Tulisiko fetissit tai muut outoudet ilmoittaa treffisivustoilla
Itsellä on vain lievä vaate fetissi, ei mitään sen oudompaa. Koska ja milloin on sopivaa ottaa outoudet esiin? Ensimmäisellä tapaamisella ei varmaan kannata ja sitten koska se on liian myöhäistä? Liian pitkälle edenneessä suhteessa toinen voi paeta ja liian lyhyessä suhteessa toinen voi naureskella tai jopa levittää asiaa muille. Mutta deitti ilmoitus antaa taas mahdollisuuden sanoa asian heti ja kumpikaan ei tuhlaa aikaansa.
Kommentit (353)
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ilmoita näitä poliisille?
Ai sitä ettei joku ollut kertonut biossa jotain kumisaapasfetissiään? Eihän poliisilla ole aikaa pyörävarkauksiinkaan, niin luuletko että poliisi ehtisi nuhdella ihmisiä epäinformatiivisista Tinderin profiiliteksteistä?
Vierailija kirjoitti:
Fetissit on traumoja ja kieroumia.
Kieroumia ehkä, mutta ei automaattisesti traumoja.
Naiset ilmaisevat asiaa profiilissaan mustalla sydämellä ja hymiölllä mikä on ketjun pätkä. Yksi kertoi suoraan olevansa domina ja pitävänsä kilteistä pojista. Nyt olidi tilaisuus jollekin kiltille miehelle.
Onkohan ap:llä sellainen agenda, että ensin sitouttaa naisen itseensä ja sitten vasta pudottaa fetissipommin. Sitten joko nyyhkii koiranpentusilmillä tai riehuu väkivaltaisesti, että et sinä voi minua tämän takia jättää, olet huono ihminen jos et suostu tähän, jos rakastaisit niin suostuisit kaikkeen jne manipulaatiosontaa. On niin kiukkuista tuo ulosanti hänellä ja puhuu täysin ristiin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ilmaisevat asiaa profiilissaan mustalla sydämellä ja hymiölllä mikä on ketjun pätkä. Yksi kertoi suoraan olevansa domina ja pitävänsä kilteistä pojista. Nyt olidi tilaisuus jollekin kiltille miehelle.
On ihan molempia sukupuolia koskevat "koodimerkit"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita bioon. Joka tapaukessa kun rakennat suhdetta tuollaisen ympärille, kukaan ei sitä kanssasi halua. Tuhlaat naisten aikaa
En rakenna suhdetta sen ympärille, mutta se on siellä. Naisilla ei ole fetissejä tai fantasioita? Voin sanoa että pimeydessä selällään makaava lahna ei ole minun fetissi. Veikkaus ettet edusta kaikkia naisia ja olet väärä henkilö vastaamaan tähän keskusteluun. Pitääkö suihinotto päivässä sinut loitolla miehistä, kun on niin ällöttävää?
Mitäpä jos kertoisit viestissä ennen ensitapaamista?
Seuraahan voi hakea myös kinkyjen omista ympyröistä, siten varmaan löytyisi helpommin ihminen, jonka kanssa halut kohtaavat.
Eri
Noissa kinkyjen omissa ympyröissä täysipäiset ihmiset eivät kauaa viihdy. On kinkyissä tavallisia ihmisiäkin mutta nämä eivät välitä noista piireistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin aika nopeasti tietää fetisseistä, ennen kuin ehtisin rakastua, jos suhde niin pitkälle etenee. Helpompi erota, kun tunteet eivät ole niin syviä vielä. Ei, en rupea toteuttamaan fetissejä, jos koen ne vähänkään epämukaviksi. Sitä ei minulta voi kukaan vaatia. Itselläni ei ole fetissejä.
Onhan sinulla fetissi. Se on varmaan kerran viikossa saunan jälkeen pimeässä peiton alla. Hyi että 🤮 Parempi kertoa tuo etukäteen ettei mies aja miinaan.
Miksi pitäisi keksiä itselleen jokin pervous tai suostua jonkun toisen pervouksiin?
Kuka sanoi että sinä olet normaali?
Määrittele normaali. 
Pitääkö minun määritellä kaikki normaali maailmassa? Vai pitääkö määritellä että seksi on kahden aikuisen ja suostuvan ihmisen normaali. Lapsiin sekaantuminen ei ole normaalia!
Jokaisella aikuisella on oma normaalinsa koskien sitä aikuisten välistä suostumuksellista seksiä. Esim sille joka panee alasti sängyssä, furryasussa naiminen uima-altaassa ei ole normaalin määritelmä.
Vierailija kirjoitti:
Koska ap et voi muuttaa koko maailmaa, voit muuttaa omaa toimintaasi. Kirjoita omaan bioosi "tykkään vaniljasta" ja laita sen perään vaniljajäätelöemoji ja/tai sydän tai molemmat. Olen nähnyt Tinderissä tällaisia. Näin karsit itse ne vääränlaiset. Nyt yrität ulkoistaa tuon karsinnan muille, eli haluat sanella, mitä muiden tulisi bioonsa laittaa.
Ap:lla on itsellään vaatefetissi ja ilmeisesti myös alistumisfantasioita. Vaniljatötterö ei ole hänen emojinsa, mutta oikeasti vaniljoiden toki kannattaa laittaa se profiiliin, niin kettinkiporukka voi jättää tykkäilemättä :)
Riippuu niin fetissistä. Toiset niistä ovat hyvin harmittomia eivätkä edellytä kumppanilta mitään omien rajojensa loukkaamista, joten niihin lähtee valtaosa ihmisistä mukaan, vaikka se ei suoraan itselle olisikaan huippukiihottavaa, koska se kiihottaa sitä toista ja rakastamalleen ihmiselle haluaa tietenkin antaa nautintoa. Sitten on fetissejä, jotka saavat kumppanin joko lähtemään tai vahingoittamaan itseään tekemällä asioita, joita tehdessään menettää itsekunnioituksensa. Ja kaikkea siltä väliltä.
Minulla on kumppani, jonka kanssa olisin pysynyt vain kavereina, jos hän olisi kertonut omista fetisseistään ennen kuin menin rakastumaan häneen. En tätä suhdetta toki kadu, mutta hän ei varmastikaan saa suhteessamme kaikkea sitä mitä haluaisi, koska osa hänen fetisseistään on minulle mahdottomia. Jotain kompromissia tässä sitten yritellään.
Jos se fetissi on ehdoton ja seksi ei kerta kaikkiaan kiinnosta, ellei potentiaalinen kumppani sille fetissille lämpene, niin sitten kyllä mainitsisin sen biossa, jolloin löytää todennäköisemmin sopivaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita bioon. Joka tapaukessa kun rakennat suhdetta tuollaisen ympärille, kukaan ei sitä kanssasi halua. Tuhlaat naisten aikaa
En rakenna suhdetta sen ympärille, mutta se on siellä. Naisilla ei ole fetissejä tai fantasioita? Voin sanoa että pimeydessä selällään makaava lahna ei ole minun fetissi. Veikkaus ettet edusta kaikkia naisia ja olet väärä henkilö vastaamaan tähän keskusteluun. Pitääkö suihinotto päivässä sinut loitolla miehistä, kun on niin ällöttävää?
Mitäpä jos kertoisit viestissä ennen ensitapaamista?
Seuraahan voi hakea myös kinkyjen omista ympyröistä, siten varmaan löytyisi helpommin ihminen, jonka kanssa halut kohtaavat.
Eri
Noiss
Oletko siis troolannut kaikki kinkypiirit läpi, kun voit tuollaista lausua? Itse tunnen todella mukavia, aivan täyspäisiä nahkahomoja, jotka käyvät fettaritapahtumissa säännöllisesti.
myös eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat deitti-ilmoitukseen niin saat vastauksia vain toisilta miehiltä joilla sama
Ja kuinkahan kauan teillä kestää älytä, että olette homoseksuaaleja? Naisia ei kiinnosta perversiot ja häiriintynyt kaiken-kanssa-parittelu. Mies parittelee peräaukon, piirakan ja sukan kanssa. Herätkää jo ja järjestäkää nämä perverssit suhteet toistenne kanssa
Niistä ei vain puhuta kuin todella valokoidussa seurassa.. Kun jo kun niistä keskustelee jollain anonyymillä palstalla. Ollaan jo viemässä hoitoon vaniljoiden toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Löytyihän se :)
https://www.vauva.fi/keskustelu/5658195/mies-kaytko-koskaan-salaa-kokei…
Hyi stna, sotkee munallaan myynnissä olevia naisten alushousuja. Tästä syystä vaatteet aina pestävä ennen kuin ottaa käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap käyttää naisten pikkuhousuja.
Varma tieto.
Ap. Olisiko ne parempia kuin black horsen hiostavat mikromuovi bokserit, jotka on liian tiukat joka paikasta. Ei ole mitään väärää käyttää naisten pikkuhousuja, mutta vaihda (varmaa) tietotoimistoa.
Ei tosiaan ole mitään pahaa näteissä tyttöjen pikkareissa, mutta siinä on, että vastaat todella rumasti ihmisille, jotka eivät ole fetisseihin päin kallellaan.
Siitä sentään saa vähän hupia, että provosoidut noin helposti :)
Helppo provosoitua jos provosoidaan? Enkä mielestäni ole provosoitunut vielä kertaakaan? Ei minun maailma romahda jos
pistän naisten pikkarit jalkaan ja se ei vaikuta mitenkään minun seks
Et ole hetero vaan heräämässä oleva myöhäännukkunut bi tai homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varma tieto.
Ap. Olisiko ne parempia kuin black horsen hiostavat mikromuovi bokserit, jotka on liian tiukat joka paikasta. Ei ole mitään väärää käyttää naisten pikkuhousuja, mutta vaihda (varmaa) tietotoimistoa.
Ei tosiaan ole mitään pahaa näteissä tyttöjen pikkareissa, mutta siinä on, että vastaat todella rumasti ihmisille, jotka eivät ole fetisseihin päin kallellaan.
Helppo provosoitua jos provosoidaan? Enkä mielestäni ole provosoitunut vielä kertaakaan? Ei minun maailma romahda jos
pistän naisten pikk
Ei ole mitenkään harvinaista, että femboy tykkää tytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi stna, sotkee munallaan myynnissä olevia naisten alushousuja. Tästä syystä vaatteet aina pestävä ennen kuin ottaa käyttöön.
Kerran töissä uitin kyrvänpään sidukassa ennen kuin vein sen tilanneelle naiselle. Nautin suunnattomastu salaa kun näin juovan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä siis ap? Hyyyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varma tieto.
Ensin ap kysyy, laittaako bioon tiedon fetissistään ja milloin kertoo siitä, sitten suuttuu kun saa vastauksia. Mikä on ap:n ongelma?
Joko mies tai harvinaisen aggressiivinen lesbo, puhuu naiskumppaneista.
En usko lesboksi, seksuaalivähemmistöön kuuluva oppii nopeasti, että asiat kannattaa selvittää heti tapailun alussa.