Minä olen poiminut marjoja yli 500 litraa - nyt päättäjät laittakaa työttömät marjametsään!
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vuosia sanonut, että kertokaa missä pk-seudulla tarkalleen on niitä mustikkametsiä jossa varmuudella on mustikoita riittävästi, ja sinne pääsee hyvin julkisilla lähelle, niin menen. Ei ole kukaan vielä paljastanut paikkaansa. Lähimetsistä olen itselleni kupillisen tai pari poiminut.
Ei niitä paikkoja muillekaan valmiiksi ole tarjottu,,itse ne paikat on etsittävä.Aina on joku syy ettei voi mennä.Mukavampi maata sohvalla ja valittaa ettei rahat riitä.
Sohvalla tosiaan on mukava maata, varsinkin kun tietää että työnsankareita se vituttaa niin maan perusteellisesti. Itse makaan sohvalla tasan niin paljon kuin huvittaa. Mustikoita poimin omiksi tarpeiksi. Ja rahani kyllä riittävät, säästöjä on, joten sossun palveluja en tarvitse. Töihin menen, tai sitten en.
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, apostolinkyydillä metsään, josta ei edes tiedä, missä se on ja onkokaan siellä mustikoita.
Aivopieruja on niin monenlaisia.
Thaimaasta asti tullaan Suomeen marjajastamaan niin kyllä Suomessa asuvia pitäisi laittaa töihin marjametsään.
Työttömät metsään. Seuraavaksi menee vape,poliisi, helikopteri.
Kun lopulta työttömät löytyvät pitää käyttää ampparilla sairaalassa tarkistamassa.
Sankon pohjalta löytyy 3 käpyä. 5 kiveä. 28 mustikkaa. 3 hirvenpapanaa. 6 raakaa hillaa ja kaksi variksenmarjaa. Tämä siis vain yhden työttömän sankosta. Muut hukkasivat sen sääskiä pakoon juostessaan.
15 prosenttia työttömistä joutuu sairaalaan allergia reaktioista erilaisista sääskenpuremista, kyyn ja ampiaisten puremista.
30 prosenttia kärsii nestehukasta.
5 prosenttia katosi suonsilmäkkeisiin.
Suomen valtio kieltää kaupunkilaistyöttömiä menemästä metsään. Kallista lystiä etsiä niitä kavereita metsästä.