Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteleeko joku ihan oikeasti vielä 50+ vuotiaana, että rikkoisi salasuhteella jonkun perheen?

Vierailija
12.04.2024 |

Mitä helv##?  Kenellä on enää edes tuon ikäisenä enää alle 15v lapsia?  Oikeustoimikelpoinen on minusta jo tavallaan aikuinen. Moni muuttaa jo 16 vuotiaana opiskelija-asuntolaan.  Minkä helk...perheen siinä rikkoo?  

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn rikkomaan, mutta olenkin hoikka ja hyväkroppainen, nuorekas. Seksikäs. 

N67

Vierailija
2/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pystyn rikkomaan, mutta olenkin hoikka ja hyväkroppainen, nuorekas. Seksikäs. 

N67

Varmasti juu, mutta ap taisi tarkoittaa että rikkooko perheen jos lapset jo aikuisia tai lähes aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luojan tähden taas🤦🤦🤦🤦🤦

Vierailija
4/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän moni suhde ole jo tuossa iässä kariutunut ja monta uuttakin luotu 😂

Vierailija
5/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt aikuisten lasten ja teinin isä lähtisi jonkun matkaan, niin kyllähän se kotia tai perhettä rikkoisi. 

Vierailija
6/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se, joka itse lähtee sen sivusuhteen mukaan, ole se rikkoja.

Vierailija
7/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapsillakin on "mummola", joten kyllä se ihan koko suvun kannalta on helpointa ja parasta, että ydinperhe pysyy yhdessä. Myös perinnön kannalta.

Vai haluaisitko omille lapsillesi, että kaikki isovanhemmat asuvat eri osoitteissa?

Vierailija
8/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt aikuisten lasten ja teinin isä lähtisi jonkun matkaan, niin kyllähän se kotia tai perhettä rikkoisi. 

AIka lapsellinen ajatus, että vanhempien pitäisi pysyä yhdessä aikuisten lasten vuoksi. Moni avioerolapsi on onnellinen esim.uusista sisaruksista,  joita ei olisi onnettomassa omien vanhempien suhteessa enää tullut. He myös ovat yleenäkkin myös utsenöisempiä omassa elämässään. 

Vierailija
9/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N67

Varmasti juu, mutta ap taisi tarkoittaa että rikkooko perheen jos lapset jo aikuisia tai lähes aikuisia.

Yhdellä mun miehellä oli kolmekymppinen vaimo, lihava. Mies itse 35, pieniä lapsia. Kannattaisi naiset laihduttaa.

N67

Vierailija
10/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenlapsillakin on "mummola", joten kyllä se ihan koko suvun kannalta on helpointa ja parasta, että ydinperhe pysyy yhdessä. Myös perinnön kannalta.

Vai haluaisitko omille lapsillesi, että kaikki isovanhemmat asuvat eri osoitteissa?

Ei ollut mikään ongelma käydä lapsena 3 eri paikassa. Toiseksi kaikki oli kuollut jo kun olin 15 vuotias, että ei tuota kauaa jatkunut. Ihan oikeastikko joku ajattee käytännön kautta??

Vierailija
11/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä koskaan tietää mikä on totuus muiden parisuhteista. Mutta jos on onneton liitto niin hurjalta tuntuu ettei aikuisten lasten takia voisi koittaa tulla vielä onnelliseksi jonkun muun kanssa. En ole tuollaisessa tilanteessa mutta ihan ajatuksena en oikein ymmärtäisi.

Vierailija
12/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. Arvostan kumppanuutta niinnpaljon. Kaveria ei jätetä.

n55

Vierailija
13/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N67

Yhdellä mun miehellä oli kolmekymppinen vaimo, lihava. Mies itse 35, pieniä lapsia. Kannattaisi naiset laihduttaa.

N67

You go girl!!!

Vierailija
14/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 51 ja mies 53, meillä on nuorin lapsi vasta 9v. Kaveri on 10 vuotta vanhempi ja lapsi vuotta nuorempi. Toinen kaveri on samaniköinen ja vasta sai lapsen viime vuonna.

Vierailija
15/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkoja on se parisuhteessa oleva joka alkaa haluta muuta, oli ikä mikä vaan. Ja onhan se raskas vaatimus et pitäisi koko elämä olla saman ihmiset kanssa. Ihmiset muuttuu, toiveet ja tarpeet muuttuu.

Vierailija
16/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä rikotaan parisuhde!

Vierailija
17/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N67

N67

You go girl!!!

Tämä! Miksei vanhempikin nainen saisi nauttia seksistä ja itsestään, kauneudestaan?

Vierailija
18/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 51 ja mies 53, meillä on nuorin lapsi vasta 9v. Kaveri on 10 vuotta vanhempi ja lapsi vuotta nuorempi. Toinen kaveri on samaniköinen ja vasta sai lapsen viime vuonna.

Itse olen 53 ja kuopus 7v. Mies 61. Molemmilla myös edellisestä liitosta lapsia, jo teini-ikäisiä.

Vierailija
19/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla 50v on alle 15-vuotiaita lapsia. Herätys tähän päivään. 

Vierailija
20/95 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkoja on se parisuhteessa oleva joka alkaa haluta muuta, oli ikä mikä vaan. Ja onhan se raskas vaatimus et pitäisi koko elämä olla saman ihmiset kanssa. Ihmiset muuttuu, toiveet ja tarpeet muuttuu.

Kiitos tästä viisaasta kommentista 🙏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi