vierailija
26/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen kymmenen vuoden yhdessä nukkumisen jälkeen on aika siirtyä vähitellen eri peteihin, ehkä tulevaisuudessa eri huoneisiinkin. Parkinsonia sairastava puoliso huiskii ja taistelee unissaan minua kohden niin että välillä sattuu, yleisimmin vaan pelästyn ja säpsähdän hereille. 

Toivoisin, että hartaimmat yhdessäanukkumisen pyhittämät rakastavat puolisot eivät aivan oitis meitä tuomitsisi eroavaksi pariskunnaksi. Olemme pariskunta, olemme yhdessä, rakastamme toisiamme, kunnioitamme toisiamme. Kunnioitamme myös toistemme unta. Mikä oli vaikeaa? Varmaan se pelko oman parisuhteen lujuudesta? Sekö saa tuomitsmaan muita? 

Vierailija
27/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän tissin päällä vaikka ollaan eri sängyissä ja sänkyjen väli on noin metrin verran. Muijalla perinteiset synnyttäneen naisen riipputissit niin aamuisin saan olla tarkkana etten astu niiden päälle kun ne lojuu siinä lattialla.

Tuo on yksi syy miksi rakastan B kupin rintoja. C kuppikin on vielä primaa, mutta loput on sitten sellaisia rimpuloita ja vähän sinnepäin olevia.

Vierailija
28/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.itahame.fi/uutissuomalainen/6846370

Samassa vai eri sängyssä? Yhdessä nukkuminen ei ole hyvän parisuhteen tae.Joillekin pariskunnille eri sängyissä ja huoneissa nukkuminen voi olla osoitus välittämisestä.

Vierailija
29/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantoi ja synnytti kuitenkin sinulle lapset, jos siis oot niiden isä.

Vierailija
30/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yksi syy miksi rakastan B kupin rintoja. C kuppikin on vielä primaa, mutta loput on sitten sellaisia rimpuloita ja vähän sinnepäin olevia.

No älä! Eukolla on sellaiset tupla Deet ja niitä saa kokoajan varoa. Sellasella kun osuu toista päähän niin se on henki pois samantien.

Vierailija
31/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa. Ei ole muuta mahdollisuuttakaan. Mutta kieltämättä nukun paremmin kun mies on yön töissä, ei tarvitse töniä häntä kuorsauksen vuoksi eikä kaivaa korvatulppia kaapista.

Jos mies on kotona niin mennään aina samaan aikaan nukkumaan. Ja aina nukahdetaan käsi kädessä 😄

Vierailija
32/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan eri huoneissa mutta sängyt on seinän vastakkaisilla puolilla. Porasin siihen seinään reiän niin vaimokulta saa siitä sitten lutkuttaa..

Vierailija
33/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset kuorsaa, ne kehrää.

Vierailija
34/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö teillä?

Meillä alkoi välit rakoilla kun muutimme yhteen ja yritimme nukkua samassa sängyssä. Mies kuorsaa helvetin kovaa ja rapsuttaa itseään (atopia) niin että sänky heiluu. Itse taas herään pieniinkin ääniin ja häiriöihin.

Siinä ei romantiikka juurikaan kukkinut kun nukuin maks. 3h yössä. Puolisokin ärtyi kun tönin monta kertaa yössä kääntämään kylkeään.

Siirryimme siis eri sänkyihin ja hyvin levänneinä palasimme takaisin tyytyväiseen parisuhteeseen.

Onneksi osaamme harrastaa seksiä muulloinkin kuin nukkuessa! ;)

Vierailija
35/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa sängyssä olemme nukkuneet aina.Nukumme aina joko sylikkäin tai väh.käsi kädessä.

Vierailija
36/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa. Ei ole muuta mahdollisuuttakaan. Mutta kieltämättä nukun paremmin kun mies on yön töissä, ei tarvitse töniä häntä kuorsauksen vuoksi eikä kaivaa korvatulppia kaapista.

Jos mies on kotona niin mennään aina samaan aikaan nukkumaan. Ja aina nukahdetaan käsi kädessä 😄

Jatkan, keväällä jossain kohtaa mies nukkui tosi levottomasti ja valvoin sen takia monet yöt. Käänsi kylkeä jotenkin "raivokkaasti" ja heräsin siihen,ja juuri kun sain nukahdettua niin mies riehui toiselle kyljelleen ja heräsin taas. Onneksi se on nyt helpottanut. Kuorsaa kyllä paljon, kyljelläänkin, narskuttaa hampaitakin mutta siihen olen tottunut.

Vierailija
37/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne kyllä hiton sexyt .

Vierailija
38/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oltais erottu varmaan vuosia sitten jo, jos jouduttaisiin pakosta yrittää nukkua samassa huoneessa. Mulla tosi pahoja univaikeuksia ja ihan omat rytmit ja aikataulut, ja lämpötila. 

Eri kerroksissa nukutaan siis. 

Vierailija
39/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneissa. Alussa nukuttiin yhdessä mutta lapsen syntymisen jälkeen minusta tuli niin herkkäuninen ettei yhdessä nukkuminen enää onnistunut. Lomilla joudumme pakon edestä nukkumaan samassa sängyssä (hotellit/sukulaiset) ja se tietää minulle unettomia öitä. Miehelle kyllä sopisi yhdessä nukkuminen koska hän nukkuu kuin tukki. Parisuhdetta ei hoideta öisin kun nukutaan, siihen löytyy muita hetkiä. 

Vierailija
40/120 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nukkuessakin pitää olla pillussa kiinni.

Yritä hyvä mies antaa sille vaimoraukalle edes hetken rauha. Älkää, jos joku roikkuu koko ajan perseessä kiinni.

Jos on pakko yötkin roikkua jossakin kiinni, niin käytä välillä sitä omaa kauhukahvaasi.