Jännittää ihan kamalasti ladata deittisovellukset
Olen ollut pitkään sinkkuna, ja usemman vuoden ajan yrittänyt etsiä kumppania mm. deittisovelluksista. Nyt ollut parin kuukauden tauko ja nyt aion ladata sovellukset uudestaan, toivottavasti viimeistä kertaa.
Pelottaa jotenkin ihan hirveästi, en jotenkin osaa edes eritellä mikä, mutta ahdistaa ja pelottaa. Ja jotenkin hävettää jos ja kun kaikki siellä sovelluksissa katsovat, että taas tuo yksi on täällä etsimässä kumppania, että mikäköhän hänessä on vialla kun ei ole kumppania vieläkään löytänyt! Tunnen oloni säälittäväksi. Ja samalla pelottaa, jos sitä kumppania ei taaskaan löydy, ja tulee taas pettymyksen ja surun tunteita.
Jännittää ja jotenkin tosi iso kynnys alkaa taas deittailla. Mikä auttaisi tähän, miten saisin fiiliksiä positiivisemmaksi?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Poistin juuri tinderin enkä ole katunut. Kumppania ei löytynyt.
Kiitos, mutta tuo ei ollut vastaus kysymykseeni.
ap
Sen aion nyt ainakin tehdä eri tavalla, että menen treffeille vain jos olen aidosti kiinnostunut ja innostunut siitä toisesta ihmisestä. Aiemmin uuvutin itseni ihan ok -tyyppien treffailulla, jolloin deittailusta tuli suoritus.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sen aion nyt ainakin tehdä eri tavalla, että menen treffeille vain jos olen aidosti kiinnostunut ja innostunut siitä toisesta ihmisestä. Aiemmin uuvutin itseni ihan ok -tyyppien treffailulla, jolloin deittailusta tuli suoritus.
ap
Löytäispä edes ihan ok -naisen.
T. Ihan ok -mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Löytäispä edes ihan ok -naisen.
T. Ihan ok -mies
Ihan ok:n voi määritellä aika eri tavoin. Ei sen tarvitse heti viedä jalkoja alta, mutta jokin pieni kipinä on oltava, että ylipäätään kiinnostaa tavata toista ja haluaa olla toisen lähellä.
ÄLÄ!
Kuvasi päätyy Ylilaudalle jonnejen sättimäksi!
Screenshottaan sun kuvan ja laitan ylikselle kiertoon 😈
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ!
Senkun laitat, ei kiinnosta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ!
Senkun laitat, ei kiinnosta.
ap
"Ja jotenkin hävettää jos ja kun kaikki siellä sovelluksissa katsovat, että taas tuo yksi on täällä etsimässä kumppania, että mikäköhän hänessä on vialla kun ei ole kumppania vieläkään löytänyt! Tunnen oloni säälittäväksi."
Mua "pelottaa" muiden puolesta joskus että on huonoja vaihtoehtoja heille apeissa ja jotain murhaaja-ainesta, juovaa, nalkuttavaa. Muuallakin on ihmisiä kuin niissä.
uuh...kuvat joissa tissit on autuaasti esillä 🤤
laukean...
Laita sellainen pirtsakka esittely-teksti! :)
minä mieleölläni otan kuvakaappauksen sexikäistä 20 vuotiaista 😘
mies58
Poistin juuri tinderin enkä ole katunut. Kumppania ei löytynyt.