Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä suhteesta, jossa asutaan erikseen?

Vierailija
14.07.2024 |

Mitä mietteitä herättää? Tarvitseeko aina asua yhdessä? 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kaverisuhteelta, jossa käydään panemassa ja sit taas omaan kotiin. Ei mua varten. 

Tällä logiikalla yhdessä asuvat olisivat sitten pelkkiä paneskelevia kämppiksiä.

Vierailija
62/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan sama mulle miten muut toimii, mutta itse en pidemmän päälle tykkäisi, että asutaan erillään. Jos suhde toimii ja toista rakastaa, niin kyllä mä haluan asua yhdessä. Toki ei siihen tarvitse rynnätä, mutta jossakin kohtaa sitten. No eipä mulla ole lainkaan parisuhdetta, että ei ole ajankohtaista miettiä käytännössä.

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo on lapsia aiemmista liitoista molemmilla, tuo on usein toimivin järjestely. Jos taas on asuttu aiemmin yhdessä ja sitten mennään erikseen, eroahan se enteilee, miksi muutoin haluaisi olla erillään rakkaastaan. 

Vierailija
64/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kaverisuhteelta, jossa käydään panemassa ja sit taas omaan kotiin. Ei mua varten. 

Niin että sinulla ei siis ole ollut tai nyt ole romanttisia tunteita omaa kumppanisia kohtaan. Monelle muulle ne on se yksi tärkeimmistä mistä suhde muodostuu, ei taloudelliset järjestelyt.

Olihan mulla 20v kestänyt suhde. Pääosin hyvä suhde, loppu vain oli vaikeaa silloisen vaimoni alkoholin käytöstä johtuen. Yhteinen koti, lapset jne oli ja täysin mun juttu. 

Vierailija
65/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää ajatuksen, että kysymyksen esittäjä on jumahtanut 50-luvulle. En tunne ketään, jonka mielestä suhde ilman yhteistä asuntoa, olisi kummallinen. 

Tosin tuttavapiirissäni itsenäisiä ihmisiä. Köyhät tietysti usein muuttavat yhteen taloudellisista syistä. Eihän siinä muuten mitään järkeä ole, jos ei nyt lapsia olla hankkimassa. 

Vierailija
66/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä houkuttaisi itsekin elää sillä tavalla. Kaipaan sitä aikaa kun voit ostaa jääkaappiin mitä tahansa ilman sitä pelkoa että mieheni imuroi kaiken kitaansa. Olo on paljon rauhallisempi kun mies on pitkiä pätkiä poissa töistä, eikä minun tarvitse siivota hänen sotkujaan. 

Vierailija
67/68 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta. Voi olla helpommin muiden kanssa kun ei asu lähellä.

Vierailija
68/68 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että toimii niille jotka ovat päivätöissä ja vapailla samaan aikaan. Vuorotyö aiheuttaakin omat haasteensa kun toisella ei välttämättä ole viikonloppuvapaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi