Perjantain kunniaksi: Vitutuksen purkupino. Antaa mennä!
Mua on vituttanut koko päivän eräs kaveri, joka antaa TAUKOAMATTA neuvoja miten mun pitäis vauvaani hoitaa
Lisäksi vituttaa kun pankki napsasi kerralla palvelumaksuja tililtä 56e!
Eniten vituttaa oma ukko, joka on taas kerran pettänyt lupauksensa ja lähtenyt kavereiden kanssa baariin.
AAARRGGGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (56)
Lapsilla on omat vaivansa, joita hoidellaan päivittäin aina jossain välissä, ja sitten vielä mies tulee vinkumaan, että pitäis hieroa.
Kukaan ei huolehdi, että äidin jalat on hoidettu, että ylipainelaitteen maski putkineen ja säiliöineen on pesty, että astmalääkkeet kurlauksineen ja pef-mittauksineen on tehty ja kirjattu, kädet voideltu, silmälasit pesty, kuulolaitteen patteri vaihdettu.
Vituttaa.
Menee hermo tuon " pilkunnussija" -miehen kaa! Tehdään just remppaa eikä se oo sitten MIHINKÄÄN tyytyväinen! Näkee kaikessa kaikkia vikoja mitä ei takuulla kukaan muu näe!! Ja sitten vielä kehtaa kirota kun ei tule valmista....Hohhoijaa!
6 kuukautta, lupasi että ottaa profiilin pois, mutta siellä se on kuitenkin. Nyt sillä on muka vieraita, treffeillä on kuitenkin.
Noi, netti-miehet on aina samaa, ne jää koukkuun tonne treffipalstalle ja etsivät uutta ja parempaa, no tämän naisen ainakin menettää tolla konstilla.
Mies joka velttoilee. Kelpaa kyllä puhtaat lakanat mutta ei tee mitään auttamiseksi. Joka antaa lapsille periksi vaikka mä kiellän. Joka just lähti ties minne ja saa mun puolesta painua vaikka hevon vittuun.
Kuopus joka ei usko mitään vaan kiukuttelee joka vitun asiasta.
Se että esikoiseen ei saa yhteyttä kun se on jossain korvessa leirillä eikä siellä ole kuuluvuutta.
Koko päivä on mennyt ihan vituralleen. Ja jatkaa menoaan. Tekis mieli suoria jonnekin mutta ei täältä pääse kun on tuo kuopus tuossa. Kiitos kuitenkin että sain purkautua. *itku*
Vituttaa kun mies lähti laivalle ja mä en pääse!!
Ehdotin miehelleni jopa parisuhdeterapeuttia, johon mies vain totesi: " Sehän maksaa ihan sikana" .
Eivät osaa puhua muusta kuin lastensa kakka-asioista, ja kun niille mainitsee että on menossa vaateostoksille, kampaajalle tai Luoja paratkoon jopa viihteelle, ne mulkoilee, koska ei Äideillä saa olla muuta elämää kuin lapset, eikä Hyvä Äiti ehosta itseään vaan kulkee tukka pystyssä, ylikasvanut permis hiuksissaan, ilman meikkiä, t-paidassa ja verkkareissa. Eikä laihduttaakaan saa, oma ulkonäköhän on aivan toissijainen juttu nyt, kun on Äiti.
Mie olen kaupungin rumin, läskein, kaikki kiinnittää huomiota minuun (Yeah right). Sorruin hampurilaiseen, enkä pelkkään vaan koko ateriaan, vaikka yritän vähän laihtua. Mulla on finniongelma vaikka olen kolmikymppinen. Tänään on virallinen Huono itsetunto -päivä. Toivottavasti huomenna olen jo paremmalla päällä. Komppaan sua ap, vaikka eri asioissa.
Mutta tänään on ihan ok päivä. Paitsi et olen karkkilakossa.
Vierailija:
Mie olen kaupungin rumin, läskein, kaikki kiinnittää huomiota minuun (Yeah right). Sorruin hampurilaiseen, enkä pelkkään vaan koko ateriaan, vaikka yritän vähän laihtua. Mulla on finniongelma vaikka olen kolmikymppinen. Tänään on virallinen Huono itsetunto -päivä. Toivottavasti huomenna olen jo paremmalla päällä. Komppaan sua ap, vaikka eri asioissa.
jota lapsi oli todistamassa. ensimmäistä kertaa riideltiin lapsen nähden ja saa olla viimeinen!
Parisuhdeterapiaan ollaan menossa, onneksi mieskin on halukas lähtemään.
Mies tuli taas myöhään töistä. Raivosin hänelle. Huusin lapsille. Käyttäydyin kuin 2-vuotias. Olen ihan lapsellinen. Inhoan itseäni eniten.
mutta muut mukulat saa mut hulluks!
Se ottaa päähän ja rankasti :(
aluan olla sinun kanssa. Surku lapsen puolesta ja sen etten voi koskaan luottaa siihen että mies varmasti on viikonlopun kotona. Kaljatta se ei varsinkaan onnistu, vaikkei alkoholisti olekaan...
Valehtelee ihan jumalattomasti siellä ja myyntikohteiden perusteella sillä pitäisi olla satapäinen lauma lapsia, kaikenikäisiä ja -kokoisia. " On meidän neidille liian suuret, poika ehti vain pari kertaa pitää jne" . Vittu kun vituttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Käytiin keskiviikkona siellä kylässä, soitettiin etukäteen että sopiiko tulla.. Ei kuulemma esteitä. Perillä saatiin tietää että hän on oksennustaudissa.. Eivaan tullu mieleen kertoa sillon kun soitettiin?!?
Nyt meidän pieni 2v oksentaa kaarella ja on hirmu harmaa.. Ei olis raukan tarvinnu kärsiä yhtään enempää kun on just ollu kovassa kuumeessa ja korvatulehduksessa! Näin se meidän mummu välittää lapsenlapsen hyvinvoinnista.. :' (
olis työporukalle yhteinen laivaristeily tulossa. Yks työkaveri (?) oli sanonut, toiselle, et siinä ja siinä haluaako, et mä lähden mukaan.
Oon oikeesti ihan tippa linssissä, ja tosi loukkaantunut, sillä luulin, et tää tyyppi oli ollut oikeesti mun ystävä.
Nyt on kyl sellainen olo, et ei huvita koko reissulle edes lähteä...