Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni illanvietto naispuoleisen ystävänsä kanssa

Vierailija
14.07.2024 |

Mieheni lähti pari tuntia sitten viettämään iltaa naispuoleisen ystävänsä kanssa. Ovat ystävystyneet työn kautta. Itselleni tämä olisi muuten ihan täysin ok, jos kyseessä olisi miespuolinen ystävä, mutta en voi sille mitään että nyt epäilykset mahdollisesta pettämisestä heräsivät. :( Mieheni mukaan ovat siis kyllä 100% varmuudella vain ystäviä, mutta miten tästä voi olla varma kun kyseessä on nainen?

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat aina tapauskohtaisia juttuja. Olen itse tutustunut kahteen (aviossa) olevaan mieheet töiden kautta ja meistä tuli hyviä ystäviä. Kummankin kanssa olin monta vuotta 100 % ystävä. Toinen on edelleen paras ystäväni, toinen on nykyinen aviomieheni.

Vierailija
22/118 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ookoo itselle. Epäkunnioittavaa omaa kumppania kohtaan aloittaa suhteen aikana uusia kahdenkesken-kaveruuksia vastakkaista sukupuolta olevien kaverien kanssa (tai samaa, jos ei ole hetero). Vanhojen kaveruuksien ylläpito eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siitä voikaan olla koskaan täysin varma. Voit vain luottaa tai olla luottamatta.

Olen kerran ollut itse vastaavassa tilanteessa silloisen avopuolisoni kanssa, sillä erotuksella että hän kävi parhaan ystävänsä puolison kanssa ajoittain kahvilla. Ihan vain kahvilla kahvilassa, ei mitään ihmeellistä. Jossain vaiheessa minua alkoi häiritä, kun avokki halusi perua jonkin meidän yhteisen menon, kun se olisi mennyt sovitun kahvittelun kanssa päällekkäin. Hän vakuutti ja vannoi, että kyse on 100% kaveruudesta, vähän jopa ärsyyntyi kun kehtasin kyseenalaistaa heidän välejä.

Sitten tuli vappu ja illanistujaiset avokin parhaan ystävän luona. Alkoholia tuli otettua, ja loppuillasta illan isäntä sai puolisonsa kiinni kirjaimellisesti housut kintuissa minun avokkini kanssa. Siinä päättyi useampi ihmissuhde kerta heitolla.

Tuon jälkeen en ole enää pystynyt ryhtymään parisuhteisiin sellaisten miesten kanssa, jotka eivät näe mitään ongelmaa käydä naispuolisten ystäviensä kanssa kahdestaan viettämässä aikaa ollessaan itse parisuhteessa.

Vierailija
24/118 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ookoo itselle. Epäkunnioittavaa omaa kumppania kohtaan aloittaa suhteen aikana uusia kahdenkesken-kaveruuksia vastakkaista sukupuolta olevien kaverien kanssa (tai samaa, jos ei ole hetero). Vanhojen kaveruuksien ylläpito eri asia.

Voi miesparka :( Ei yhden yhtä ystävystä!

Vierailija
25/118 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen melkeinpä suurin osa kavereista naispuolisia... Kunnes haksahdin yhteen epävakaaseen narsisti pseudoballerinaan joka melkein tuhosi elämäni. 

En nyt sano etteikö miehesi voisi olla pettäjä, mutta teet itsellesi karhunpalveluksen jos rupeat heti mustasukkaiseksi. 

M30

Vierailija
26/118 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas surullista kun ihmisellä ei voi kavereita olla :D

Vierailija
27/118 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään sillä miehellä on muukin kuin ystävyys mielessä...

Vierailija
28/118 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa voi käydä kahvilla tai lounaalla, mutta illallinen on liikaa. Tavata voi myös illanvietoissa, jos mukana on muita kavereita. 

Vierailija
29/118 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. Soita mies kotiin ja aseta rajat.

Mitä ihmettä rajat..sehän on aikuinen mies , eikä teini?

Ei ole äiti vaan vaimo .

Vierailija
30/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sika. Ei parisuhteessa oleva mies käy missään toisen naisen kanssa ilman että sinä tai tämän naisen puoliso on mukana. 

Niin ei vain tehdä. 

Vierailija
31/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoiko miehesi treffit? Jos maksoi niin varmaan sai myös vastinetta.

Vierailija
32/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ollut miesystävää joka ei olisi vähintään halunnut seksiä. Ja sitten en lainkaan ymmärrä miksi se työpaikalla yhdessä vietetty aika ei riitä, että pitää vielä töidenkin jälkeen nähdä. On muuten sellainen kysymys kuinka paljon mies käy treffeillä sinun kanssa? Kuitenkin vietätte hereillä ollessa hieman vähemmän aikaa yhdessä kuin hän tämän työkaverinsa kanssa. 

Vierailija
33/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies ja nainen ovat eri sukupuolia niin heidät on luotu harrastamaan seksiä keskenään.

Vierailija
34/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on nainen tosi hyvänä ystävänä, miksiköhän mies ei voi kutsua sitä sinne kotiinsa, niin vaimokin voisi hengailla hänen kanssaan. Käyhän siellä miehen äijäkaveritkin.  

Vierailija
35/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmiset oikeasti näin sairaan mustasukkaisia? Aihetta on vasta, jos on aihetta, jos avoimesti kertoo niin eihän tuossa nyt vielä ole mitään kiukuttelun syytä. 

Vierailija
36/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat aina tapauskohtaisia juttuja. Olen itse tutustunut kahteen (aviossa) olevaan mieheet töiden kautta ja meistä tuli hyviä ystäviä. Kummankin kanssa olin monta vuotta 100 % ystävä. Toinen on edelleen paras ystäväni, toinen on nykyinen aviomieheni.

Aivan varmasti, eli toinen roikkuja sai sinut ja toinen jäi odottamaan vuoroaan. Ihan oikeasti nämä kyttää vaikka vuosikymmeniä omaa vuoroaan. 

Vierailija
37/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ystäviä voi olla molemmissa sukupuolissa. Mutta voihan sitä esitellä puolisolle sen vastakkaista sukupuolta olevan kaverin ja viettää joskus aikaa porukallakin, niin ei jää epäselvyyksiä. Jos ei ole mitään piiloteltavaa tai salattavaa niin mikä on ongelma? 

Pettäjää ei voi estää rajoittamalla kaverisuhteita, jos joku haluaa pettää niin kyllä se keinot keksii.

Vierailija
38/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihmiset oikeasti näin sairaan mustasukkaisia? Aihetta on vasta, jos on aihetta, jos avoimesti kertoo niin eihän tuossa nyt vielä ole mitään kiukuttelun syytä. 

Kokemus on osoittanut, että kun ei ole "sairaan mustasukkainen" niin sillä miehellä on lukuisia seksikumppaneita suhteen aikana ja sivusuhteita. Ehkä se ei ole kuitenkaan mustasukkaisuutta vaan ihan tervettä järjenkäyttöä. Ap vaistoaa kyllä, että jokin ei ole ok. Sairaalloisen mustasukkaiset ihmiset sitten erikseen, heidän tapoihinsa kuuluu muukin kuin vain pelkkä mustasukkaisuus, josta tässä ei ole kyse.

Vierailija
39/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kahdestaan treffaavat? Kuulostaa oudolta. 

Vierailija
40/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eli panohommiksi meni myös tuo "ystävyys".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän