Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni illanvietto naispuoleisen ystävänsä kanssa

Vierailija
14.07.2024 |

Mieheni lähti pari tuntia sitten viettämään iltaa naispuoleisen ystävänsä kanssa. Ovat ystävystyneet työn kautta. Itselleni tämä olisi muuten ihan täysin ok, jos kyseessä olisi miespuolinen ystävä, mutta en voi sille mitään että nyt epäilykset mahdollisesta pettämisestä heräsivät. :( Mieheni mukaan ovat siis kyllä 100% varmuudella vain ystäviä, mutta miten tästä voi olla varma kun kyseessä on nainen?

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän siitä voikaan olla koskaan täysin varma. Voit vain luottaa tai olla luottamatta.

Olen kerran ollut itse vastaavassa tilanteessa silloisen avopuolisoni kanssa, sillä erotuksella että hän kävi parhaan ystävänsä puolison kanssa ajoittain kahvilla. Ihan vain kahvilla kahvilassa, ei mitään ihmeellistä. Jossain vaiheessa minua alkoi häiritä, kun avokki halusi perua jonkin meidän yhteisen menon, kun se olisi mennyt sovitun kahvittelun kanssa päällekkäin. Hän vakuutti ja vannoi, että kyse on 100% kaveruudesta, vähän jopa ärsyyntyi kun kehtasin kyseenalaistaa heidän välejä.

Sitten tuli vappu ja illanistujaiset avokin parhaan ystävän luona. Alkoholia tuli otettua, ja loppuillasta illan isäntä sai puolisonsa kiinni kirjaimellisesti housut kintuissa minun avokkini kanssa. Siinä päättyi useampi ihmissuhde kerta heitolla.

Tuon jälkeen en ole enää pystynyt ryhtymään parisuhteisiin sellaisten miesten kanssa, jotka eivät

Mä en tajua noita luusereita kuten tuo exäsi, joka ei osaa erota ensin ja vasta sitten aloittaa uutta suhdetta. Kun selvästi tällä naisella ja exälläsi oli ihan kunnon (sala)suhde.

Vierailija
42/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, että työkaverinaisen kanssa käydään ravintolaillallisella ja sitten panemassa. Yöksi kotiin vaimon viereen 😉 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on nainen tosi hyvänä ystävänä, miksiköhän mies ei voi kutsua sitä sinne kotiinsa, niin vaimokin voisi hengailla hänen kanssaan. Käyhän siellä miehen äijäkaveritkin.  

Tai pyytää vaimonsa mukaan yhteiseen illan viettoon. Ystävän kanssa on tosiaan ok käydä kahdestaan kahvilla, vaikka vastakkaista sukupuolta onkin, mutta kahdenkeskinen illanvietto, siihen vetäisin kyllä rajan.

Vierailija
44/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihmiset oikeasti näin sairaan mustasukkaisia? Aihetta on vasta, jos on aihetta, jos avoimesti kertoo niin eihän tuossa nyt vielä ole mitään kiukuttelun syytä. 

Ihmiset on selvästi fiksuja realisteja. 

Vierailija
45/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kahdestaan treffaavat? Kuulostaa oudolta. 

Miksi? Suurin osa ihmisistä harrastaa seksiä kahden kesken.

Vierailija
46/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat aina tapauskohtaisia juttuja. Olen itse tutustunut kahteen (aviossa) olevaan mieheet töiden kautta ja meistä tuli hyviä ystäviä. Kummankin kanssa olin monta vuotta 100 % ystävä. Toinen on edelleen paras ystäväni, toinen on nykyinen aviomieheni.

Aivan varmasti, eli toinen roikkuja sai sinut ja toinen jäi odottamaan vuoroaan. Ihan oikeasti nämä kyttää vaikka vuosikymmeniä omaa vuoroaan. 

No, ei. Tämän edelleen ystävän kanssa meillä oli heti alusta sellaiset välit kuin olisimme olleet kauan kadoksissa olleet sisarukset. Tämän toisen kanssa taas jo parin vuoden tuntemisen jälkeen alkoi muodostua ihan vääränlaista vetovoimaa, josta kumpikin joutui tietoisesti pyristelemään eroon, mutta siitä huolimatta ei mennyt edes vuotta kun päädyimme miehen eron jälkeen yhteen.

Nämä kun ihan oikeasti ovat tapauskohtaisia, eikä kukaan muutaman vauva-palstalle kirjoitetun kommentin perusteella voi lausua toisten ihmissuhteista mitään faktaa. Toki se, että epäilykset ovat heränneet tarkoittaa sitä, että jossain on ongelma mikä pitää hoitaa tavalla tai toisella kuntoon.

Vierailija
47/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kahdestaan treffaavat? Kuulostaa oudolta. 

Miksi? Suurin osa ihmisistä harrastaa seksiä kahden kesken.

Jos ei ole avoin suhde niin vois jättää työkavereiden panemiset väliin

Vierailija
48/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia, että työkaverinaisen kanssa käydään ravintolaillallisella ja sitten panemassa. Yöksi kotiin vaimon viereen 😉 

Saa seksiä kahdelta naiselta samana iltana👍

Vierailija
49/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut avioliitossa 22 vuotta ja minusta on aivan ok, että mieheni tapaa vapaa-ajallaan naispuolisia työtovereitaan. Meillä on kuitenkin selkeät säännöt, miten tämä voi tapahtua.

1. Tapaamisen on tapahduttava julkisella paikalla, esim. ravintolassa.

2. Sallittu tarjoilu on joko a) 200 grammaa makaronilaatikkoa, b) maksamakkarakeitto tai c) frettipaisti.

3. Naisella on oltava yllään Munsalan kansallispuku, jota ei saa riisua tapaamisen aikana. Hameenhelmaa voi nostaa polven korkeudelle, mutta ei ylemmäs.

4. Miehen puku on vapaa, mutta housut on pidettävä jalassa koko ajan. Vetoketjun saa avata vain jos käy wc:ssä ja siellä on silloin oltava yksin.

5. Tapaamisella on oltava valvoja, joka on pappi tai pappismunkki.

6. Tapaaminen saa kestää korkeintaan tunnin ja 20 minuuttia. Jos ravintolassa on ruuhkaa, valvoja voi myöntää enintään 20 minuutin lisäajan.

Kun on selvät rajat, kaikilla on h

Tämä on tosi hyvä.

Lisäisin omalle kohdalle, että pitää sisältyä myös pöytävaraus puolisolle, esim. viereisen pöydän. Täysi näkö- ja kuuloyhteys. 

Vierailija
50/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka teillä olisikin keskenään selvää, että mistään ystävyyttä enemmästä ei ole kysymys voi kolmas osapuoli luulla muuta. Aika aiheestakin, koska työasiat hoidetaan töissä. Antaa ristiriitaista viestiä viettää aikaa kahdestaan työajan ulkopuolella. Usein yksi asia johtaakin toiseen..

Vierailija
51/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa seksiä kahdelta naiselta samana iltana👍

Kunnon sika. Toivottavasti ap ei saa tauteja. 

Vierailija
52/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luotin mieheeni ja tämän uuteen kaveriin. En alkanut mustasukkaisena skitsoamaan vaan annoin viettää aikaa tämän ky. naisen kanssa. No, mitenkä sitten kävikään?! Asutaan eri osoitteissa tällä hetkellä ja ollaan eron partaalla. Yli 20 vuoden liitto meni karille vain kaverin takia.

Vierailija
53/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kertoa tämä mut ukkos on jo pettänyt. 

Vierailija
54/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori kertoa tämä mut ukkos on jo pettänyt. 

Todennäköisesti. 

Vierailija
55/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat aina tapauskohtaisia juttuja. Olen itse tutustunut kahteen (aviossa) olevaan mieheet töiden kautta ja meistä tuli hyviä ystäviä. Kummankin kanssa olin monta vuotta 100 % ystävä. Toinen on edelleen paras ystäväni, toinen on nykyinen aviomieheni.

Niinpä, ystävistä tulee poikaystäviä ja sitten puolisoja. Kärkytään tilannetta. Miehen puolelta ystävyys ei ole ikinä 100% vaan siinä on aina muukin kiinnostus. Mies ei vaan koskaan tuo sitä ilmi.

Vierailija
56/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän hassua, jäin juuri kiinni oman ajatusmaailmani rajoituksesta 😆.

Mulla on nuoruudesta alkaen ollut miehiä ystävänä, itse asiassa bestis avioliiton ulkopuolelta on mies. Me nähdään ja tehdään juttuja yhdessä vuorokauden ajasta riippumatta.

Lastenu isä ei ole aviomieheni, mutta meillä on yhteiset lapset ja yhteinen suku molemmin puolin. Perheasiat hoidetaan yhdessä, tarvittaessa myös yön yli reissut.

Nuo on miehelleni ok, miksi ei olisi, en mä petä, bestiksen kanssa homma on kuin veljen kanssa olisi, kuka nyt veljeään... Ja ex in ex syystä, ei kiinnosta romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä enää yhtään, ajatuskin puistattaa.

Miehelläni on myös menneisyys ja siihen liittyvät asiat ja ne ei hierrä yhtään. Senkun näkee vaan lastensa äitiä, heillä on myös yhteinen isovanhemmuus, asia johon minä en liity -muksut on kyllä ihania, mutta ei mulla heihin ole isovanhempisuhdetta. Senkun tapaa vanhoja työkavereitaan jne kun käy kotikaupungissaan ilman minua, ei haittaa. Senkun halaa, antaa suukon poskelle jne. 

MUTTA. Myönnän, että jos nyt kun ollaan yhdessä, alkaisi hengailla jonkun muun naisen kanssa vaikka vaan kavwreina, niin voisi olla hieman.... outoa? Ajatus saa minulle epävarman olon ja ja se on outoa, olrn kyitenkin tosi ei-mustis ja luottavainen persoona.

Vierailija
57/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset saavat vaikka "nukkua" miespuolisen ystävänsä kanssa koska nainen sanoo että se on vain kaveri ja se pitää hyväksyä niin miksi sitä ei hyväksytä että mies käy naispuoleisen ystävän kanssa syömässä? Eli käytännössä miksi naisilta pitää hyväksyä periaatteessa pettäminen mutta mies ei saa edes syödä ystävänsä kanssa? 

Vierailija
58/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo,ei tietenkään ole ok tollanen.Haluasin ensin tavata ystävän jne.Onko sotamaalit päällä ja rinnat esillä jne:)

Vierailija
59/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntaina ulos? Nainen...

Loma-aikojen ulkopuolella sunnuntai ja maanantai on parhaat biletyspäivät. Silloin on vuorotyöläiset juhlimassa ja samanhenkisiä ihmisiä on liikenteessä. Viikonlopun bilettäminen on amatööreille. 

Vierailija
60/118 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärränkö nyt oikein kun naiset ovat ikuisesti puhunut muista miehistä että ne on vain ystäviä ja sinä olet sairaalloisen mustasukkainen ja miehen pitää hyväksyä että nainen viettää aikaa miespuolisten ystävien kanssa ja samaan aikaan nämä samat naiset ei todellakaan hyväksy että mies viettää aikaa naispuoleisten ystävien kanssa?

Jotenkin vaan haiskahtaa että nainen valehtelee "ystävyydestä" miehen kanssa ja nyt nainen pelkää että oma mieskin pettää ystävänsä kanssa kun nainenkin sitä tekee.

Aina kun nainen miestä jostain syyttää ja kun tarpeeksi katsoo nainen tekee itse sitä mistä miestä syyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan