Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä teitä yksinäisiä sinkkunaisia oikein kohtaisi?

Vierailija
13.07.2024 |

Iältään 35-40-vuotiaita mutta tästä voi joustaa kumpaankin suuntaan. Kyselee yksinäinen 38-vuotias mies.

Kommentit (220)

Vierailija
101/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nelikymppisten naisten kanssa touhu on kuin bluffaamista pokerissa.

Naiset eivät tee aloitteita koska "en ole etsimässä ketään, se joka on kiinnostuneempi tekee aloitteen". Kuitenkin ko. nainen on Tinderissä. Eli kun miestä ei ole löytynyt, niin ei sellaista olla etsimässäkään, koska sehän olisi noloa jos etsii miestä muttei löydä?

No Tinderissä sitten pitäisi laskea rima nilkan korkeudelle, naiset kun saavat parempiakin. Exääkin lähestyi ammattifutari ja ison firman toimitusjohtaja. Mutta kummasti parisuhde löytyi ylipainoisen apukokin kanssa, joka on kyllä mukava ja sydämellinen mies, mutta ei rikas tai atleetti. Eli saavatko naiset parempia, jos ei lasketa panojuttuja?

Koko touhu haiskahtaa siltä, että naisille on tärkeämpää suojella omaa egoa kuin löytää kumppani. Olisi vaihteeksi hauskaa tavata nainen joka kertoo haluavansa parisuhteen, tai jopa etsivänsä sellaista.

Edellinen oli tyypillinen tapaus. Tapasimme raflassa, ja oli sellainen fiilis että voitaisiin tutustua lisää. Sitten taksimatkalla tämä nainen alkaa vetämään sitä samaa "en ole ketään yrittämässä, mutta voit yrittää niin eeehkä kiinnostun"-ohjelmanumeroa, vaikka jälkikäteen kuulin hänen kaveriltaan että tämä nainen oli itkenyt kun noin vain poistuin paikalta. Niin, sitä olisi voinut osoittaa kiinnostuksensa, tai ainakin olla esittämättä ettei ole kiinnostunut ollenkaan, eikö vain? ilmeisesti tärkeintä oli näyttää ettei nainen ole etsimässä ketään, eikä naisen tarvitse yrittää ketään.

Vierailija
102/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan olla rauhassa! En halua ketään miestä häitisemään ja ahdistelemaan!

N31

Onko siinä mitään vikaa, että joku osoittaa kiinnostusta? Miksi se koetaan heti ahdisteluksi?

On, siinä on paljonkin vikaa. En minä halua että lenkkipolulla, kahvilassa tai junassa joku täysin tuntematon mies änkeää seuraan ja tulee "osoittamaan kiinnostustaan". Ahdistaa pelkkä ajatuskin.

Oletko kokeillut lääkäriä? Lääkkeet vois auttaa, vink vink.

Jos kaikille niille ihmisille kirjoitetaan resepti, jotka eivät halua että tuntemattomat ihmiset tulevat häiritsemään heitä julkisilla paikoilla, niin Suomesta loppuu lääkkeet kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät tee aloitteita koska "en ole etsimässä ketään, se joka on kiinnostuneempi tekee aloitteen". Kuitenkin ko. nainen on Tinderissä. Eli kun miestä ei ole löytynyt, niin ei sellaista olla etsimässäkään, koska sehän olisi noloa jos etsii miestä muttei löydä?

No Tinderissä sitten pitäisi laskea rima nilkan korkeudelle, naiset kun saavat parempiakin. Exääkin lähestyi ammattifutari ja ison firman toimitusjohtaja. Mutta kummasti parisuhde löytyi ylipainoisen apukokin kanssa, joka on kyllä mukava ja sydämellinen mies, mutta ei rikas tai atleetti. Eli saavatko naiset parempia, jos ei lasketa panojuttuja?

Koko touhu haiskahtaa siltä, että naisille on tärkeämpää suojella omaa egoa kuin löytää kumppani. Olisi vaihteeksi hauskaa tavata nainen joka kertoo haluavansa parisuhteen, tai jopa etsivänsä sellaista.

E

Jos homma meni oikeasti kuten kuvailit, niin tämä tapaamasi nainen oli idiootti, ja sabotoi itse oman mahdollisuutensa.

Mutta älä kuitenkaan yleistä yhden naisen sosiaalisen pelisilmän puutetta  koskemaan koko naissukupuolta. 

Vierailija
104/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinkkunainen olisi yksinäinen? En minä ainakaan ole ja varsin tyytyväinen olotilaani näin.

Vierailija
105/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95 esittää kysymyksen miehille:

Tosiaan, kun minä naisena teen aloitteen keskustelulle ja mukava juttu luistaa, eikö siinä ole tarpeeksi rohkaisua ja vinkkiä miehelle, että voisi uskaltaa kysyä ulos, numeroa tms.?

Koska keskusteleminen ei vielä tarkoita, että olet kiinnostunut treffimielessä, oletus on, että olet vain puhelias tyyppi. Mikset kysy itse, jos olet kiinnostunut? 

Vierailija
106/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikille niille ihmisille kirjoitetaan resepti, jotka eivät halua että tuntemattomat ihmiset tulevat häiritsemään heitä julkisilla paikoilla, niin Suomesta loppuu lääkkeet kesken.

Mitä jos suomalaiset opettelisi vähän keskustelemaan ja ihan vaan käytöstapoja?

Jos uskoo jokaisesta vieraasta niin pahaa, että ahdistuu jo kohdatessa, on jotain vialla.

Vierailija
107/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinkkunainen olisi yksinäinen? En minä ainakaan ole ja varsin tyytyväinen olotilaani näin.

Juuri näin.

Miksi yleensäkään kukaan ihminen olisi koskaan yksinäinen? Minä itse asiassa menen vähän pidemmälle ja väitän että koko "yksinäisyys" on täysin keksitty tunne ja konsepti, eikä sitä ole edes olemassa. Kukaan ei ole koskaan ollut yksinäinen, eikä kukaan ole koskaan halunnut kumppania. Kirjailijoiden keksimä juttu.

Vierailija
108/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uskoo jokaisesta vieraasta niin pahaa, että ahdistuu jo kohdatessa, on jotain vialla.

Niin, mitä jos? Mitä jos mummollani olisi pyörät? Silloin hän olisi vaunu.

Vierailija
109/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ole, koskaan ei voi kumminkaan tietää. Minä kumminkin olen ja liikun yksistäni paljon. 

Vierailija
110/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instabeibet on instassa ja kaunottaret kylillä mutta me tylsät tavikset nyhjätään kotona. Eli väärä palsta kysellä hottisten perään. Sori. 

Puhu omasta puolestasi vain :)

Ai oliko täällä hottiskin? No wau!

Myönnän, ei oo mua ulkonäöllä siunattu. Kotona viihdyn senkin puolesta. Tää on mulle ok, oon tottunut. 

Jeps jeps  ei olisi tosiaan kannattanut tulla tänne näköjään incelien palstalle puhumaan asiasta yököttää keskustelun taso sekä naisten että miesten toimesta nyt täällä, hyvällä fiiliksellä avoimin mielin tulin vastaamaan missä minut voisi tavata enkä  luokittele itseäni johonkin "ho7715" mutta sanotaanko näin että yleensä jokainen mies josta kiinnostun osoittaa kiinnostusta takaisin. Mutta kai minäkin saan maksimoida mahdollisuuteni tavata kiinnostavia SINKKU miehiä koska usein ovat varattuja, kertomalla missä minut voi tavata koska olen elänyt hiljaiseloa jonkin aikaa ja mihin minulla on omat syyni

Vierailija
111/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi olla sinkku vaikka siitä syystä, että on torjutuksi tulemisen pelkoa, välttelevää kiintymysmallia, traumoja menneisyydestä tms. Kaikenlaisia juttuja, joiden kanssa pitää luovia. Et sä tuollaisella suoraviivaisella lähestymistavalla heitä ainakaan parisuhteeseen saa. 

Vierailija
112/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähialueen ulkoilma kulttuuritapahtumista (musiikki/taide). Harvemmin näissä yksinäisiä miehiä kumminkaan on, useimmat puolisonsa tai perheensä kanssa. Eilen luin puistossa järven rannalla kirjaa. Pitkällä penkillä olisi ollut tilaa toisenkin istua. Kaupassa on pakko käydä mutta senkin olen vähentänyt yhteen kertaan viikossa, kesällä nyt hieman useammin tulee käytyä. Olen suht nätti ja hoikka muttei miehet lähesty, kuin kaatokännissä. Itse en juo enkä käy baareissa. Jotenkin suomalaiset eivät uskalla lähestyä. Prismassa paljon vanhempi hyvin suomea puhuva mies vaan rupesi heittämään vitsiä että onpas edukkaita tomaatteja, keskusteltiin hiukan ja hän vielä kehui mun pitkiä hiuksia. Jotenkin tämä on kait niiden veressä, että osaavat. Ei se minusta mitään olisi halunnut, enkä minä hänestä mutta jotenkin tuo kohtaaminen lämmitti mieltä (

Eikö enemmistö 30-50 vuotiaista ihmisistä ole kuitenkin parisuhteessa? Tämä ei olisi mahdollista, jos suomalainen mies ei osaisi lähestyä naista.

Monessa tuntemassani parisuhteessa nainen on tehnyt aloitteen. 

Vierailija
113/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E

Jos nelikymppinen on sinkku, kumpaa tahansa sukupuolta, todennäköisyys on suuri, että on jollain tavalla vähän vaikea ihminen. 

Vierailija
114/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutun näihin lähestymiskehotuksiin sen verran, ettei kannata lähestyä naista missään metsässä tai muussa paikassa, jossa ei ole muita ihmisiä. Nainen pelästyy. Paikan tulee olla sellainen missä on muita ihmisiä ja josta on luonteva poistua, eli ei mikään joukkoliikenne. Katu, kirjasto, kauppa, kahvila ok. 

Naisten varauksellisuudesta voitte syyttää pahoja miehiä, ei naisia. 

Liian monta kertaa on ollut vaikea päästä miehestä eroon jos on tuttavallisesti ja hymyillen jutellut takaisin. Mies on pahimmillaan lähtenyt seuraamaan. Harvoin on normaalisti käyttäytynyt mies lähestynyt, hyvin usein on olleet kyseessä nämä joille EI- ei ole kokonainen lause tyypit.

Itse en tee minkäänlaisia aloitteita. Ei ole riskin väärti. Haluan pysyä turvassa. 

Vierailija
115/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Onko siinä mitään vikaa, että joku osoittaa kiinnostusta? Miksi se koetaan heti ahdisteluksi?

No, voi vaikka hymyillä jollekin. Se ei ole ahdistelua. Sit jos ne hymyilee takaisin, voi varovasti lähestyä. 

Vierailija
116/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

On, siinä on paljonkin vikaa. En minä halua että lenkkipolulla, kahvilassa tai junassa joku täysin tuntematon mies änkeää seuraan ja tulee "osoittamaan kiinnostustaan". Ahdistaa pelkkä ajatuskin.

Oletko kokeillut lääkäriä? Lääkkeet vois auttaa, vink vink.

Olet ihan oikeassa. Tosin eri syystä. Nykysuomalainen kokee jopa moikkaamisen ahdistavaksi. Eli niitä lääkkeitä pitäisi määrätä miljoonille ihmisille.

Vierailija
117/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko touhu haiskahtaa siltä, että naisille on tärkeämpää suojella omaa egoa kuin löytää kumppani. Olisi vaihteeksi hauskaa tavata nainen joka kertoo haluavansa parisuhte

Siis anteeksi kuinka? :D

Minä en todellakaan yritä pokata suoraviivaisesti ketään, koska:

1. En halua naista joka haluaa miehen olevan metsästäjä, kun hän on saalis

2. En osaisi pokata suoraviivaisesti naista vaikka haluaisin

Mutta pyrin kyllä parhaani mukaan osoittamaan kiinnostukseni jos olen kiinnostunut, ja kerron suoraan että olisi kiva löytää mukava elämänkumppani.

Sori nyt vain, en halua leikkiä kissa ja hiiri-leikkiä kun nainen esittää, ettei ole miestä etsimässä vaan kaiken pitää tapahtua niin että mies vain tupsahtaa jostain, tekee aloitteen ja piirittää. Enkä ole kiinnostunut naisesta, joka kertoo minulle millaiset tasokkaat miehet häntä Tinderissä yrittävät, ja kuinka sekin julkkis yritti flirttailla.

On ihan okei jos ujostuttaa tehdä aloitetta, tai jos on vaikeuksia osoittaa kiinnostusta alussa. Tuo koskee minuakin. Mutta tämä egon suojeleminen/boostaaminen on aika rasittavaa. Tärkeintä tuntuu olevan näyttää, että minäpäs olen sellainen nainen jonka ei tarvitse ketään yrittää, en ketään etsi mutta eeeeeeeeehkä voisin harkita tihihii jos tähdet osuvat kohdilleen. Ollaan aikuisia kuitenkin, eikö?

Vierailija
118/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos homma meni oikeasti kuten kuvailit, niin tämä tapaamasi nainen oli idiootti, ja sabotoi itse oman mahdollisuutensa.

Mutta älä kuitenkaan yleistä yhden naisen sosiaalisen pelisilmän puutetta  koskemaan koko naissukupuolta."

Sama neuvo sinulle. Älä yleistä. Jos joku kohteli sinua joskus huonosti, älä syytä siitä meitä muita.

Vierailija
119/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos homma meni oikeasti kuten kuvailit, niin tämä tapaamasi nainen oli idiootti, ja sabotoi itse oman mahdollisuutensa.

Mutta älä kuitenkaan yleistä yhden naisen sosiaalisen pelisilmän puutetta  koskemaan koko naissukupuolta."

Sama neuvo sinulle. Älä yleistä. Jos joku kohteli sinua joskus huonosti, älä syytä siitä meitä muita.

Mitä? Missä kohtaa minä yleistin mitään?

Vierailija
120/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt ulkona viime aikoina? Tai edes tällä vuosituhannella? Ihmiset nimenomaan eivät osaa enää kommunikoida. Tai hallitse edes perus käytöstapoja. Jos edes yrittää aloittaa keskustelua jonkun kanssa, on siinä ja siinä jutteleeko seuraavaksi vartijan vai poliisin kanssa.