Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä teitä yksinäisiä sinkkunaisia oikein kohtaisi?

Vierailija
13.07.2024 |

Iältään 35-40-vuotiaita mutta tästä voi joustaa kumpaankin suuntaan. Kyselee yksinäinen 38-vuotias mies.

Kommentit (220)

Vierailija
41/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin kaupassa, kadulla kävellessä, kirjastossa... näissä törmää enkä pistä pahakseni, jos joku asiallisesti keskustelun aloittaa :)

Sinä et, mutta ne 10 muuta pistäisi. Suurin osa ei kaipaa lähestymistä normiarjessa. Neitseille kelpaa lähestyjämies, panneet ja tai varatut ovat kärttyjä, siinä ero

Vierailija
42/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kohtaa ens viikolla Ropeconissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona näkyy paljon 30-40-vuotiaita naisia mutta kaikilla tuntuu olevan kiire jonnekin ja eivät edes vilkaise kohti. Ainoastaan parikymppisten kanssa katseet kohtaa ja hymyilevätkin vielä, mutta eihän siitä mitään tule. Onko vanhemmilla huono itsetunto vai mikä vikana? En halua elämääni mitään kyltymätöntä nuorta naista vaan jonkun mukavan aikuisen, jonka kanssa voi tehdä muutakin kuin simuloida kaniinin elämää.

Vierailija
44/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkona näkyy paljon 30-40-vuotiaita naisia mutta kaikilla tuntuu olevan kiire jonnekin ja eivät edes vilkaise kohti. Ainoastaan parikymppisten kanssa katseet kohtaa ja hymyilevätkin vielä, mutta eihän siitä mitään tule. Onko vanhemmilla huono itsetunto vai mikä vikana? En halua elämääni mitään kyltymätöntä nuorta naista vaan jonkun mukavan aikuisen, jonka kanssa voi tehdä muutakin kuin simuloida kaniinin elämää. itseenihi muudan varmaan puolta nuorempi plikka katssahti muonakaupassa joku pv sitten ja kyllähän se salaisesti lämmitti ja ahdisti myös ja sain jostain syystä syyllisen olon siinttä, t mänlet prillipää neitsytpurilainen 41

Vierailija
45/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes aina kotona. Töitäkin teen kotoa käsin. Kerran-pari viikossa käyn lenkillä ja muutaman kerran viikossa kaupassa.

Vierailija
46/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joko töissä, kotona, pyörälenkillä, kaupassa, kirjastossa, metsässä, tai ulkona tapaamassa ystäviä. 

Mutta vaikka elän suhteellisen aktiivista elämää ja käyn paljon ihmisten ilmoilla, niin eivät miehet minua koskaan lähesty (vaikka kavereitani joskus lähestyvätkin). Eli mun ongelma ei ole se, että en olisi ihmisten ilmoilla. Mun ongelma on se, että miehet eivät vaan yksinkertaisesti halua minua.

N39

Vierailija
47/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joko töissä, kotona, pyörälenkillä, kaupassa, kirjastossa, metsässä, tai ulkona tapaamassa ystäviä. 

Mutta vaikka elän suhteellisen aktiivista elämää ja käyn paljon ihmisten ilmoilla, niin eivät miehet minua koskaan lähesty (vaikka kavereitani joskus lähestyvätkin). Eli mun ongelma ei ole se, että en olisi ihmisten ilmoilla. Mun ongelma on se, että miehet eivät vaan yksinkertaisesti halua minua.

N39 Josppa et siis olekaan neitsyt?

Vierailija
48/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkona näkyy paljon 30-40-vuotiaita naisia mutta kaikilla tuntuu olevan kiire jonnekin ja eivät edes vilkaise kohti. Ainoastaan parikymppisten kanssa katseet kohtaa ja hymyilevätkin vielä, mutta eihän siitä mitään tule. Onko vanhemmilla huono itsetunto vai mikä vikana? En halua elämääni mitään kyltymätöntä nuorta naista vaan jonkun mukavan aikuisen, jonka kanssa voi tehdä muutakin kuin simuloida kaniinin elämää.

No eiköhän heillä nimenomaan ole kiire. Töihin, harrastuksiin, kotiin lasten luokse. Miksi heidän pitäisi vilkuilla ihmisiä?

Vierailija
49/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei halua miehiä tapailla. Nainen ei halua tulla isketyksi kuuppareissulla tai kadulla.

Vierailija
50/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkiltä, ampumaradalta, museosta, teatterista, harvakseltaan raskaamman musan keikoilta tai klassisesta konsertista. Verkkopeleistä (mm WoW) voi yrittää tavoitella viikonloppuisin ilta aikaan. n41

Vierailija
51/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No baarissa tietty. 

Vierailija
52/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiset liikennevälineet, kahvilat, ulkoilureitit, kulttuuritilaisuudet laidasta laitaan, marjametsät, rannat, työväenopistojen kurssit, yleisöluennot, ilmaiskonsertit, museot, teatterit yms. näyttävät minusta olevan täynnä naisia ja naisporukoita.

Vierailija
53/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai kerro tätä satua totena ihmisille? 

Vähemmän sitä p.ornoa jatkossa. Se ei ole totta🤣🤣🤣

Vierailija
54/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 45v mies  ja hakusessa 40-50v nainen mut ei taida löytyy ku jakoja tai juoppoja.

