Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä teitä yksinäisiä sinkkunaisia oikein kohtaisi?

Vierailija
13.07.2024 |

Iältään 35-40-vuotiaita mutta tästä voi joustaa kumpaankin suuntaan. Kyselee yksinäinen 38-vuotias mies.

Kommentit (220)

Vierailija
81/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähialueen ulkoilma kulttuuritapahtumista (musiikki/taide). Harvemmin näissä yksinäisiä miehiä kumminkaan on, useimmat puolisonsa tai perheensä kanssa. Eilen luin puistossa järven rannalla kirjaa. Pitkällä penkillä olisi ollut tilaa toisenkin istua. Kaupassa on pakko käydä mutta senkin olen vähentänyt yhteen kertaan viikossa, kesällä nyt hieman useammin tulee käytyä. Olen suht nätti ja hoikka muttei miehet lähesty, kuin kaatokännissä. Itse en juo enkä käy baareissa. Jotenkin suomalaiset eivät uskalla lähestyä. Prismassa paljon vanhempi hyvin suomea puhuva mies vaan rupesi heittämään vitsiä että onpas edukkaita tomaatteja, keskusteltiin hiukan ja hän vielä kehui mun pitkiä hiuksia. Jotenkin tämä on kait niiden veressä, että osaavat. Ei se minusta mitään olisi halunnut, enkä minä hänestä mutta jotenkin tuo kohtaaminen lämmitti mieltä (ja samalla muistutti kuinka helppoa sinkkujen on koh

... jep, tämä on syy miksi itse olen vakavasti miettinyt ulkomaille muuttamista, tai että osa vuoden viettäisi ulkomailla. Mua ei ole koskaan lähestytty missään "orgaanisesti",muutamaa yökerhoa lukuunottamatta - ja kerran lenkkipolulla jolloin vaihdettiin numerot ja mies alkoi ehdottelee seksitreffejä. Eli olen tullut lopputulokseen että suomalainen mies ei vaan osaa lähestyä naista. Ja mä olen siis ihan mukiinmenevän näköinen nainen, otan kontaktia, katson silmiin ja hymyilen. En mikään yrmyilijä. Mutta ei kukaan koskaan tule mitään sanomaan, ikinä.

t. se edellinen 43v uusmaalainen museokävijä

"Eli olen tullut lopputulokseen et suomalainen mies ei vaan osaa lähestyä naista"

Eikö enemmistö 30-50 vuotiaista ihmisistä ole kuitenkin parisuhteessa? Tämä ei olisi mahdollista, jos suomalainen mies ei osaisi lähestyä naista.

Vierailija
82/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin kaupassa, kadulla kävellessä, kirjastossa... näissä törmää enkä pistä pahakseni, jos joku asiallisesti keskustelun aloittaa :)

Sama täällä. Normaalisti arjessa jutellen, ei mitään iskuyrityksiä heti suoraan. Jos juttu luistaa, ja seurassa viihtyy, niin sitten voi tutustua paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä saisikin rohkeutta lähestyä jotain naista julkisella paikalla. Pitäisi vain yrittää omaksua asenne, ettei maailma lopu pakeista, vaikka niitä tulisikin paljon.

M39

Pidä nykyinen asenne. Parempi, että jätät naiset rauhaan.

Juuri näin. On toki totta että miehet lähestyvät naisia nykyään harvemmin kuin vaikka 30 vuotta sitten. Mutta kyllä niitä lähestymisiä silti edelleen valitettavasti tapahtuu. Tulevaisuudessa asialle pitää saada nollatoleranssi.

Miehet: lopettakaa tuntemattomien naisten häiritseminen julkisilla paikoilla! Parhaimmillaankin se on vaan kiusallista, pahimmillaan se on ahdistavaa ja pelottavaa!

Vierailija
84/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsen ketjusta: miehet kaahailevat yksityisautoillen onnensa ohi. Unohtakaa miehet baarit ja juomingit. Kovasti olisi tervehenkisiä, luonnonläheisiä naisia päiväsaikaan julkisella liikkeellä kaupungilla. 

Entäs jos asuu muualla kuin pk-seudulla missä naiset kanssa ajaa autoilla kaiken ohi?

Vierailija
85/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä saisikin rohkeutta lähestyä jotain naista julkisella paikalla. Pitäisi vain yrittää omaksua asenne, ettei maailma lopu pakeista, vaikka niitä tulisikin paljon.

M39

Pidä nykyinen asenne. Parempi, että jätät naiset rauhaan.

Juuri näin. On toki totta että miehet lähestyvät naisia nykyään harvemmin kuin vaikka 30 vuotta sitten. Mutta kyllä niitä lähestymisiä silti edelleen valitettavasti tapahtuu. Tulevaisuudessa asialle pitää saada nollatoleranssi.

Miehet: lopettakaa tuntemattomien naisten häiritseminen julkisilla paikoilla! Parhaimmillaankin se on vaan kiusallista, pahimmillaan se on ahdistavaa ja pelottavaa!

