Perjantain kunniaksi: Vitutuksen purkupino. Antaa mennä!
Mua on vituttanut koko päivän eräs kaveri, joka antaa TAUKOAMATTA neuvoja miten mun pitäis vauvaani hoitaa
Lisäksi vituttaa kun pankki napsasi kerralla palvelumaksuja tililtä 56e!
Eniten vituttaa oma ukko, joka on taas kerran pettänyt lupauksensa ja lähtenyt kavereiden kanssa baariin.
AAARRGGGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (56)
Koko viikko ihan pilalla jatkuvan sairastelun takia
Ja koko viikonlopun. Ei oo ihmekään ettei mulla uni tule silmään..
Vierailija:
Ja koko viikonlopun. Ei oo ihmekään ettei mulla uni tule silmään..
Aina soitetaan töihin aiemmin tai vapaapäivältä.. helvetti!
Koko ajan saa juosta ja panikoida et tuleeko kaikki hommat tehdyksi. PERKELE!
Vierailija:
vituttaa ku pissiä lirahti housuihin vaikka halusin vaan pierasta isosti ja paineella!
nyt lähden kyllä nukkumaan! ÖITÄ!
Mua taas vituttaa ku ei tuu pierua ja mahaa vaan vääntää :(
Munkin mies on laivalla=) Tosin se ei vituta kun tein niin ison tuliaislistan=)
Vituttaa kun rahat on aina loppu,mies lähti baariin ja yritän tääl nukuttaa lapsia. Vituttaa kun kaapissa ois pari kylmää situkkaa mut huvittaa nyt yksinään niit tääl lipitellä. Vituttaa kun närästää ja on muutenkin paska olo. Hammastakin on särjennyt ties kuinka kauan,mut hammaslääkäriin en mee ennenkuin taju lähtee. Vitun paskahousu mäkin. Vituttaa kun ei oo päässy raskauskiloista yhtään eroon vaiks vauva on " jo" 9kk. Vituttaa ku tekis mieli vaan syödä roskaruokaa koko ajan. Vituttaa yks tuttu joka on niin hemmetin täydellinen. Pieni vauva,laiha ku mikäkin,just ostanu ihkauuden ja sikakalliin asunnon ja meinaa olla hoitovapaalla vittu niin kauan ku huvittaa ku on kerran niin rikas mies joka elättää. Ite alotin työt heti ku äitiysloma loppu ku vittu muuten kuoltais nälkään. Et voi Vittu.
se kun lähti suoraan baarista.. Perkele!!
-Se joka ilmaisi vitutuksensa asian johdosta jo aiemmin-
kaikki periaatteessa hyvin, mut silti vituttaa.
kun mihinkään ei osaa olla tyytyväinen.
mies on ollu koko viikon töissä, käyny kotna nukkumassa vaan. Muksut kipeenä ollu koko viikon ja mä en siis ole nukkunut koko viikolla. Kun sitten tänään miehelle väsymystäni valitin ja sitä että olen esikoisen kans aika väsynyt( adhd oireita...jne..) niin se ei kuunnellut mua! Haukotteli ite isoon ääneen kun väsyttää.
No varmaan siis väsyttääkin, mut on nukkunu kotona ollessaan 8 tunnin unet, siitä mä olen huolehtinut ettei lapsetkaan mee herättään ennen kellon soittoa. Mutta Mä olen nukkunut varmaan koko viikolla sen 8 tuntia yhteensä!
Ja kuulema mun pitäis relata tuon esikoisen kans eikä ottaa kaikkea niin raskaasti. No miten vittu mä jaksan aamusta iltaan päivästä toiseen YKSIN sen tempauksia, raivareita jne..Jossain kohti ei oikein jaksa enää.
Niin ja sekin vituttaa että mulla on just nyt todella yksinäinen olo, tuntuu ettei mies ollenkaan ymmärrä tätä kolmen lapsen kans kotona olemisen rankkuutta, koska hänhän se meistätekee ihan oikeita töitä.
Meidän perheessä nimittäin äiti on kone joka ei saa sairastua eikä väsyä,sillä muuten tää homma ei vaan toimi enää. Niin kauan menee hyvin kunhan mä en valita väsymystä tai sitä että oon kipee enkä jaksa!
...nää nyt tänään siis vituttaa...
mies meni " hetkeksi lepäämään" . nukku klo 16 ja heräs illaal kymmeneltä.. valvoi koko yön.. ja kun eilen piti siivota..
yhä siivoamatta mut onneks ei vituta enää =D
ihanaa että joku muukin.. turhalta tuntuu valittaa mutta silti niin tosi kova vitutus. osa tosin itse aiheutettua..
Toinen kasaa ison kasan KESKELLE ajoreittiä (on 2 tielle menevää reittiä) ja toinen urpo kolailee pokkana lumet muiden ruutuihin! Ei tarvitse huomenna ihmetellä tämän astran kuskin, miksi on lappu tuulilasissa. Jättävät lumet kolaamatta ne, jotka eivät osaa kolata! Kiitos.
kun on sovittuja menoja. Jo kolmas viikko näin.
Ja se puuttuva ajokortti joka olisi nyt pakkasilla tosi tärkeä...
Vituttaa, etten pääse siitä eroon.
Vituttaa, että häpeän itseäni koko ajan.
Vituttaa, että joka kerta peilin ohi kulkiessani tarkistan läskitilanteen.
Vituttaa, että tällä on näin suuri merkitys mun elämässä.
nyt lähden kyllä nukkumaan! ÖITÄ!