Tulisiko fetissit tai muut outoudet ilmoittaa treffisivustoilla
Itsellä on vain lievä vaate fetissi, ei mitään sen oudompaa. Koska ja milloin on sopivaa ottaa outoudet esiin? Ensimmäisellä tapaamisella ei varmaan kannata ja sitten koska se on liian myöhäistä? Liian pitkälle edenneessä suhteessa toinen voi paeta ja liian lyhyessä suhteessa toinen voi naureskella tai jopa levittää asiaa muille. Mutta deitti ilmoitus antaa taas mahdollisuuden sanoa asian heti ja kumpikaan ei tuhlaa aikaansa.
Kommentit (353)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyihän se :)
https://www.vauva.fi/keskustelu/5658195/mies-kaytko-koskaan-salaa-kokei…
Hyi stna, sotkee munallaan myynnissä olevia naisten alushousuja. Tästä syystä vaatteet aina pestävä ennen kuin ottaa käyttöön.
Kerran töissä uitin kyrvänpään sidukassa ennen kuin vein sen tilanneelle naiselle. Nautin suunnattomastu salaa kun näin juovan sitä.
Tuosta jossei poliisille soittoa niin terveystarkastajalle, koko kuppila hetkeksi kiinni kyrpäveetin ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap käyttää naisten pikkuhousuja.
Varma tieto.
Ap. Olisiko ne parempia kuin black horsen hiostavat mikromuovi bokserit, jotka on liian tiukat joka paikasta. Ei ole mitään väärää käyttää naisten pikkuhousuja, mutta vaihda (varmaa) tietotoimistoa.
Ei tosiaan ole mitään pahaa näteissä tyttöjen pikkareissa, mutta siinä on, että vastaat todella rumasti ihmisille, jotka eivät ole fetisseihin päin kallellaan.
Siitä sentään saa vähän hupia, että provosoidut noin helposti :)
Ensin ap kysyy, laittaako bioon tiedon fetissistään ja milloin kertoo siitä, sitten suuttuu kun saa vastauksia. Mikä on ap:n ongelma?
Kusipäinen luonne selvästi. Fetissi on sen rinnalla pikkujuttu.
Eikö se nyt ole hyvä laittaa ne fetissinsä siihen treffipalstan esittelyyn, niin löytää vain samanhenkisiä deittejä? Tuossahan tuli jo noita koodi-emojeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap käyttää naisten pikkuhousuja.
Varma tieto.
Ap. Olisiko ne parempia kuin black horsen hiostavat mikromuovi bokserit, jotka on liian tiukat joka paikasta. Ei ole mitään väärää käyttää naisten pikkuhousuja, mutta vaihda (varmaa) tietotoimistoa.
Ei tosiaan ole mitään pahaa näteissä tyttöjen pikkareissa, mutta siinä on, että vastaat todella rumasti ihmisille, jotka eivät ole fetisseihin päin kallellaan.
Siitä sentään saa vähän hupia, että provosoidut noin helposti :)
Ensin ap kysyy, laittaako bioon tiedon fetissistään ja milloin kertoo siitä, sitten suuttuu kun saa vastauksia. Mikä on ap:n ongelma?
Ap. tuo en ollut minä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lievä? Jos huohotat ja kuolaat jotain vaatetta, ehkä sen sitten voi sanoa.
Mummoni vanhat vaatteet ovat kuumia.
Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia.
Sehän riippuu hyvin pitkälti siitä, kuinka suurta roolia se fetissi tai muu outous näyttelee siinä parisuhteessa, tai sinuna olemisessa yleisesti.
Ehkä kuitenkin paras lähestymistapa olisi se, että kerrot ensin muutamia asioita, joissa ko. outous näkyy konkreettisesti. Ja sitten kun toinen kiinnostuu kysymään, mikä tämä juttu on, kerrot sen outouden "nimen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus ei onnistu, mutta sille, joka kirjoitti kaverinsa ex-miehen kumisaapasfetissistä: On ihan ok, ettö kaverisi erosi tuon takia, mutta ei ole ollenkaan ok, että hän juoruili kaveripiirilleen miehen seksimieltymyksistä. Tuollainen toisen asioiden vuotaminen muille on täysin asiatonta. Kyllä noista kahdesta se kaverisi oli vastenmielinen.
Hän kertoi, koska olemme läheisiä lapsuuden ystäviä. Minulle hän halusi mielipahansa purkaa. Näinhän me naiset toimitaan ystävien kesken. Tuossa ei ole mitään vastenmielistä muuta kuin se, että aletaan pakottamaan toista osapuolta siihen, mitä hån ei halua. Edelleen se mies on se vastenmielinen.
Kyllä miehetkin kertovat entisistä naisistaan siinä, missä nykyisistä. Kaatojen määrä, oliko hyvä sängyssä jne.
Kyllä miehetkin. höpöhöpö. Olette vastenmielisiä vuotajia ja pidätte itseänne muiden yläpuolella. Toivottavasti teidän kaikki salaisuudet myös vuodetaan ja levitellään ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ap:llä sellainen agenda, että ensin sitouttaa naisen itseensä ja sitten vasta pudottaa fetissipommin. Sitten joko nyyhkii koiranpentusilmillä tai riehuu väkivaltaisesti, että et sinä voi minua tämän takia jättää, olet huono ihminen jos et suostu tähän, jos rakastaisit niin suostuisit kaikkeen jne manipulaatiosontaa. On niin kiukkuista tuo ulosanti hänellä ja puhuu täysin ristiin.
Suosittelisin sinulle, että ottaisit mt-lääkkeesi ihan ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni pukeutuu sukkahousuihin, soittakaa poliisi!
Se laittoi valot päälle seksin aikana. Iiik, apua, soitan 112 🤭😂🤣
No varmaan periaatteessa pitäisi, mutta ei juuri kukaan tule kuitenkaan niin tekemään.
Tämä kysymys on sinänsä ymmärrettävä. Se että esittelee itsensä julkisesti ja etsii puolisoa, on monestakin suunnasta katsottuna väärä paikka esitellä fetissejään. Se on sosiaalisten normienkin vastaista, siirtyä suoraan tällaisiin asioihin.
Jos henkilö aviomiestä / vaimoa, ja haluaa tuoda ilmi persoonaansa ja arvojaan, niihin ei todellakaan välttämättä kuulu puhua seksuaalisista asioista ennen kuin edes tuntee koko ihmistä kunnolla.
Toisaalta ymmärrän sen näkökulman että jos asiat ovat tärkeitä ja voivat olla niin sanottuja deal breakereita. Mutta onhan niitä paljon muitakin sellaisia asioita joita ei vain voi tietää tutustumatta toiseen kunnolla.
Sen sijaan jos toinen alkaa puhua syvemmistä seksuaalisista haluistaan kovin alussa, voi helposti antaa väärän kuvan koko ihmisestä ja saada orastavan kumppanuuden tyssäämään jos toinen säikähtää asioita jotka tulevat liian aikaisin.
Kun haluaisi tutustua ja jutella, siirtyä jossain kohtaa kävelemään käsi kädessä ja jännittää koska toinen antaa pusun, tutustua toisen ajatuksiin ja toinen alkaakin kertoa seksifantasioistaan. Siinä voi helposti romanttiset haaveet romuttua vaikka oikealla hetkellä jos ihmiset ovat toinen toiselleen oikeat ja rakastuneet, sellaiset keskustelut voivat olla kiehtovia ja lähentää heidän ennestään hyvää yhteyttä.
Jotenkin itse miehenä jos ajattelen että olisin etsimässä puolisoa ja innoissani toisesta, ja hän alkaisi puhua seksifetisseistään profiilissaan/keskustelussa ennen tapaamista/ensimmäisten tapaamiskertojen aikana, voisi sitä mennä fiilikset että ai tämä olikin tällainen tapaus, vähän kuin niistä naisista jotka odottavat että mentäisiin samaan sänkyyn treffien lopuksi, siinä kiinnostus tippuu nopeammin kuin lehmän häntä eikä siitä enää palaa, kun sen tajuaa.
Ja siis tiedän kyllä mitä ovat fetissit ja koen itsekin omaavani sellasia asioita, jotka vaikuttavat siinä mielessä tosi vahvasti ja tiedän ettei kaikki ihmiset innostu samasta. Mutta samaan aikaan koen kuten yllä selostin, että ei tässä oikein ole oikotietä.
Kyllä pitää. Itse ilmoitan aina että fetissinä toivon sannulia piereksimään naamalle ja alistamaan. Hyvin löytyy seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kysymys on sinänsä ymmärrettävä. Se että esittelee itsensä julkisesti ja etsii puolisoa, on monestakin suunnasta katsottuna väärä paikka esitellä fetissejään. Se on sosiaalisten normienkin vastaista, siirtyä suoraan tällaisiin asioihin.
Jos henkilö aviomiestä / vaimoa, ja haluaa tuoda ilmi persoonaansa ja arvojaan, niihin ei todellakaan välttämättä kuulu puhua seksuaalisista asioista ennen kuin edes tuntee koko ihmistä kunnolla.
Toisaalta ymmärrän sen näkökulman että jos asiat ovat tärkeitä ja voivat olla niin sanottuja deal breakereita. Mutta onhan niitä paljon muitakin sellaisia asioita joita ei vain voi tietää tutustumatta toiseen kunnolla.
Sen sijaan jos toinen alkaa puhua syvemmistä seksuaalisista haluistaan kovin alussa, voi helposti antaa väärän kuvan koko ihmisestä ja saada orastavan kumppanuuden tyssäämään jos toinen säikähtää asioita jotka tulevat liian aikaisin.
K
Kai noista kuitenkin olisi syytä puhua ennen rakastumista? Vai pitäisikö muka harrastaa vaniljaseksiä siihen asti, että ollaan rakastuneita ja suhde jo syvenemässä, ja sitten vasta puhutaan siitä, millaista seksiä oikeasti halutaan? Ikäväähän tuossa vaiheessa on todeta, ettei toiveet kohtaa ollenkaan. Ja ainakaan itse en edes haluaisi esittää vaniljaa, saati että jaksaisin vaniljaseksiä viikkokaupalla tietämättä, saanko koskaan sellaista seksiä, mitä oikeasti haluaisin. Ymmärrän pointtisi toki, että liian varhaisessa vaiheessa noista puhuminen voi aiheuttaa jonkinlaisen lässähdyksen, mutta toisaalta jos tapailuvaiheessa MINULLE selviäisi, että toisella osapuolella on samanlaiset fetissit kuin itselläni, se päinvastoin lisäisi romanttista kiinnostustani. Toki sitten, jos selviäisi, että toisen fetissit eivät sovi yhteen omieni kanssa tai toinen on vanilja, se tosiaan lässäyttäisi fiilikseni - mutta eikös se tavallaan ole hyväkin? Eihän jutusta mitään toimivaa tulisi, jos halutaan liian eri asioita.
Mihinkään profiilitekstiin en kuvani yhteydessä haluaisi mieltymyksiäni kuitenkaan luetella, eli kyllä nämä jutut käytäisiin läpi sitten vasta tapailuvaiheessa. Mutta seurustelua en kyllä aloittaisi enkä haluaisi ensin rakastua ja vasta sitten alkaa jännittää, ollaanko sittenkin epäsopivia. Ja esim. pelkkään vaniljaan en tyytyisi edes rakastuneena.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki fetissit on todellinen turn off. Valitettavasti nyk kumppanini sukkahousufetissi paljastui vasta 7 kk jälkeen kun olin ehtinyt jo rakastua. Jos olisin tiennyt alussa, en olisi alkanut suhteeseen. Parempi kertoa reilusti ja asiallisesti alkuvaiheessa, niin toinen on vielä vapaa tekemään omat ratkaisut.
Onko hällä sukkikset päällä kun rakastelette?
Fetissihän tarkoittaa sellaista poikkeavaa seksuaalimieltymystä, jota ilman ei koe seksiä tyydyttäväksi. Kyllä tällaiset tulee kertoa mieluiten jo deittiprofiilissa, kuten sekin onko/haluaako lapsia ja mitä uskonnollista suuntausta edustaa. Yhteensopimattomuus seksuaalisuuden alueella on ainakin itselleni yhtä paha ongelma kuin suuret erot arvoissa tai lapsitoiveissa.
Itse olen vapaaehtoisesti lapseton ja profiilissani lukee että etsin vastaavaa miestä. Jokin aika sitten kävin treffeillä yhden mukavan oloisen miehen kanssa, joka sitten tapaamisen jälkeen mainitsi että hänellä on kaksi pientä lasta. Hän oli ajatellut että asialla ei sitten kuitenkaan olisi minulle ratkaisevaa merkitystä, joten siksi ei kertonut siitä ennen treffejä. Ihan hukkaan meni molempien aika koska etsin juuri sitä mitä sanonkin etsiväni enkä laita profiiliin asioita joilla ei ole oikeasti väliä. Samanlaiset tilanteet vältetään kertomalla myös fetisseistä avoimesti jo profiilissa.
Suosittelen erityisesti hakemaan seuraa paikoista joissa muillakin käyttäjillä on todennäköisesti fetissejä, niin löydät helpommin kanssasi yhteensopivan kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki fetissit on todellinen turn off. Valitettavasti nyk kumppanini sukkahousufetissi paljastui vasta 7 kk jälkeen kun olin ehtinyt jo rakastua. Jos olisin tiennyt alussa, en olisi alkanut suhteeseen. Parempi kertoa reilusti ja asiallisesti alkuvaiheessa, niin toinen on vielä vapaa tekemään omat ratkaisut.
Juuri siksi kaikkea outoa ei kerrota heti alussa, vaan vasta sitten kun toinen on oppinut tuntemaan ne hyvätkin puolet ja voi punnita realistisemmin, painavatko huonot puolet vaa'assa niin paljon että kannattaa lopettaa koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi kaikkea outoa ei kerrota heti alussa, vaan vasta sitten kun toinen on oppinut tuntemaan ne hyvätkin puolet ja voi punnita realistisemmin, painavatko huonot puolet vaa'assa niin paljon että kannattaa lopettaa koko juttu.
Kyllä pitäisi kertoa. Ei ole reilua yrittää koukuttaa toista panttaamalla asiaa, jonka tietää olevan toiselle ongelma, siinä toivossa että lähteminen olisi sitten myöhemmin tälle toiselle liian vaikeaa henkisesti. Minä olen jättänyt tällaisen tapauksen kun sumutus paljastui ja hän oli tietenkin hyvin pettynyt. Jättäminen oli omalta kannaltani onneksi helpompaa kun tajusin että hän oli ihan tietoisesti johtanut minua harhaan. Silti harmittaa että meni kaksi vuotta aikaa hukkaan tästä asiasta johtuvia ristiriitoja selvitellessä, kun olisimme voineet jo ensitapaamisella todeta ettei suhteella ole tulevaisuutta. (Meidän tapauksessamme kysymys ei ollut fetisseistä vaan muista yhtä vakavista asioista.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo ajattelutapa. Käytännössähän tuossa sen "oudon" puolen omaava kärsii enemmän, koska jos toinen on vaikkapa vanilja, ei vaan itse pysty hänen kanssaan toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan. Sama sitten olla kertomatta vaikka ollenkaan. En ainakaan itse haluaisi, että joku vanilja kelpuuttaisi minut kinky-taipumuksistani huolimatta vain siksi, että hyvät puoleni painavat vaakakupissa niin paljon - koska itsellenihän se tarkoittaisi vain, että minut kelpuutettiin kuitenkin vaniljasuhteeseen, jollaista en edes halua.
Ei enää mikään, opin juuri multipeukuttamaan omia viestejäni ja multimiinustamaan vääriä mielipiteitä! Äitin mummokalsonkeissa painan teille pitkää miinusta! Hahaa!
Ap