Miten lähestyä miestä
Ollaan kaveripohjalta oltu yhdessä syömässä ja yöelämässä pari kertaa . Mies kiinnostui kaveristani kaveri taas ei ja antoi pakit. Me ollaan miehen kanssa kaveriasetelma en ole antanut mitään viitteitä muuhun vaikka kiinnostunut olen. Ollaan juteltu paljon syviäkin asioita. Viihdytään yhdessä varsinkin selvinpäin. Miten pääsisin tästä eteenpäin? Pyydänkö esim lounaalle.
Kommentit (22)
Jaaaa ja minulle sanoit että hän on sinulle vaaain kaveeeri!
Miestä on helppo lähestyä. Lähesty ja siinä se. Ei tarvita taikatemppuja. Jo pelkkä kiva hymy riittää. Hymyile ja katso suoraan silmiin. Silleen se toimii.
Ei se ole sinusta kiinnostunut. Sehän on kiinnostunut kaveristasi.
Kakkosta kun ehdottaa kiinnostuu heti.
Suutele sitö ja katso mitä tapahtuu. Jos tapahtuu kielteistä, jätä siihen ja mene kohti seuraavaa.
Tarraa kiinni munaan äläkä välitä jos vikisee. Sinä se alfanaaras olet.
Polvistu sen eteen ja avaa vetskari. Ota penis pihalle ja aloita kielellä lirkuttelemaan kärkeä.
Niitä kahden keskeisiä tekemisiä ehdottamalla.
Kaverisi on hänelle aina ykkönen. Etsi toinen mies. Tuon kanssa särjet vain sydämesi.
Vierailija kirjoitti:
Suutele sitö ja katso mitä tapahtuu. Jos tapahtuu kielteistä, jätä siihen ja mene kohti seuraavaa.
Jaa täällä vaan seksuaalistä häirintää ehdotellaan, mites jos mies tekisi tämän naiselle, haukuttaisiin heti siaksi
Jos hän haluaisi sinut, hän olisi jo tehnyt aloitteen. Hän tyytyisi sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa täällä vaan seksuaalistä häirintää ehdotellaan, mites jos mies tekisi tämän naiselle, haukuttaisiin heti siaksi
Ihan normaaleja ideoita sukupuolesta riippumatta tällä sivulla 🙄
Tuommonen tilanne itselläkin joskus. Unohdin kiinnostavan miehen, joka oli kiinnostunut kaveristani eikä juuri lua huomannut, kaverina sentään.
Myöhemmin kuulin, että oli ajatellut että oon ihan eri liigaa kuin hän. Innostui kysymättä vähitellen, kun tutustuttiin isommassa porukassa. Vähän aikaa meni, niin oli rakastunut. En ollut silloin enää vapaa, aiemmin olin. Mies katui kauan, ettei ymmärtänyt tilaisuuttaan, kun olin vapaa, vieressä ja kiinnostunut. Ite kyllä flirttailin yms, mut ei mennyt perille. Vuoden päästä kertou, että rakastaa mua, vaikka tiesi, että olin jonkun muun kanssa. Ei auttanut enää yhtään.
Nyt oon sinkku, ex paljastui ikäväksi ihmiseksi, pahanlaatuiseksi. Ihaninta oli kuulla, että joku rakasti kuitenkin, joku muu. Mutta tilanne meni ohi, ei palata enää. Ja kävihän siinä niinkin, että kun opin kaikkia miehiä tuntemaan ajan mittaan eri tilanteissa, en halua toistaiseksi ketään enkä jaksa. Ehkä jotain uutta joskus...
Se tässä outoa onkin tiedän missä hän asuu ( pyysi viimeksi kyydin) eikä sitäkään kerro kelle tahansa ( luottamus) kuiskutellaan baarissa ja tulee lähelle istumaan kertoo omasta elämästä puolin ja toisin ja tullaan hyvin juttuun. Tein hänelle alunperin selväksi että nautin sinkkuudesta jo ekalla kerralla alkuillasta Stalkkaa sometarinat. Sitten jos ottanut alkoa on enemmän macho. Kaverini jää jatkossa pois ettei tule kiusallista oloa kännissä ilm kiinnostuksen mies hänelle. Sanoin miehelle että haluan tutustua uusiin ihmisiin ja olen avoin. Hän sanoi että haluaa hengailla ja tutustua syvällisemmin selvinpäin.
Enkä osaa flirrttailla olen vaan kaveri voin jutella tms.
Vierailija kirjoitti:
Enkä osaa flirrttailla olen vaan kaveri voin jutella tms.
Ensinnäkin lopeta. Annat todella itsestäsi epätoivoista kuvaa. Toistan komentoa L-O-P-E-T-A
Tuolla jossain odottaa aikaansa antava herra oikea. Niele ylpeytesi ja keskity Oikean hakemiseen.
Kysy panetko kakkoseen kuivana vai voilla?