Oletko ajatellut lääkärillä käyntiä tai muuttamista vähän syrjemmälle?

Vai onko tää vaan provo mies?

Vierailija
86/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39

Sun tulee ottaa se asenne että et sä ketään ole tässä pokkaamassa, vaan juttelet kivoja ja olet extrovertti, pidät hyvää fiilistä yllä.  Paineet keskustelun aloittamisesta loppuvat kun et ole pokkaamassa, tällöin eitule mitään pakkejakaan. Jos kivasta juttelusta ja kohtaamisesta lähteee liikkeelle  jotain enemmän niin se on vaan kivaa bonusta. Muuten se oli vaan hetkellinen tapaaminen, josta toivottavasti kummallekin jäin lämmin fiilis. 

Vierailija
87/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähialueen ulkoilma kulttuuritapahtumista (musiikki/taide). Harvemmin näissä yksinäisiä miehiä kumminkaan on, useimmat puolisonsa tai perheensä kanssa. Eilen luin puistossa järven rannalla kirjaa. Pitkällä penkillä olisi ollut tilaa toisenkin istua. Kaupassa on pakko käydä mutta senkin olen vähentänyt yhteen kertaan viikossa, kesällä nyt hieman useammin tulee käytyä. Olen suht nätti ja hoikka muttei miehet lähesty, kuin kaatokännissä. Itse en juo enkä käy baareissa. Jotenkin suomalaiset eivät uskalla lähestyä. Prismassa paljon vanhempi hyvin suomea puhuva mies vaan rupesi heittämään vitsiä että onpas edukkaita tomaatteja, keskusteltiin hiukan ja hän vielä kehui mun pitkiä hiuksia. Jotenkin tämä on kait niiden veressä, että osaavat. Ei se minusta mitään olisi halunnut, enkä minä hänestä mutta jotenkin tuo kohtaaminen lämmitti mieltä (

... tai sit suomalainen nainen on lähestynyt miestä. Ja sehän ei ollut tän threadin topiikki, vaan se, et missä sinkkunaiset luuraa.

t. se uusmaalainen 43v sinkku-museofani joka unelmoi ulkomaista

Vierailija
88/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tai sit suomalainen nainen on lähestynyt miestä"

En kyllä usko hetkeäkään että valtaosa suomalaisten parisuhteista syntyy niin, että nainen lähestyy miestä. 

Vierailija
89/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olem 40v nainen. Minut löytää Tinderistä, lisäksi käyn kahdesti viikossa pubissa, baarissa, konserteissa tai yökerhoissa. En haluaisi että lähestytään arjessa silloin kun en ole siihen valmis, koen häiritsevänä. Nuo on ne perinteiset paikat

Tinder on poissuljettu.

Siellä tavalliset naiset saavat matcheja komeilta miehiltä. Komeat miehet eivät tule tarjoamaan tavallisille naisille parisuhdetta, mutta naiset jäävät odottamaan josko seuraava komea mies haluaisi sitoutua.

Vierailija
90/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Sun tulee ottaa se asenne että et sä ketään ole tässä pokkaamassa, vaan juttelet kivoja ja olet extrovertti, pidät hyvää fiilistä yllä.  Paineet keskustelun aloittamisesta loppuvat kun et ole pokkaamassa, tällöin eitule mitään pakkejakaan. Jos kivasta juttelusta ja kohtaamisesta lähteee liikkeelle  jotain enemmän niin se on vaan kivaa bonusta. Muuten se oli vaan hetkellinen tapaaminen, josta toivottavasti kummallekin jäin lämmin fiilis. 

Ja tässäkin on miehen tehtävä kannatella keskustelua pitämällä hyvää fiilistä yllä?

Vierailija
91/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Ja tässäkin on miehen tehtävä kannatella keskustelua pitämällä hyvää fiilistä yllä?

Ei, vaan aloittaa se keskustelu jos ehdokas kiinnostaa. Kyllä se keskustelu hoituu itsestään jos kummatkin ovat samalla aallonpituudella, eli kiinnostusta riittää. 

Vierailija
92/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsen ketjusta: miehet kaahailevat yksityisautoillen onnensa ohi. Unohtakaa miehet baarit ja juomingit. Kovasti olisi tervehenkisiä, luonnonläheisiä naisia päiväsaikaan julkisella liikkeellä kaupungilla. 

Hyi saatana että haisee demariudelle ja sosialistisyövälle. Voin pahoin jo pelkästä ajatuksesta joutua linja-autoon kuselta haisevien prolejen kanssa, jotka yrittävät vain koko ajan päästä käsiksi lompakkoosi. Laadukkaat ihmiset kulkee omalla autolla, siitä voi jo päätellä että käy töissä kun varaa ajaa omalla autolla.

Vierailija
93/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona. Ei kai sitä kukaan luuhaa kaupungilla yksinäisenä naisena iltaisin. Tosin en sinun ikäluokkaasi edes ole. Mutta samaa epäilen sinunkin ikätovereillasi, että kotoa he löytyvät.

Kannattaa olla arjessa aktiivinen, vaikka ihan kaupungilla tai kaupassa yms., jos näkee jonkun kiinnostavan yksin olijan, vaikka hymyilee hänelle.

Tämä oli hauska. Hymyile hänelle. Enpä olisi ikinä itse keksinyt. Tuli muuten testattua joskus. Siis tuota hymyilyä. Siihen kauppaan ei ole enää asiaa..

Vierailija
94/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan olla rauhassa! En halua ketään miestä häitisemään ja ahdistelemaan!

N31

Onko siinä mitään vikaa, että joku osoittaa kiinnostusta? Miksi se koetaan heti ahdisteluksi?

On, siinä on paljonkin vikaa. En minä halua että lenkkipolulla, kahvilassa tai junassa joku täysin tuntematon mies änkeää seuraan ja tulee "osoittamaan kiinnostustaan". Ahdistaa pelkkä ajatuskin.

Vierailija
95/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn seuraavissa paikoissa: kahvilassa lukemassa lehtiä tai kirjaa, kirjastossa, uimalassa, salilla, kuntoportailla tai muuten vaan kävelylenkillä, paikallisessa yleisessä järvenrantasaunassa, leffassa, museoissa, tietty kaupoilla yms.

Lähes joka kerta ryhdyn jutuille jonkun kanssa, koska on mukava ja luontevaa vaihtaa muutama sana lähellä olevan ihmisen kanssa. En siis välttämättä yritä iskeä, mutta toki pyrin aina juttelemaan mielestäni mukavanoloisille ikäisilleni miehille. Ja joo, mukavia keskusteluja on ollut monia, mutta yksikään mies ei sitten ole ehdottanut tapaamista tms. tai edes kysynyt nimeä Ihan mukavanköinen ja kai ihan normaali 4-kymppinen nainen olen.

Vierailija
96/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mopo

Vierailija
97/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

95 esittää kysymyksen miehille:

Tosiaan, kun minä naisena teen aloitteen keskustelulle ja mukava juttu luistaa, eikö siinä ole tarpeeksi rohkaisua ja vinkkiä miehelle, että voisi uskaltaa kysyä ulos, numeroa tms.?

Vierailija
98/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, sinkku N35

-käyn pyöräilemässä rauhakseen ympäri kaupungin eri alueita, minulle voi kyllä moikata jos pysähdyn vaikkapa rannalle tai puistoon hetkeksi istuskelemaan, JOS älyää lähteä mikäli ei saa lämmintä vastaanottoa

-Käyn iltasella kirjastossa, usein omatoimiaikaan. Silloinkin voi hymyillä ja moikata, jutella kirjoista/uutisista jos lukee saman pöydän ääressä sanomalehtiä

-käyn kävelyllä iltaisin noin tunnin verran, silloin voisi tuntua pelottavalta jos joku liimautuu seuraan. Ehkä jos vastaan tullessa miehellä on koira ja se tulee nuuskimaan, niin voisi pysähtyä juttelemaan tai jos usein tulee vastaan samalla alueella

-käyn citymarketissa tekemässä ruokaostokset, joten siellä olisi tilaa hyllyjen välissä hymyillä ja kohdata useammin

Muutoin olen kyllä töissä ja kotona.

Kyllä reaktioista huomaa, haluaako toinen jatkaa kontaktia. Ei miehet voi tietää, milloin nainen on "valmis" kohtaamaan toisen tai muuten ottaa sen ahdisteluna, niin kuin joku ketjun alussa kirjoitti.

Hymy ja avoimuus, katsekontakti ja halukkuus vuorovaikutukseen näkyy olemuksessa jos ei ihan pökkelö ole.

Vierailija
99/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan olla rauhassa! En halua ketään miestä häitisemään ja ahdistelemaan!

N31

Onko siinä mitään vikaa, että joku osoittaa kiinnostusta? Miksi se koetaan heti ahdisteluksi?

On, siinä on paljonkin vikaa. En minä halua että lenkkipolulla, kahvilassa tai junassa joku täysin tuntematon mies änkeää seuraan ja tulee "osoittamaan kiinnostustaan". Ahdistaa pelkkä ajatuskin.

Oletko kokeillut lääkäriä? Lääkkeet vois auttaa, vink vink.

Vierailija
100/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95 esittää kysymyksen miehille:

Tosiaan, kun minä naisena teen aloitteen keskustelulle ja mukava juttu luistaa, eikö siinä ole tarpeeksi rohkaisua ja vinkkiä miehelle, että voisi uskaltaa kysyä ulos, numeroa tms.?

Olen mies ja voin vastata omalta osaltani:

Jos olisin tuollaisessa tilanteessa, ja nainen olisi ulkoisesti viehättävä minun silmiini, niin 100% varmuudella ehdottaisin hänelle treffejä tai pyytäisin numeroa. Jos kyseinen nainen ei olisi minun silmiini viehättävä, niin en ehdottaisi treffejä tai pyytäisi numeroa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän