Tulisiko fetissit tai muut outoudet ilmoittaa treffisivustoilla
Itsellä on vain lievä vaate fetissi, ei mitään sen oudompaa. Koska ja milloin on sopivaa ottaa outoudet esiin? Ensimmäisellä tapaamisella ei varmaan kannata ja sitten koska se on liian myöhäistä? Liian pitkälle edenneessä suhteessa toinen voi paeta ja liian lyhyessä suhteessa toinen voi naureskella tai jopa levittää asiaa muille. Mutta deitti ilmoitus antaa taas mahdollisuuden sanoa asian heti ja kumpikaan ei tuhlaa aikaansa.
Kommentit (353)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa saada paljon vastauksia, ei varmaankaan kannata heti treffi-ilmoituksessa kertoa kaikkia omituisuuksiaan. Olivat ne sitten fetissejä tai jotain muuta. Jos taas haluaa saada mahdollisimman vähän vastauksia, niin sitten se voi olla hyvä idea.
Riippuu vähän fetissistä. Uskon, että jos itse laittaisin näin naisena oman seksuaalisen outouteni treffi/ deitti-ilmoitukseen saisin paljon vastauksia... mutta vääriltä miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin aika nopeasti tietää fetisseistä, ennen kuin ehtisin rakastua, jos suhde niin pitkälle etenee. Helpompi erota, kun tunteet eivät ole niin syviä vielä. Ei, en rupea toteuttamaan fetissejä, jos koen ne vähänkään epämukaviksi. Sitä ei minulta voi kukaan vaatia. Itselläni ei ole fetissejä.
Onhan sinulla fetissi. Se on varmaan kerran viikossa saunan jälkeen pimeässä peiton alla. Hyi että 🤮 Parempi kertoa tuo etukäteen ettei mies aja miinaan.
Miksi pitäisi keksiä itselleen jokin pervous tai suostua jonkun toisen pervouksiin?
Kuka sanoi että sinä olet normaali?
Määrittele normaali.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, parempi yllätys sitten kun paljastuu, että tykkäät piehtaroida sianpaskassa ja paritella karjun kanssa deitin katsellessa ja lyödessä rummulla tahtia.
Ei jumalauta täällä on tyhmiä ihmisiä ja ilmeisesti jotain uskovaisia jotka panevat vaikka omia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki fetissit ei ole nahkaa ja ruoskaa. Joku nainen jo kertoi että sukkahousuista pitävä mies on liikaa.
No se nainen ei varmaan itse pidä sukkahousuista eikä halua niitä käyttää. Ei kai siinä mitään kummallista ole. Jos mies pukee sukkahousut, niin se on jo vähän erikoista ja varmasti on ok vielä vähemmälle määrälle naisia. Jokainen saa päättää mikä se liika on itselle, mitä suostuu katselemaan. Ei ole pakko hyväksyä kaikkea tai edes mitään.
Mistä sinä puhut? Jokainen saa päättää itse kaikesta.
Niin, jokainen saa päättää itse, mikä outous tai fetissi on hänelle liikaa ja lopettaa suhteen tai olla lähtemättä suhteeseen ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, parempi yllätys sitten kun paljastuu, että tykkäät piehtaroida sianpaskassa ja paritella karjun kanssa deitin katsellessa ja lyödessä rummulla tahtia.
Ei jumalauta täällä on tyhmiä ihmisiä ja ilmeisesti jotain uskovaisia jotka panevat vaikka omia lapsia.
P e do filiakin on eräänlainen fetissi. Pitäisikö sekin siltä deitiltä hyväksyä hymyillen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki fetissit ei ole nahkaa ja ruoskaa. Joku nainen jo kertoi että sukkahousuista pitävä mies on liikaa.
No se nainen ei varmaan itse pidä sukkahousuista eikä halua niitä käyttää. Ei kai siinä mitään kummallista ole. Jos mies pukee sukkahousut, niin se on jo vähän erikoista ja varmasti on ok vielä vähemmälle määrälle naisia. Jokainen saa päättää mikä se liika on itselle, mitä suostuu katselemaan. Ei ole pakko hyväksyä kaikkea tai edes mitään.
Niin, jokainen saa päättää itse, mikä outous tai fetissi on hänelle liikaa ja lopettaa suhteen tai olla lähtemättä suhteeseen ollenkaan.
Ap. Niin todella on ja se on myös suomen lakiin kirjattu. Mistä helvetistä sinä keskustelet? Minä keskustelen parisuhteesta jossa molemmat ovat aikuisia ja rakastavat toisiaan. Jos sinun ja muiden seksielämä on kuollut, älä osallistu keskusteluun? Aloitus on luottamuksesta, parisuhteesta ja fetismistä? Onko vaikea konsepti tajuta?
Fetissejä on niin paljon ja ällöttäviäkin, etten mielellään edes halua tietää kaikesta eikä onneksi tarvitsekaan. Olen aina tavannut ja seurustellut aivan normaalien miesten kanssa, joka haluaa naistansa sängyssä eikä mitään muuta. Molempien nautinto on aivan yhtä tärkeää ilman alushousujen tai sukkisten nuuskuttelua tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P e do filiakin on eräänlainen fetissi. Pitäisikö sekin siltä deitiltä hyväksyä hymyillen?
No ei vit tu ole. Parisuhde on kahden aikuisen ihmisen suhde joihin molemmat ovat antaneet luvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Niin todella on ja se on myös suomen lakiin kirjattu. Mistä helvetistä sinä keskustelet? Minä keskustelen parisuhteesta jossa molemmat ovat aikuisia ja rakastavat toisiaan. Jos sinun ja muiden seksielämä on kuollut, älä osallistu keskusteluun? Aloitus on luottamuksesta, parisuhteesta ja fetismistä? Onko vaikea konsepti tajuta?
Aloituksessa puhut TREFFISIVUSTOJEN teksteistä ja MILLOIN OTTAA UUDEN IHMISEN KANSSA PUHEEKSI. Et puhu parisuhteesta vaan uusien ihmisten tapaamisesta ja tapailusta, se ei ole parisuhde, siinä ei ole vielä rakkautta. Lue nyt se aloituksesi. Ei liity mitenkään parisuhteeseen vaan mahdollisen parisuhteen aloittamiseen. Myös pitkäkin parisuhde voi päättyä, jos toisesta paljastuu jokin fetissi jota ei siedä tai kyllästyy pakotettuna toteuttamaan sitä fetissiä, kuin se jonkun ystävä erosi kumisaapasfetissin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin aika nopeasti tietää fetisseistä, ennen kuin ehtisin rakastua, jos suhde niin pitkälle etenee. Helpompi erota, kun tunteet eivät ole niin syviä vielä. Ei, en rupea toteuttamaan fetissejä, jos koen ne vähänkään epämukaviksi. Sitä ei minulta voi kukaan vaatia. Itselläni ei ole fetissejä.
Onhan sinulla fetissi. Se on varmaan kerran viikossa saunan jälkeen pimeässä peiton alla. Hyi että 🤮 Parempi kertoa tuo etukäteen ettei mies aja miinaan.
Miksi pitäisi keksiä itselleen jokin pervous tai suostua jonkun toisen pervouksiin?
Kuka sanoi että sinä olet normaali?
Määrittele normaali.
Pitääkö minun määritellä kaikki normaali maailmassa? Vai pitääkö määritellä että seksi on kahden aikuisen ja suostuvan ihmisen normaali. Lapsiin sekaantuminen ei ole normaalia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei vit tu ole. Parisuhde on kahden aikuisen ihmisen suhde joihin molemmat ovat antaneet luvan.
Jos kumppani haluaa kolmen kimppaa lapsen kanssa? Haluaa katsoa seksin aikana lapoa? Haluaa kumppaninsa pukeutuvan lapseksi seksin ajaisi? Eikö yhtään hälytyskellot soi? Kaikki fetissit eivät ole terveitä edes kahden aikuisen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jokainen saa päättää itse, mikä outous tai fetissi on hänelle liikaa ja lopettaa suhteen tai olla lähtem
Vit tu mikä idootti.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita bioon. Joka tapaukessa kun rakennat suhdetta tuollaisen ympärille, kukaan ei sitä kanssasi halua. Tuhlaat naisten aikaa
Miksi taas oletetaan että ap on mies? Itse laitoin rehellisesti "valitut palat" omista fetisseistäni seuranhakupalstalle, olen siis nainen. Heti löytyi oikeaa seuraa.
Tulisiko fetissit tai muut outoudet ilmoittaa treffisivustoilla
Itsellä on vain lievä vaate fetissi, ei mitään sen oudompaa. Koska ja milloin on sopivaa ottaa outoudet esiin? Ensimmäisellä tapaamisella ei varmaan kannata ja sitten koska se on liian myöhäistä? Liian pitkälle edenneessä suhteessa toinen voi paeta ja liian lyhyessä suhteessa toinen voi naureskella tai jopa levittää asiaa muille. Mutta deitti ilmoitus antaa taas mahdollisuuden sanoa asian heti ja kumpikaan ei tuhlaa aikaansa.
Treffisivustot, ensimmäinen tapaaminen..... Siinä on nyt se aloitus. Missä lukee parisuhde ja rakkaus? Ei missään. Kyse on suhteen alkuvaiheesta, jossa päätetään, jatkuuko suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkö päättelet siitä, että enemmistö haluaa kuulla toisen mahdollisista fetisseistä jo tapailun alkuvaiheessa?
Minä olen panseksuaali, suhteessa samansukupuolisen ihmisen kanssa, polyamorinen, olen kokeillut seksibileitä ja ryhmäseksiä (kumpikaan ei ollut minun juttuni), kirkosta eronnut, tykkään joistakin bdsm-jutuista, mutta en tarvitse niitä voidakseni kokea täysipainoista onnea suhteessa, olen avoin joillekin kumppanin fetisseille mutten tietenkään kaikelle. Eikä muuten ole lävistyksiä tai sinistä tukkaa.
Usko nyt hyvä ap, sitä helpommin löydät onnen, mitä paremmin kommunikoit omat halusi ja mieltymyksesi. Toisille rähjääminen ei vie sinua yhtään minnekään.
N45
Koska ap et voi muuttaa koko maailmaa, voit muuttaa omaa toimintaasi. Kirjoita omaan bioosi "tykkään vaniljasta" ja laita sen perään vaniljajäätelöemoji ja/tai sydän tai molemmat. Olen nähnyt Tinderissä tällaisia. Näin karsit itse ne vääränlaiset. Nyt yrität ulkoistaa tuon karsinnan muille, eli haluat sanella, mitä muiden tulisi bioonsa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ilmoita näitä poliisille?
Niin mitä siis? Ei siinä ole poliisilla, eikä sinullakaan mitään sanottavaa jos tykkään että kumppani panee siten että minulla on kumipuku päällä.