Vierailija
55/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkiset liikennevälineet, kahvilat, ulkoilureitit, kulttuuritilaisuudet laidasta laitaan, marjametsät, rannat, työväenopistojen kurssit, yleisöluennot, ilmaiskonsertit, museot, teatterit yms. näyttävät minusta olevan täynnä naisia ja naisporukoita.

Kyllä. Itsekin liikun näin kesäisin paljon ulkona ja miehiä ei näy missään, elleivät ole vaimojensa kanssa. Vaikka istuskelen kiireettömästi rannoilla, puiston penkeillä, kahviloissa jne niin ei kukaan tule juttelemaan. 

Mattopyykille ajattelin mennä joku päivä, siellä sentään ihmiset yleensä juttelee muiden kanssa. Ja näkee siellä miehiäkin, mutta en ole nuoria miehiä nähnyt koskaan. Toisaalta alan tässä pikkuhiljaa olla sopivan ikäinen niille papparaisille :D

Vierailija
56/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Itsekin liikun näin kesäisin paljon ulkona ja miehiä ei näy missään, elleivät ole vaimojensa kanssa. Vaikka istuskelen kiireettömästi rannoilla, puiston penkeillä, kahviloissa jne niin ei kukaan tule juttelemaan. 

Mattopyykille ajattelin mennä joku päivä, siellä sentään ihmiset yleensä juttelee muiden kanssa. Ja näkee siellä miehiäkin, mutta en ole nuoria miehiä nähnyt koskaan. Toisaalta alan tässä pikkuhiljaa olla sopivan ikäinen niille papparaisille :D Jospa ne aavistavat ettet ole kuitenkaan enää neitsyt etkä siis enää  miehentarpeessa ja siksi jättävät sinut ykssin?

Vierailija
57/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelemässä kadulla töihin, rannalta n32

Vierailija
58/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähialueen ulkoilma kulttuuritapahtumista (musiikki/taide). Harvemmin näissä yksinäisiä miehiä kumminkaan on, useimmat puolisonsa tai perheensä kanssa. Eilen luin puistossa järven rannalla kirjaa. Pitkällä penkillä olisi ollut tilaa toisenkin istua. Kaupassa on pakko käydä mutta senkin olen vähentänyt yhteen kertaan viikossa, kesällä nyt hieman useammin tulee käytyä. Olen suht nätti ja hoikka muttei miehet lähesty, kuin kaatokännissä. Itse en juo enkä käy baareissa. Jotenkin suomalaiset eivät uskalla lähestyä. Prismassa paljon vanhempi hyvin suomea puhuva mies vaan rupesi heittämään vitsiä että onpas edukkaita tomaatteja, keskusteltiin hiukan ja hän vielä kehui mun pitkiä hiuksia. Jotenkin tämä on kait niiden veressä, että osaavat. Ei se minusta mitään olisi halunnut, enkä minä hänestä mutta jotenkin tuo kohtaaminen lämmitti mieltä (ja samalla muistutti kuinka helppoa sinkkujen on kohdata normi elämässä ulkomailla kun kulttuuri seillä on paljon vapaampaa, tai siis että miehet siellä keksivät keskustelun aiheita ihan mistä vaan saadakseen kontaktit). Jos näet naisen istumassa jossain yksin niin aina voisi kysyä onko viereinen paikka vapaana. Siitä voi sitten viedä keskustelua eteenpäin. Kyllä se nainen nopeasti näyttää jollei keskustelut kiinnosta. Vähintään heti kertomalla että se viereinen paikka on varattuna. Jos pärstä miellyttää niin voihan joku sanoa että odottaa kaveriaan, mutta että saat istua siihen kunnes kaveri tulee. Sano tällöin että haluat levähtää tässä vaan hetken (jolloin toinen tietää että lähdet menemään kun se kaveri saapuu). Hoida homma tällöin kotiin, lyhyet keskustelut ja vähintään kontaktit tulee vaihtaa ennenkuin nostat kytkintä. 

Vierailija
59/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähialueen ulkoilma kulttuuritapahtumista (musiikki/taide). Harvemmin näissä yksinäisiä miehiä kumminkaan on, useimmat puolisonsa tai perheensä kanssa. Eilen luin puistossa järven rannalla kirjaa. Pitkällä penkillä olisi ollut tilaa toisenkin istua. Kaupassa on pakko käydä mutta senkin olen vähentänyt yhteen kertaan viikossa, kesällä nyt hieman useammin tulee käytyä. Olen suht nätti ja hoikka muttei miehet lähesty, kuin kaatokännissä. Itse en juo enkä käy baareissa. Jotenkin suomalaiset eivät uskalla lähestyä. Prismassa paljon vanhempi hyvin suomea puhuva mies vaan rupesi heittämään vitsiä että onpas edukkaita tomaatteja, keskusteltiin hiukan ja hän vielä kehui mun pitkiä hiuksia. Jotenkin tämä on kait niiden veressä, että osaavat. Ei se minusta mitään olisi halunnut, enkä minä hänestä mutta jotenkin tuo kohtaaminen lämmitti mieltä (ja samalla muistutti kuinka helppoa sinkkujen on kohdata normi elämässä ulkomailla kun kulttuuri seil

minkä ikäinen olet t:45v mies

Vierailija
60/220 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instabeibet on instassa ja kaunottaret kylillä mutta me tylsät tavikset nyhjätään kotona. Eli väärä palsta kysellä hottisten perään. Sori. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme