Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä teitä yksinäisiä sinkkunaisia oikein kohtaisi?

Vierailija
13.07.2024 |

Iältään 35-40-vuotiaita mutta tästä voi joustaa kumpaankin suuntaan. Kyselee yksinäinen 38-vuotias mies.

Kommentit (220)

Vierailija
61/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen 45v mies  ja hakusessa 40-50v nainen mut ei taida löytyy ku jakoja tai juoppoja.

Tylsiä tavisnaisia on kyllä sinkkuna mutta niitä kotihiiriä et tietty ees huomaa. Ne instabeibet joita haet, löytyy instasta ja tinderistä, mee sinne vonkaamaan. 

Vierailija
62/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupassa. Jos näet yksin shoppailevan naisen, hän on todennäköisesti sinkku. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joko töissä, kotona, pyörälenkillä, kaupassa, kirjastossa, metsässä, tai ulkona tapaamassa ystäviä. 

Mutta vaikka elän suhteellisen aktiivista elämää ja käyn paljon ihmisten ilmoilla, niin eivät miehet minua koskaan lähesty (vaikka kavereitani joskus lähestyvätkin). Eli mun ongelma ei ole se, että en olisi ihmisten ilmoilla. Mun ongelma on se, että miehet eivät vaan yksinkertaisesti halua minua.

N39

Sama. Jostain syystä jotkut miehet lähestyivät minua vielä silloin kun olin naimisissa, ja mieheni oli jossain lähettyvillä. Mutta näin sinkkuna en kiinnosta ketään. 

Vierailija
64/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Mut kohtaisi lenkkipolulla, tai ruokakaupassa. Kirjastossa. Museossa. Taidegalleriassa. Muuten en oikein käy missään kun kapakat ei kiinnosta, ja perheelliset ystävät ovat kaikki mökeillään.

Täällä sinkkunainen Uudeltamaalta, 43v.

Vierailija
66/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instabeibet on instassa ja kaunottaret kylillä mutta me tylsät tavikset nyhjätään kotona. Eli väärä palsta kysellä hottisten perään. Sori. 

Puhu omasta puolestasi vain :)

Vierailija
67/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen ketjusta: miehet kaahailevat yksityisautoillen onnensa ohi. Unohtakaa miehet baarit ja juomingit. Kovasti olisi tervehenkisiä, luonnonläheisiä naisia päiväsaikaan julkisella liikkeellä kaupungilla. 

Vierailija
68/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähialueen ulkoilma kulttuuritapahtumista (musiikki/taide). Harvemmin näissä yksinäisiä miehiä kumminkaan on, useimmat puolisonsa tai perheensä kanssa. Eilen luin puistossa järven rannalla kirjaa. Pitkällä penkillä olisi ollut tilaa toisenkin istua. Kaupassa on pakko käydä mutta senkin olen vähentänyt yhteen kertaan viikossa, kesällä nyt hieman useammin tulee käytyä. Olen suht nätti ja hoikka muttei miehet lähesty, kuin kaatokännissä. Itse en juo enkä käy baareissa. Jotenkin suomalaiset eivät uskalla lähestyä. Prismassa paljon vanhempi hyvin suomea puhuva mies vaan rupesi heittämään vitsiä että onpas edukkaita tomaatteja, keskusteltiin hiukan ja hän vielä kehui mun pitkiä hiuksia. Jotenkin tämä on kait niiden veressä, että osaavat. Ei se minusta mitään olisi halunnut, enkä minä hänestä mutta jotenkin tuo kohtaaminen lämmitti mieltä (ja samalla muistutti kuinka helppoa sinkkujen on kohdata normi elämässä ulkomailla kun kulttuuri seil

... jep, tämä on syy miksi itse olen vakavasti miettinyt ulkomaille muuttamista, tai että osa vuoden viettäisi ulkomailla. Mua ei ole koskaan lähestytty missään "orgaanisesti",muutamaa yökerhoa lukuunottamatta - ja kerran lenkkipolulla jolloin vaihdettiin numerot ja mies alkoi ehdottelee seksitreffejä. Eli olen tullut lopputulokseen et suomalainen mies ei vaan osaa lähestyä naista. Ja mä olen siis ihan mukiinmenevän näköinen nainen, otan kontaktia, katson silmiin ja hymyilen. En mikään yrmyilijä. Mutta ei kukaan koskaan tule mitään sanomaan, ikinä.

t. se edellinen 43v uusmaalainen museokävijä.

Vierailija
69/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instabeibet on instassa ja kaunottaret kylillä mutta me tylsät tavikset nyhjätään kotona. Eli väärä palsta kysellä hottisten perään. Sori. 

Puhu omasta puolestasi vain :)

Ai oliko täällä hottiskin? No wau!

Myönnän, ei oo mua ulkonäöllä siunattu. Kotona viihdyn senkin puolesta. Tää on mulle ok, oon tottunut. 

Vierailija
70/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen 45v mies  ja hakusessa 40-50v nainen mut ei taida löytyy ku jakoja tai juoppoja.

Tylsiä tavisnaisia on kyllä sinkkuna mutta niitä kotihiiriä et tietty ees huomaa. Ne instabeibet joita haet, löytyy instasta ja tinderistä, mee sinne vonkaamaan. 

mene sinä muualle itkemää pelle.

Vierailija
71/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä saisikin rohkeutta lähestyä jotain naista julkisella paikalla. Pitäisi vain yrittää omaksua asenne, ettei maailma lopu pakeista, vaikka niitä tulisikin paljon.

M39

Vierailija
72/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähialueen ulkoilma kulttuuritapahtumista (musiikki/taide). Harvemmin näissä yksinäisiä miehiä kumminkaan on, useimmat puolisonsa tai perheensä kanssa. Eilen luin puistossa järven rannalla kirjaa. Pitkällä penkillä olisi ollut tilaa toisenkin istua. Kaupassa on pakko käydä mutta senkin olen vähentänyt yhteen kertaan viikossa, kesällä nyt hieman useammin tulee käytyä. Olen suht nätti ja hoikka muttei miehet lähesty, kuin kaatokännissä. Itse en juo enkä käy baareissa. Jotenkin suomalaiset eivät uskalla lähestyä. Prismassa paljon vanhempi hyvin suomea puhuva mies vaan rupesi heittämään vitsiä että onpas edukkaita tomaatteja, keskusteltiin hiukan ja hän vielä kehui mun pitkiä hiuksia. Jotenkin tämä on kait niiden veressä, että osaavat. Ei se minusta mitään olisi halunnut, enkä minä hänestä mutta jotenkin tuo kohtaaminen lämmitti mieltä (ja samalla muistutti kuinka helppoa sinkkujen on koh

Siis nytkö miesten pitääkin tulla häiritsemään naisia? Vuositolkulla naiset on jankuttaneet ettei saa tulla häitsemään ja heti syytetään ahdistelusta, jos mies pelkästään tervehtii.

Vierailija
73/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan olla rauhassa! En halua ketään miestä häitisemään ja ahdistelemaan!

N31

Vierailija
74/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymisessä on jotain pielessä jos heti syyte napsahtaa.. 

Vierailija
75/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31

Resting bitch face vaan kasvoille, niin jo onnistuu.

Vierailija
76/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä saisikin rohkeutta lähestyä jotain naista julkisella paikalla. Pitäisi vain yrittää omaksua asenne, ettei maailma lopu pakeista, vaikka niitä tulisikin paljon.

M39

Pidä nykyinen asenne. Parempi, että jätät naiset rauhaan.

Vierailija
77/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissakahvila.

Vierailija
78/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä myös minä kannustaisin olemaan arjessa aktiivinen, lenkillä, kaupassa... missä nyt kuljetkaan.

Ja saat haukut, kun koskaan missään ei voi olla rauhassa? Ihan oikeasti huonoin neuvo ikinä!

Vierailija
79/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsen ketjusta: miehet kaahailevat yksityisautoillen onnensa ohi. Unohtakaa miehet baarit ja juomingit. Kovasti olisi tervehenkisiä, luonnonläheisiä naisia päiväsaikaan julkisella liikkeellä kaupungilla. 

Ei ole todellakaan ok mennä häiritsemään tuntemattomia ihmisiä bussissa tai junassa. 

Vierailija
80/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31

Onko siinä mitään vikaa, että joku osoittaa kiinnostusta? Miksi se koetaan heti ahdisteluksi?