Mieheni illanvietto naispuoleisen ystävänsä kanssa
Mieheni lähti pari tuntia sitten viettämään iltaa naispuoleisen ystävänsä kanssa. Ovat ystävystyneet työn kautta. Itselleni tämä olisi muuten ihan täysin ok, jos kyseessä olisi miespuolinen ystävä, mutta en voi sille mitään että nyt epäilykset mahdollisesta pettämisestä heräsivät. :( Mieheni mukaan ovat siis kyllä 100% varmuudella vain ystäviä, mutta miten tästä voi olla varma kun kyseessä on nainen?
Kommentit (118)
Olisikohan mies noin avoin heidän tapaamisestaan, jos olisi pettämisreissulle menossa? Toki jos on pelkästä ystävyydestä kyse, niin sun pitäisi olla tervetullut heidän seuraan ja tapaisitte porukallakin.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan mies noin avoin heidän tapaamisestaan, jos olisi pettämisreissulle menossa? Toki jos on pelkästä ystävyydestä kyse, niin sun pitäisi olla tervetullut heidän seuraan ja tapaisitte porukallakin.
Voisi olla, jos on härski luonne.
Kantapään kautta oppinut etten enää IKINÄ luota uusiin harrastuksen taikka työpaikan kautta tulleisiin naispuolisiin kavereihin!!!
Vierailija kirjoitti:
Mulle olis ok, itsekin jutellut miespuolisten kaverien kanssa ja mies saa jutella. Kuka haluaa parisuhteeseen jos ei enää saisi olla toista sukupuolta olevia ystäviä?!
Jutteleminen on aivan eri asia, kuin kahdenkeskinen illanvietto. Tottakai saa olla toista sukupuolta olevia ystäviä, mutta on täysin perusteltua olla mustasukkainen, jos puoliso lähtee viettämään iltaa kahdestaan vastakkaista sukupuolta olevan ystävän kanssa. Sehän kuulostaa jo melkolailla treffeiltä.
Jos on tosiaan kyse vain ystävästä, niin silloinhan tämän voinee esitellä myös omalle kumppanilleen..
Minulla on useita miespuolisia ystäviä joiden kanssa näen vapaa-ajalla. Koskaan ei ole ollut mitään sutinaa kenenkään kanssa, miesten syvimmistä ajatuksista en voi tietää mutta itse en lähde säätämään mitään kavereiden kanssa enkä ole luonteeltani flirttaileva. Vietetään aikaa kaverillisesti ja platonisesti, käydään syömässä, joskus parilla oluella, elokuvissa yms. ihan niin kuin käyn naistenkin kanssa.
Olen kaveri miesten kanssa samoista syistä kuin naistenkin kanssa, eli ollaan samanhenkisiä ja meillä on kivaa yhdessä. Tutustun miehiin koska olen miesvaltaisella alalla. Minulla on mies, joka ei koe tätä millään tavalla ongelmaksi koska olen aina ollut rehellinen ja luotettava ja kerron avoimesti missä olen ja kenen kanssa. Hän tuntee tai on ainakin tavannut kaikki kaverini ja minäkin olen tavannut kavereideni puolisot.
Kaikko salakähmäinen meininki ja ns. kaveruus sen varjolla että oikeasti haluaisi enemmän on tietenkin väärin puolisoa kohtaan, mutta halusin vain kertoa että platoninen ystävyys eri sukupuolta olevien heteroiden välillä on myös täysin mahdollista. Ja olen yleisesti ihan nättinä, kivana ja fiksuna pidetty nainen, jos joku nyt yrittää vetää esiin sen kortin että minun täytyy olla täysin epäviehättävä jotta ystävyys miesten kanssa onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on useita miespuolisia ystäviä joiden kanssa näen vapaa-ajalla. Koskaan ei ole ollut mitään sutinaa kenenkään kanssa, miesten syvimmistä ajatuksista en voi tietää mutta itse en lähde säätämään mitään kavereiden kanssa enkä ole luonteeltani flirttaileva. Vietetään aikaa kaverillisesti ja platonisesti, käydään syömässä, joskus parilla oluella, elokuvissa yms. ihan niin kuin käyn naistenkin kanssa.
Olen kaveri miesten kanssa samoista syistä kuin naistenkin kanssa, eli ollaan samanhenkisiä ja meillä on kivaa yhdessä. Tutustun miehiin koska olen miesvaltaisella alalla. Minulla on mies, joka ei koe tätä millään tavalla ongelmaksi koska olen aina ollut rehellinen ja luotettava ja kerron avoimesti missä olen ja kenen kanssa. Hän tuntee tai on ainakin tavannut kaikki kaverini ja minäkin olen tavannut kavereideni puolisot.
Kaikko salakähmäinen meininki ja ns. kaveruus sen varjolla että oikeasti haluaisi enemmän on tietenki
Harvinaisempaa on! Kyllä ne miehet on vaan sen yhden perässä ja valmiita heti toimiin jos kaveri vaan näyttää vihreää valoa.
Voivoivoivoivoivoivoi kyllä minä olen nämä ystävykset kokenut aiiiivan liian monta kertaa!!!! Vuoden 76 kesällä silloinen aviomieheni tapasi monta kertaa erästä naapurustossamme asuvaa rouvaa ja minä olin niin tyhjäpäinen että luotin tähän herraan Tottahan toki hän sitten oli viettänyt minun makuuni turhan villin yön tämän rouvan kanssa! Ero tuli heti seuraavana aamuna Eikä tämä ole ainoa mies joka on ystävystynyt muiden rouvien kanssa! Olen onneksi pitänyt nykyisen aviomieheni kurissa Nyt hän on ystävä vain erään toisen herrasmiehen kanssa. Ei hän ole tästä toisesta herrasta paljoa halunnut keskustella, heillä taitaa olla jokin salaisuus niinkuin miehillä aina on Kyllä ne miehet osaavat olla salamyhkäistä, ei niitä ikinä tajua Annan heidän kuitenkin olla ystäviä, herroja kun molemmat kerran ovat!!!
Saattaahan ne alkuun uskotella itselleenkin, että ystäviä tässä vaan... mutta jossain vaiheessa lipsahtaa. En hyväksyisi tuollaista tulella leikkimistä. Jos kumppani ei pysty asiaa käsittämään, niin ei selvästikään ole sopiva minulle.
Exän kanssa ero tulikin oikeastaan lähinnä niistä nuorista somenaisista johtuen, joita piti viisikymppisen keräillä ja tykkäillä, ja kas kummaa, ihan kaverimielessä olikin viestitelty yhdelle kaikkea "sä oot kyllä super nainen" ja lirkuti lirkuti.
Vaikka mulle on kyllä aika selvää ettei miehellä olisi ollut oikeasti mahdollisuuksia tuohon naiseen, mutta eipä huvittanut enää jos kerran muut kiinnostaa.
Ihan kiva jos tapailee naiskollegojaan, jos tapailuun ei sisälly yhdyntää ja muuta seksuaalista kanssakäymistä. Jota kyllä epäilen, sillä miksi ihmeessä kukaan tapaisi ketään kollegaansa työajan ulkopuolella paitsi hyvät panot mielessä?!
Siksi juuri, ex miehesi tiesi mistä on kysymys ja ei halunnut että kaveeraat miesten kanssa. Naisen mustasukkaisuus johtui jostain syvemmästä jutusta...
Miksi vain naisten ystävyys mukamas syvemmästä jutusta? Ex- mies ehdotti tälle naisystävälle aikoinaan seurustelusuhdetta, mutta tämä nainen hylkäsi ehdotuksen, kun toivoi mieheni sanovan hänelle, että rakastaa häntä? Jotenkin helvetin outoa, jos ex viihtyy aina tämän naisen kanssa, mutta ei minun. Lähtee tämän kanssa ravintolaan juopottelemaan ja tanssii vain tämän kanssa. Voin kertoa, että se naisen oli lihava ja ruma ja lisäksi erittäin ilkeä. Miehet ovat yleensä niin paskoja, että mikä sopii itselle, niin se ei sovi heille. Minä en koskaan pettänyt suhteessa ja olin aina uskollinen ja uskon, että myös exäni oli, mutta ei kiinnosta se ilkeä käytös minua kohtaan siltä naisystävältä ja ei myöskään entiseltä exältä. Joidenkin käytös on vain röyhkeää ja ilkeää sitä naisystävää kohtaan, millä voi alentaa toista ja saada jotenkin vallan hänestä. Kun peli selvisi, niin ei kiitos enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikko salakähmäinen meininki ja ns. kaveruus sen v
No voihan se olla, mutta ihmettelen kyllä jos joku parisuhteessa oleva mies jaksaa roikkua minun kanssani platonisessa kaverisuhteessa kymmeniä vuosia vain seksiä kytäten vaikka hyvin tietää ettei tule saamaan muuta kuin kaveruutta.
Haluan kyllä uskoa että miehilläkin on hieman monipuolisempia ajatuksia ja toiveita ihmissuhteilta kuin että haluavat vain tunkea vehjettään jokaisen näkemänsä naisen ruumiinaukkoihin.
Ja ylläoleva yritti olla vastaus viestiin nro 88, lainaus ei toiminut oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K
Vain joillain on! Itsellänikin oli yksi kaveri josta en ikinä olisi uskonut että alkaakin minua yrittämään. Olimme tunteneet kauan aikaa ja yksi kirkas päivä tuli viesti jossa ehdotteli.. Olikin ollut vähän aina kiinnostunut minusta enkä ollut tätä tajunnut. Siinä meni lopulta kaveruus koko pariskuntaan. En luota yhteenkään mieheen joka sanoo olevansa vain kaveri!
etteks te voi kokeilla ryhmäseksiä ??
Mitäs ap, ootteko puhuneet tästä miehesi kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla, jos on härski luonne.
Minun ex-mies toi "uuden parhaan ystävänsä" eli panokaverinsa meillä kyläilemäänkin ja lapsiamme leikittämään, lähtivät sitten kahdestaan jatkamaan illanviettoa. Minä olin kuulemma epäilyileni mustasukkainen hullu, eikä mitään salattavaa ollut. Paitsi se panosuhde tietysti, miten pääsikin sankareilta unohtumaan. Pokkaa kyllä joillain riittää.
Kyllä nämä yhtäkkiset eri sukupuolta olevat ystävät on jotain muuta kuin vain ystäviä.