Perjantain kunniaksi: Vitutuksen purkupino. Antaa mennä!
Mua on vituttanut koko päivän eräs kaveri, joka antaa TAUKOAMATTA neuvoja miten mun pitäis vauvaani hoitaa
Lisäksi vituttaa kun pankki napsasi kerralla palvelumaksuja tililtä 56e!
Eniten vituttaa oma ukko, joka on taas kerran pettänyt lupauksensa ja lähtenyt kavereiden kanssa baariin.
AAARRGGGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (56)
mä oon oikeasti välillä ihan hajalla sen ämmän kans.. ja tyttärensä on samanlainen! Mutta mun miehelle ovat niin kovin tärkeitä, siksi yritän heitä jaksaa..
Silloin keskiviikkona kun oltiin kylässä niin naureskelivat että pitääkin mennä käymään miehen veljen perheessä, kun ne eivät vielä ole mahatautia sairastaneet.. Hehheh, tosi hauskaa (ei ole). -19-
Eräs ystäväni teki usein tuollaista, että kun oltiin menossa kylään, niin yllättäin joku heidän lapsistaan olikin kipeänä. Monesti juuri joku oli aiemmin päivällä oksentanut tms. Ja sitä sitten seliteltiin tyyliin, että " se on varmaan vaan juonut jotain kuravettä pihalla." Just joo, ja parin päivän päästä meillä oksennettiin :( Siitä olen oppinut ihan suoraan kysymään kyläpaikoista, joissa lapsia, että oletteko olleet terveinä. Jos vastaus on kieltävä, niin vierailua lykätään!
ja mä oon 1-vuotiaan kanssa kotona potemassa vesirokkoa...
Minua ärsyttää mieheni. Meillä piti olla perheen yhteinen elokuvailta, mutta herra vinkuvonku marisi koko leffan ajan, että " mua ei huvita kattoo tätä leffaa" . Sitten koko leffa piti keskeyttää, koska TVstä tuli remonttireiska.
Kaupassa sanoi, että " nyt pitää elää säästeliäästi" . Osti sitten itselleen 30 eurolla erikoisoluita.
Kotiin kun tultiin -- ja mieheni oli huomiseksi kutsunut minulta kysymättä vieraita. Piti siis leipoa kakku (no ei kai olisi ollut pakko, näin retrospektiivisesti). Mies valitti ja kitisi koko kakun leipomisen ajan, miten on tosi kurjaa leipoa.
Mieheni ilmoitti aikovansa pelata koko illan ja pitkälle yöhön tietokonepeliä. Minulla oli sellainen olo, että olin tulossa sairaaksi, joten sanoin miehelle, että menen nukkumaan lapsen kanssa yhtä aikaa. Jostakin syystä -- mikä jäi minulle hämärän peittoon -- mieheni sai siitä ihan raivarit ja huusi ja mesosi minulle pitkän tovin. (Tuolla se nyt pelaa tietokonetta, joten ei edes kaivannut seuraa tms. Minä taas en saanutkaan unta, kun pahoitin mieleni miehen huutamisista.)
Nyt siis istun yksin murheineni sohvalla, sairas olo, laadin listaa siitä, minkä omaisuudestamme haluaisin itselleni. Nyt minä en enää jaksa, mieheni kohtelee minua aina niin huonosti. Nyt riitti. Ya basta.
nro 27: älä ikinä usko, kun miehesi sanoo, että tuollainen on normaalia. Tuo on ajattelematonta ja kohtuutonta sinua vastaan.
T. 28
enkä ole lukenut yhtään. itse asiassa raahauduin sängystä ylös vasta iltaviideltä...Nyt av:llä, mussutan karkkia ja leipää ja ruokaa ja tonnikalaa ja kaikkea mitä vaan kaapista löytyy
että naapuri soittaa musiikkia niin että koko talo raikuu
ja on nyt matkalla kohti ruotsia.. Ja vitutus on tosi laimea sana kuvaamaan mun fiiliksiä nyt!
VVVVVVVVVVIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kun töissä mokasin itseni pahan kerran asiakkaan edessä.... Voisin vajota maan alle :(
kun mies lähti laivalle ja mul on tylsää.
vituttaa se, että pitää maksaa vuokraa, asuntolainaa ja molempien paikkojen sähkölaskut...+ vielä vakuutusmaksut..vituttaaa!!!
kun en tule raskaaksi, vaikka kaikki muut ympärillä sikiää kuin kanit!
mutta jollakin tavalla lohdullista lukea muiden vitutuksista. Se auttaa tosi paljon, kun saa jakaa omaa vitutustaan.
t. se ketjulainen, jonka mies pitää parisuhdeterapiaa liian kalliina.
Just tein r-testin. Voisin laittaa kuvan siitä negasta(ties kuinka mones!!), mutta kun ei tänne saa linkittää enkä edes osaisikaan :( Helevetti.
ja nyt kaduttaa, ei olisi pitänyt lähettää sitä.
ja mulla on seuran (ja muunkin) puute
Mä testasin eilen ja negaahan se tietysti näytti. Illalla sit menkat alkoi, joten vitutus on just voimakkaimmillaan. No, parempi vitustuskin, kuin se ahdistus joka yleensä tässä vaiheessa valtaa... ;)
Älä huoli, minulla on kutina että lähettämästäsi tekstiviestistä seuraa jotakin hyvää.....
Jatkuvasti vinkuu siitä, kuinka tiukkaa tekee taloudellisesti lainanlyhennysten ja sähkölaskujen jälkeen; silti ostaa tosta noin vaan 300 euron sukset tai 250 euron kitaran...
Ei siis tajua, että jotkut on ihan OIKEASTI tiukoilla ja 200 egee on todella iso raha. Mies valmistunut työsarkaa riittävään ammattiin 18- vuotiaana, paiskoi 5 vuotta hommia ja asui äidillään 23-vuotiaaksi maksaen 500 mk kuussa ruoasta jolloin oli jo kiva pesämuna pistää omistusasuntoon.
Ei siinä mitään, fiksustihan tuo toimi mutta tympii vaan tuo näkökulma kun itse 18-vuotiaasta elättänyt itsensä opiskelun ohella sekä työllä että lainalla. Ammatinvalintakysymys juu, mutta eipä tytöille löydy hyväpalkkaisia duuneja parikymppisenä oli koulutus mikä tahansa.
Helpotti...
Lupasin soittaa yhelle miehelle kun pääsen duunista ja minä kun taas rupean pelleilemään miesten kustannuksella ja en soittanutkaan ja odotan koska hän ottaa yhteyttä ja ihmettelee et miks en soittanutkaan?
Ihmeen lapsellista touhuu multa. Kohta mä taas tietysti kyllästyn koko tyyppiin ja heivaan sen ulos elämästäni.